Hakutulokset

  1. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Varovaisesti tulin ilmoittamaan haaleasta plussasta, jonka aamulla tein :heart: Heti sen onnellisuuden ja ilonkyyneleiden jälkeen tuli pelko, suuri pelko siitä että menee taas pian kesken :'( Tää on ihan kamalaa, jos ei osaa nauttia alkuraskaudesta, jos pikkuinen kuitenkin pysyy matkassa...
  2. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Minä olen koko ajan seuraillut sivussa teidän juttujanne, jaksamatta kommentoida, siihen pisteeseen on nyt menty :'( Kuitenkin, [/b]pahoittelen tädin yllättämiä ja keskenmenon saaneita :'( Ja plussanneille, oliko heitä nyt vain yksi, ONNEA :heart: Minulla kp 28/28-30 menossa (tai no...
  3. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Äitee Mä oon niin pahoillani, tuntuu aivan uskomattoman surulliselta mitä olet joutunut kokemaan :'( :hug:
  4. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Jestas että täällä on ihania ihmisiä :heart: KIITOS :flower: On tää sitten omituista, en enää tiedä mitä ajattelis. Eilen sitä kohdunnapukkaa kokeiltuani masennuin, kun sieltä hieman sitä verta tuli mukana. Illalla iski kauhean suuri paha olo kun join kaksi olutta. Meinasi oksennus...
  5. Nasuliini

    Koska + näkyy testissä?

    Heh, me se sit ollaan kans joka paikassa vauvakuumeisina kommentoimassa. Jestas että toivon sulle sitä plussaa :heart: Ja ap:lle unohdin äsken laittaa mitään :headwall: Hyvä, mutta lyhyt muisti =) Toivon todella sulle plussaa, muistathan ilmoitella meille jännääjille kans :heart:
  6. Nasuliini

    Koska + näkyy testissä?

    Voi että :heart: Onnea!! Saako olla ees hieman kade :p
  7. Nasuliini

    ärsyttää!!!!

    Voi että, nyt kyllä jänskättää sun puolesta!! Toivon niin kovasti että sulla olisi pikkuinen matkassa! :heart: Muistathan ilmoitella!!
  8. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Tuli kyllä paha mieli ja itsekäs olo kun tänne kirjoittelen omista murheistani, eli että menkat alkamassa. Toisilla on täällä niin niin paljon vakavammat ongelmat ja kokemukset :( Olen pahoillani.. Tuntui vaan juuri sillä hetkellä siltä, että oli pakko kirjoittaa :'(
  9. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Äitee Minulla on aina ollut yksi selkeimmistä raskausoireista tuo palelu =) :heart:
  10. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Heh, no mie en kans muusta niin perusta, takaapäin on mieheni ja minun lemppari :D Mutta menkkojen aikana tuo napukka on sen verran alhaalla, että silloin tuppaa sattumaan. Se liittyy nimenomaan kiertoon, tai ainakin yleensä se napukka tulee alemmas kun menkat on :p

Yhteistyössä