Hakutulokset

  1. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Nasuliini&year=2008&month=4&day=21&babycount=1 Kiitos kalenteri :heart:
  2. Nasuliini

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Nyt vaan kaikille plussa onnea, muistakaa nyt sitten kertoilla mitä tuo napukka on enteillyt =) :heart: Itse olen siis raskaana, kai se on uskottava. Napukka on kova, takana ja lämmöt korkeella :heart:
  3. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    Mikshän ihmeessä mä en saa tuota toimimaan?? :( Saan kyllä sen siellä pienenä ruudussa näkymään, mutta en saa sitten näkymään kun kopioin sen tuohon selaimeen. Onkos siihen joku kikka, teenkö sen väärin? Täällä on tehty ihan kunnon plussa jo pariinkin kertaan, ei enää haamua :heart: En...
  4. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Puella Isot onnittelut plussasta :heart: :heart: Täällä on nyt sitten jo ihan kunnon viivat, joten olen raskaana ja toivon kovasti että pikkuinen pysyy matkassa. Oireet on selviä, tisuista tulee maitoa, on muutenkin tosi arat ja pahoinvointi alkaa nostelemaan päätään =)
  5. Nasuliini

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Mulla taas on ollut lähes poikkeuksetta aina niin, että jos laitan sormen syvälle muutama päivä ennen menkkoja, niin verta tulee hieman. Sit vasta kun menkat alkaa, tulee alas asti. Nyt viimeksi kuitenkin kävi niin, että se veri tuli vain tuon yhden kerran, sen jälkeen ei, ja nyt olen...
  6. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Pullenah :hug: Mimmuli Mulla kun oli siitä epäily, tehtiin normaali ultra, mutta kun siinä ei näkynyt mitään, sanoi se gynekologi, että hän ei suosittele sitä toista tapaa (leikkaus kait) tarkistaa sitä, koska se voi sitten taas vaikuttaa hedelmöitymiseen todella radikaalisti. Hän sanoi...
  7. Nasuliini

    toimiiko muilla skype?

    Miulla ei toimi, ihmettelinkin kun ei ole toiminut..
  8. Nasuliini

    Huuto.net asiaa pakkaamisesta

    Minä olen paljon myynyt ja ostanut huuto.netissä. Itse olen aina pakannut kaiken ostetuilla materiaaleilla, mutta en ole siitä veloittanut. Olen sen pikkuisen lisän laittanut lähtöhintaan tai ilmoittanut että maksan puolet postikuluista, jos on ollut suhteellisen suuret kulut. Ovat olleet...
  9. Nasuliini

    Koululaiset löysivät tänään RUUMIIN...

    Meilläkin päin löytyi ruumis koulun pihalta roskisten luota viime vuonna. Säikähdin todella. Hän oli joku sairaskohtaukseen kuollut "neulasbaarin" kulkija..
  10. Nasuliini

    Voi kun mulla olis pieni tyttö jolle ostaa tällainen asuyhdistelmä

    Minä tilasin tuon siskoni tytölle, kun ei ole muitakaan kenelle ostaa :heart: Ehkä sitten myöhemmin saan sen pikkuprinsessan.. tai prinssin :heart: Mutta siis ihana on, todella!! =)
  11. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Äitee :hug: Ymmärrän sinua. Ei sitä oloaan tarvitse selitellä, se on niin selvää, että ei voikkaan olla hyvä olo nyt sinulla. Toivon niin paljon onnea teille ja paljon voimia :heart: Mimmuli Minullakin on ollut tuollaista vihlontaa, mutta sitä epäiltiin endoksi :| Kun vihloi alapäätä...
  12. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Pelottaa Voi kamala mikä tilanne :'( Tuntui varmaan tosi surulliselta siitä mainita :hug:
  13. Nasuliini

    Mikäs testitulos tämä muka on?

    Viikot lasketaan yleensä kuukautisten ensimmäisestä päivästä. Kyllä ne viikot sitten viimeistään ultrassa paremmin selviää =) Suuret onnittelut!! :heart:
  14. Nasuliini

    Keskenmenon jälkeen plussanneet...

    Voi miten ihanaa että on tällainen ketju täällä :heart: Itse olen ollut tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevat ketjussa ja uskalsin tulla nyt tänne katselemaan, vaikka vasta tänään testasin haalean plussan, eli olis 4+2 ja laskettu aika sitten 23.4.2007 Meillä on mieheni kanssa yritystä 13...
  15. Nasuliini

    Huhti-Hiput 2008

    :wave: Tulin katselemaan josko minäkin jossain vaiheessa uskaltaisin kunnolla tänne liittyä. Vasta tänään tein haalean plussatestin kp 30/28-30. 13 kuukautta yritystä takana, siinä välissä kaksi keskenmenoa, joten nyt en uskalla kunnolla vielä iloita. Pelottaa niin kovasti mitä tuleman pitää...
  16. Nasuliini

    Äipät vm-75

    :wave: Heissan, lisää -75 ilmoittautuu =) Esikoinen pian 11vee ja nuorimmainen 6vee. Tänään tehty haamuplussa, joten ehkä sitä olis vihdoin tulossa lisää :heart:
  17. Nasuliini

    h&m:stä kysymys

    Minulla ei ole tullut koskaan kyseisestä paikasta, mutta muualta onkin tullut sitten senkin edestä :headwall:
  18. Nasuliini

    Onko lapsillanne luokkakuva heti nyt koulun alkaessa?

    Meilläkin on yllärinä jo torstaina, tosi kiva juttu mun mielestä. Hiuksetkin oli koulun alkua ajatellen värjätty, että siinä mielessä hyvä ajoitus =)
  19. Nasuliini

    Koliikkivauvojen äidit!!!

    Enpä usko tuohon yhtään! Meilläkin oli ensimmäinen lapsi koliikkilapsi ja nyt jälkikäteen ajateltuna, uskon että olisin moneen asiaan voinut vaikuttaa esim katsomalla tarkemmin syömisiäni, sillä olisi saattanut saada hieman pikkuisen masua parempaan suuntaan (en siis tarkoita että koliikin...
  20. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Tonttutiina Kyllä sitä oon minäkin ihan paniikissa. Kaikki vatsan seudulla tapahtuvat olotilat tutkailen liiankin tarkkaan ja pelkään että ei taaskaan kestä. Olen räplännyt myös kohdunnapukkaa ja on tullut alemmas, apua :'( Ei tää oo ees kivaa kun ei osaa olla iloinen.. Tein toisenkin testin...

Yhteistyössä