km:n jälkeen kuumeilevat...

Äitee2 :hug: Teillä on kyllä nyt ollut kestämistä, ja äitisi sitten vielä pahentaa tilannetta vaikka pitäisi olla toisinpäin. Luin tuolta toisaalta, että ette vissiin niin helpolla ole päässeet noiden kahden olemassaolevankaan lapsen kanssa, kun toinen on keskosena syntynyt ja toisella tosi pahat allergiat ja vatsaongelmia. Meillä on helmikuussa 2005 syntynyt poika eli melkein samanikäinen kuin sinun toinen poikasi ja tuolta 2005 syntyneistä näitä juttujasi muistelen. Kirjoituksistasi välittyy, että kuitenkin kaikista hankaluuksista huolimatta olet todella positiivinen ja lämmin ihminen ja jaksat uskoa parempaan etkä turhia valittele. Tai siis vaikka sinulla itselläsi on tosi rankkaa niin silti jaksat täällä meitä muitakin tsempata. Oli vaan nyt jotenkin pakko kirjoittaa tämä... Voimia sinulle :hug:

Monille oli tullut se kutsumaton täti kylään. Pahoitteluni teille kaikille tasapuolisest! :hug:

Minä puolestani odotan oikein innolla milloinkas täti suvaitsee meille saapua. Samaa taisivat odottaa niin Risukasa kuin Stoppiskin? Mun jälkivuoto loppui vihdoin eilen, se kesti sitten tosiaan kokonaiset tasan kolme viikkoa. Vielä nyt kyllä tuli jotain tuhrua... Ensi viikolla on sitten jälkitarkastus.

Viuhtis On varmaan välillä hyvä saada ajatuksen ihan muualle. Tulethan sitten plussauutisten jälkeen takaisin? :hug:

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
stoppis joo yhet menkat tuli 5 vkoa kaavinnan jälkeen. Nyt sitten voipi tosiaan olla että venähtää tuo kierto sit pdemmäks...

viuhtikselle :flower: :heart: syksyyn!
täytyy kai yrittää vielä peittoa heitellä, jos se kierto kerta pitenee niin oviksenkin aika luultavasti myöhästynee. Saas nähä kyllä jaksaako, ihan alkaa korvista tulla taas nämä vauvayritys-testaus- jutut, pah :(
 
No niin muutaman päivän kun lueskelin näitä juttuja niin sain kaikki kahlattua läpi :whistle:
Eilen alko sitten tosiaan työt pikkasen pihalla tämä mamma ku 2,5 kk ollu sieltä poissa ja ajatukset ihan muualla käyny. Eilinen meni ihan hienosti, mutta tänään yks vanhempi rouvashenkilö sai mut itkemään. Eihän se hänen syy ollu ku kysy ihan normisti että joko oot töissä koskas synnytit ja kumpi tuli... siinä vaiheessa ku sano, että sulla se on kiirettä ku kaks palleroa vielä hoidat kotona mulla tuli itku ja katosin paikalta. Täytyy yrittää huomenna ettiä ko henkilö ja selvittää asia ku oli todella kauhistuneena jääny mun jälkeen kattomaan ettei hän mitään tarkottanu... näitä varmaan vielä tulee mutta joka päivä ne kestää paremmin.

Tonttuliina onnittelut haamuplussasta :heart:

Suuret lohtu :hug: Aurinkoenergia, Tinii, Eliisa ja Epskeps tädin saapumisesta.

Tiukuli, Annukka ja Irtosora oli ainakin uusia, lohtu :hug: keskenmenoista ja tervetuloa joukkoon. Täällä mahtava tsemppaus meininki =)

Puella hyvät oireet ainakin on siulla, pidetään peukkuja ylhäällä bd bd

Äitee2 ei tommosta voi ymmärtää, suuret voima :hug: teille

Viuhtis ymmärrän kyllä miksi jäät pois, tekee ihan hyvää relata vauvajutuista kun siltä tuntuu. Tulehan sitten plussauutisten kanssa meitä taas moikkamaan :heart:

Ei muista ihan kaikkia juttuja... joku olikohan Kummi ihmetteli oviksen aikataulua, mulla oli ihan sama juttu ettei tässä kierrossa tullut ovista bongattua vaikka tikuttelin sitä lääkärin ohjeiden mukaan, meni siinä sitten 10 tikkua hukkaan :eek: eka kierto oli keskeytyksen jälkeen ja hemmetin pitkä vuoto oli tuntu ettei koskaan lopu :headwall:

Pelottaa sulla on ihan samanlaisia fiiliksiä ku mulla aina aikaajoin, nyt on vähän helpottanut kun keskeytyksestä tulee 2 kk mutta kyllähän sitä vielä silmät kostuu ku pientä ajattelee :'( ajan kanssa se helpottaa mutta kyllä varmaan menkat kun alkaa niin pintaan nousee taas suru ja itku.

).( ajattelin tässä loppukierron mitata aamulämpöjä vielä niin tietää ehkä koska se täti kurvaa pihaan, ettei ihan yllätyksenä tule, toisaalta voihan ne lämmöt laskea vasta vuodon alettuakin. Jos yhtä runsaina tulee ku tän kierron vuoto niin parempi pysyä kotona hyvin tiiviisti vessan lähettyvillä :kieh: Raskautumiseen kun millään usko ku ei sitä ovista tullut huomattua, saahan sitä toki vielä toivoa ihmeen tapahtuneen =) Kyllä sitä niin vaan tahtois uuden masuasukin tuonne kohtuun niin helpottais varmaan pikkasen suruakin. On tässä lomalla ollutkin kestämistä kun sukuun on syntynyt 2 vauvaa ja niitä pitäis tällä viikolla käydä kattomassa, taitaa jäädä väliin :ashamed: ja vikana lomapäivänä vielä kuulin että mun serkku on raskautunut juhannustulilta, onnellinenhan mä olen näiden kaikkien puolesta mutta oma vastoinkäyminen vaan iskee pahemmin.

Onko muuten kenellekään käyny niin, että kaveri lopettaa yhteydenpidon km:n/rk:n jälkeen? Mä oon mun bestikseltä vikan viestin saanut keskeytyspäivänä ku kyseli joko ollaan kotiuduttu? Vastasin sille muutaman päivän päästä että mieli on maassa ja vauvaa ikävä tms... ei mitään vastausta eikä mitään osaanottoa missään vaiheessa. En oo kyllä ite pitänyt myöskään yhteyttä, en vaan voi ymmärtää miten voi jättää kaverin noin... Viimenen asia minkä hänestä kuulin oli ku kerto keskeytyspäivänä haamujen haamusta, en ees tiedä onko raskaus jatkunut... onnellinen olisin hänen puolestaan ollut jos totta olisi kun vaikeaa on hälle raskautuminen ollut... En vaan osaa itekään enää yhteyttä ottaa 2kk on jotenkin pitkä aika hiljaiseloon... Sorry kun tänne valitan, mutta jonnekin piti saada purkaa :headwall:

Pikkasen taitaa sekavaa tekstiä olla ku monessa otteessa kirjottaa mutta eipä kait se haittaa, kertoo vaan miten sekasin jonkun polla voi välillä olla ja tällä aivokapasiteetilla pitäis asiakkaita osata neuvoa :LOL:

Kaikille ihan tasapuolisesti plussatuulia +++++ ja tsemppiä.
 
Paljon on taas tullut tekstiä..... :whistle:

Irtosora:Tervetuloa joukkoomme :hug: Ikävää että sinunkin piti tänne puolelle joutua,mutta yritetään yhdessä eteenpäin... :heart:

Äitee:Suru on tunne,ei sitä voi käskeä tai päättää että nyt en sure. Siks on outoa noi kommentit et sulla ei olis oikeutta suruun...eihän sellasta edes voi säädellä. Tottakai pitää surra kun siltä tuntuu,muuten sitä ei saa käsiteltyä eikä ikinä toivu :hug: Eli tommoset puheet pitää jättää omaan arvoonsa,harmi että se joka niitä laukoo on oma äiti :ashamed: se satuttaa aina enemmin,kun läheinen ei ymmärrä....

Miikkis:10 lasta... :eek: Herra siunaa ja varjele...No sitten en enää ihmettele missä meijän esikoiset on :D ne on menny vahingossa kaikki sinne.... =) Ymmärrän jos HIUKAN nyppii ja tuntuu epikseltä...

Pelottaa,aurinkoenergiaa ja muut jotka kärsitte runsaasta tädistä ja sen aiheuttamasta viduduksesta :hug: :hug:

Epskepsille myös pahoittelut punaisen paholaisen johdosta,mutta ei saa luovuttaa!!!! Hyvä kun ampuset sitä persiille!!! :kieh:

Pikkupeikko:ihanaa että kaikki on ookoo,onnea myös loppupuoliskolle :heart:

Nasuliini: :hug: Ymmärrän sua täysin. Kun tuntuu siltä että homma alkaa pyöriä liikaa tän ympärillä,niin sit pitää hetkeks vetäytyä. Kaikkea hyvää sulle ja tuu aina välillä kertomaan kuulumisia :heart:

Katharine:Mukava kuulla että kuulostan positiiviselta tyypiltä =) Yritän kovasti tukea kaikkia,koska te tuette minua :hug: Ja mun ongelmat tuntuu niin pieniltä monen muun omiin verrattuna...:ashamed:
Eli hommahan mun kiertojen osalta menee näin: En muista mun kiertoja ajalta jolloin en syönyt vielä pillereitä,koska söin niitä 10v.,mutta muistelisin että ne oli suht säännölliset,ei kuitenkaan päivälleen...
Ja kun jätin pillerit,niin mulla kerkes tulla vaan kahdet menkat jotka varmaankin pillereiden jälkimainingeissa oli 34 ja 28 päivää.
Km:n jälkeen vuosin 3 viikkoo ja sen jälkeen venailin vielä menkkoja 2viikkoo,kahdet tuli tasan 28 kierrolla,mut nyt nää kolmet tullu ihan miten lystii... :kieh: Eli kauheen pitkää epäsäännöllisyyttä ei oo takana mut pidemmäks ja epäilyttävämmäks tää kierto muuttuu...

Jotenkin tuntuu että ne yrittäis kovasti tulla mut joku hormonivaje pidättelee niitä...ja nyt sitte ne ei meinaa loppua :x siis sellasta mitätöntä tuhrua pukkaa koko ajan :ashamed:

Lekurille soittelen kun saan fyffe puolen hoidettua...tän kierron aikana kuitenkin, viimeistään ens viikolla....Ei se kai tässä konkurssissa oo niin päivänpäälle |O Niin ja plussapuhureita myös sinne :hug:
 
Sadmam tää on kyllä ollut jotakin aivan kauheeta tää olotila ja ikävä nyt kun menkat on :ashamed: Kaikki tunne-, ja herkkyyslataukset purkautuvat :ashamed: Oli tuossa muutaman viikon jo paljon parempi mieli, ja odotinkin sitä että koska taas putoan korkealta ja kovaa, ja täällä sitä nyt ollaan.

Mulla eräs ystävä on vähentänyt yhteyden ottoaan roimasti keskeytyksen jälkeen. Hän on sen jälkeen kysynyt 2 kertaa vointiani, ja kun olen rehellisesti vastannut mitä päässäni sillä hetkellä on liikkunut (ei siis todellakaan mitään iloista) niin hän ei ole vastannut siihen mitään. Sen jälkeen on tuntunutkin vähän tyhmältä avautua toiselle ja kertoa aidosti tunteistaan ja ajatuksistaan, kun ei sitten saa mitään vastakaikua takaisin, ei niinkuin yhtään mitään kommenttia :ashamed:

Kyllä se uusi raskaus vaan olisi uusi alku elämälle. Se antaisi toivoa ja voimaa jaksaa huomiseen, ja huomiseen ja huomiseen... Toivottavasti me kaikki täällä saisimme sen plussan pian!

Ite yhtä aikaa odotan ja kammoksun töihin palaamista. Äitiyslomaa olisi 18.10. asti, mutta uskaltauduin lupaamaan että aloitan työt 1.10. Onneksi siihen on vielä aikaa, musta ei olisi vielä töihin... Oon ylpeä susta Sadmam. Harmi että kohtasit sen henkilön joka ei tiennyt tapahtumasta :| Nämä on ikäviä tapauksia, itsekin olen muutamaan törmännyt... Pahoitteluni :hug:
 
SadMam: No mulla suurin osa kavereista eri elämänvaiheessa,eli eivät ajattelekkaan lapsia,joten eivät he ymmärräkkään mitä käyn läpi eivätkä taida jaksaa yrittääkkään...varsinaisesti yhteydenpito ei oo lakannu,mutta asiasta ei vaan puhuta....onneks on sitten muita paikkoja,kuten täällä,missä voi avautua :)
Ehkä sun kaveris meni jotenkin lukkoon asian tiimoilta...ei osaa käsitellä asiaa,eikä siis olla tueksi ja lohduksi,ja sit ei oo uskaltanut ottaa yhteyttä...tai jotain. Toivottavasti saatte välinne korjattua ja juteltua asiat halki. Noi on ikäviä tilanteita,kun ei tiedä mihin kaikki yhteydenpito oikein lopahtaa... :hug:
 
Liian paljon on pahaa mieltä ja huonoja uutisia tullut tähän pinoon alkuviikolla! :'( Käyn aina päivittäin kaikki jutut lukemassa, mutta en aina ehdi kirjoittelemaan. Kaikille siis kerralla yhteisesti ja tasapuolisesti :hug: ja voimia eteenpäin! Pakko se on päivän meillekin kaikille joskus paistaa. Paremmat ajat tulossa, ihan varmasti!

Päivät täynnä, täti on näköjään ollut kiireisenä, niin ei ole vielä tänne ehtinyt. Oikeestaan huomennahan sen vasta pitäisikin tulla. Rauhallisin mielin sitä odottelen. Paljon mitään oireita ei ole ja nipukkakin alhaalla, aika pehmyt ja auki, niin että eiköhän tuo täti tännekin jossain välissä tule, kunhan teidän muiden kiusaamiselta ehtii. Mieskin sunnuntaista asti kysellyt, että joko menkat alkoi. Koskaan ennen ei ole sitä kysellyt. Suloista! :heart:

Parempia tuulia teille kaikille!
 
Äitee2 tosi tosi kurjasti äitisi sanoi :hug: Yritä olla ottamatta hänen sanojaan tosissaan.

On se jännä miten jotkut saa lapsia tuosta noin vaan, siis tarkoitan sillä myös raskausaikaa, eli kaikki menee ongelmitta. Tuttavallani on 14 lasta :ashamed:

Repa Toivotaan että tuhruttelu loppuisi, ja kroppa palautuisi. Jospa tohtori-setä tai täti osaisi tehdä asialle jotain.

Sadmam Sitä piti vielä tuosta ystävien yhteydenpidosta sanoa, että ehkä joillekkin se on ollut niin kova pala tämä meidän menetyksemme, että eivät osaa sanoa mitään järkevää, niin ovat sitten mieluummin vain hiljaa. He antavat vähän niinkuin liikaakin tilaa ja rauhaa... Ja sitten odottavat että me otamme yhteyttä kun olemme siihen valmiita. He vain eivät tiedä sitä että kynnys kasvaa ajan myötä ottaa "vanhoihin" ystäviin yhteyttä.

Äääähhh, vaikeasti selitetty, ei ajatus juokse |O
 



Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 3/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 6/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 8/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 13/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 15/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 15/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 18/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 20/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 21/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 26/26-30
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 34/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 2/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 16/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 25/28-32
SadMam..................RK 06/07..............................KP 28/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 28/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 3/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 3/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 4/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 17/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 25/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 18-15/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 29/28


Haamuilijat


Nasuliini

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
 
Tuli tässä vaan mieleen kun tuota listaa taas päivitin, että pitäisiköhän tässä pitää jonkin sortin "nimenhuuto" välillä? Kun minusta tuossa listassa on enempi nimiä kuin täällä on kävijöitä. Et kuinka moni noista "ei-kävijöistä" on vaikka plussannu, sekin olisi kiva tietää. Mitäs olette mieltä? :attn: =)
 
Pari päivää olin pois, monta sivua tekstiä ja niin paljon surullisia ja kettuuntuneita fiiliksiä... :/ Voi teitä... :hug: koittakaa jaksaa...! Meidän ei ole koskaan montaa kiertoa tarvinnut yrittää, eli siitä en niinkään tiedä, mutta tänään aamulla meinasi epätoivo, itku, pettymys, suru ja ties mitä iskeä... Jo melkein 1,5v sitten odotettiin kolmatta pikkuista... Ei voi olla totta, että vuoden aikana 2 keskenmenoa ja yhden lapsen kuolema :'( vaikea selittää, mutta ei sitä voi itsekään käsittää... Ihan liikaa... Käsittämätöntä...

Joku kirjoitti siitä, että pelottaa koko ajan alkaako menkat, mutta plussakin pelottaisi. Ekan keskenmenon jälkeen toisaalta ajattelin, että ei se voi toista kertaa iskeä. Toisaalta koko ajan uuden plussan jälkeen pelkäsin, liikuinkin tosi varovasti ja varoin kaikkea, koko ajan pelko pehvassa, milloin menee kesken. Ja menihän sekin... Uusi plussa oli mielettömän ihanaa, mutta pelko oli pari kuukautta tuttu juttu. Ja pari kuukautta ennen laskettua aikaa kaikki romahti :'( nyt jos joskus vielä plussan saisin, hermoilisin ihan mielettömästi :xmas: olis viikot mitä tahansa, olisin huolesta todellakin hulluna :headwall: ja kuitenkin sitä toivoo, niin mielettömästi... On tää vaikeeta...

Epskeps "nimenhuuto" on hyvä idea.

Vielä tsemppiä ja jaksamista kaikille, sekä tietysti plussatuulia kaikille oikein roppakaupalla..!
 
Pitkästä aikaa tulin tänne lueskelemaan ja aivan mahdottomasti tullut tekstiä :eek:
Äitee2 :hug:
Uusiakin oli tullut mukaan todella monta.Kaikille uusille :hug: ja ikävä et tekin jouduitte tähän pinoon.
Sit omaan napaan :D
Nyt ollaan laitettu meidän uuden asunnon etsiminen jäihin.Ollaan käyty katsomassa jo niin monta asuntoa ja mikään ei miellyttänyt.taidan olla aika vaativa :D
Tunsin ovulaation viime viikon maanantaina ja ikinä ei ole ollut noin kivulias :/ En meinannut sängystä päästä ylös koko päivänä. Mieskin sanoi et pitääkö hänen hakea sairaslomaan johon vastasin et mitähän työpaikassa sanottais jos sairaslomalapussa lukisi et vaimolla ovulaatio :LOL: Onneksi kipu alkoi sit helpottamaan kun otin särkylääkettä.
Koko ajan on aivan outo olo.Alavatsaa vihloo välillä ja rinnat tuntuu aroilta.Sit yks juttu mikä minua ihmetyttää on eri hajujen etominen. :whistle: Voi olla et kuvittelen nämä oireet kun koko ajan niin toivoisi et olis raskaana :/
Poitsu aloitti eilen kerhon ja itselle tuli haikee olo kun ymmärsin et meidän esikoinen on nyt "iso" poika. Kyllä aika menee niin nopeesti..juuri äsken meidän poika opetteli kävelemään,mut onhan siitäkin jo melkein 4 vuotta :whistle:

Kaikille ++++++++++++++++ :whistle:
 
Sonja :hug: Kiitos kauniista sanoistasi,tippa tuli silmään kun ei mua kukaan koskaan kehu paitsi tuo ukkokulta,onhan tässä omat ongelmat ollu ja pelko menetyksestä on varjostanu kummankin pojan raskaus ja vauva aikaa mutta ollan selvitty ja nyt nämä kaksi kokemusta ovat tehneet minusta entistä vahvemman ihmisen vaikka luulin vahva olevani jo ennenkin.Yritän tukea muita koska muut tukee minua,tällä hetkellä tämä palsta on henkireikä johon saan/voin purkaa pahan oloni kun mies niin paljon töissä.

Epskeps :hug: toivottavasti mielesi on jo piristynyt ja toiveikkaana katsot tulevaan.nimenhuuto olis hyvä idea.

Pelottaa ja Sadmam :hug: :hug:

Puella ja Minda ++++++++++++ :whistle:

Minda toi on kauheaa toi ovis kipu,miullakin on nykyään tosi kivulias ja ei meinaa liikkeelle päästä...olishan se miehen pomo voinu lukea pari kertaa sen lapun minkä miehes olis vieny jos olis lukenu et vaimolla ovulaatio =) ei ehkä olis menny helpolla läpi.

(.)Eilen tuli joku iso klöntti :x ja vuoto on nyt vähentyny tosi paljon,kipuja ei ole enää ollenkaan :) kyllä tässä taas elämä rupee voittamaan pikkuhiljaa,raskautumista emme enää tressaa tulee jos on tullakseen,tietty toivoa pietään yllä mutta ilman hormooneja ja tressiä.
Miehen kanssa lähetään lemmen viikonlopulle tämän tai ens kuun aikana jos sieltä viimeistään olisi tuliaisia,mutta aika näyttää.

Kiitos vielä kaikille olette ihania ja miun tuki ja turva :hug:
 
minda mulla oli kans aivan järkyttävä ovis viimeksi. kauheita vihlaisuja ja pistoksia munasarjojen kohdalla puol päivää...huh, huh...ei ikinä oo ollu tommosia oviskipuja. no toivot.siält lähti oikein emämunis liikkeelle ja simpat ei voinu vastustaa sitä :LOL: ..

).( joku päivä manailin ku ei oo oireita... nyt eilisestä lähtien on vihlonut vasenta jalkaa ja ristiselk. vasemman pakaran yläpuolelt. :) kesken menneessä raskaudessa mun ainut raskausoire oli ristiselän vihlonta...saa nähä kui käy...en uskalla yhtää viä liputtaa koska km:n jälk. voi kroppa olla aika sekasin...mut unelmoin plussasta...näin untakin et sain plussan :heart: toivot. se pitää paikkansa.. :)
 
Varovaisesti tulin ilmoittamaan haaleasta plussasta, jonka aamulla tein :heart: Heti sen onnellisuuden ja ilonkyyneleiden jälkeen tuli pelko, suuri pelko siitä että menee taas pian kesken :'( Tää on ihan kamalaa, jos ei osaa nauttia alkuraskaudesta, jos pikkuinen kuitenkin pysyy matkassa. Luulen että pelko tulee olemaan läsnä hyvin pitkään. Pelkään niin koko ajan että vuotoa alkaa :( Alavatsalla kauhea painon tunne ja kuvittelen koko ajan tuntemuksia että menkat alkaa :headwall:
 
Onko muilla käynyt niin, että keskenmenon jälkeen ovulaatilimat ovat menneet aika pieniksi. Mulla oli niin, että pillerien lopettamisen jälkeen oli ihan mitättömät limat ja raskautuminen kesti 7 kk. Ja sitten kun imetyksen lopettamisen jälkeen kierto alkoi oli ihan mielettömät limat ja nyt km jälkeen olen arvuutellut onko limoja vai onko nää vaan sperman jäämiä eli pieneen on taas mennyt.

Tuossa luin taas yhdestä kirjasta, että siittiöt pääsevät määränpäähän tämän liman avustuksella. Mutta jos sitä limaa on hyvin vähän, niin ilmeisesti matka sitten vaikeutuu.

Pillerien lopetuksen jälkeen mulla oli heti tosi kivulias ovulaatio. Sen jälkeen ei ole ollut. Mutta olen lukenut, että se on hyvin tyypillistä keskenmenon jälkeen.
 
Nasuliini!!! Onnea :heart: :heart: :heart: :heart:
Tarrasukkia pikkuiselle matkaan sylikaupalla :)

Mindan tekstistä pisti silmään särkylääke ovulaation aikana.. Itsekin olen joutunu jo useasti ottamaan lääkettä tuolloin ja usein turvautunut ibuprofeiiniin (buranaan, yms) mutta tuohan voi estää koko raskautumisen ja siitä halusinkin vain mainita että älkää vain syökö buranaa ovulaation korvilla eikä sen jälkeen ettei mene turhaan hukkaan kierrot kuten minulla on varmaan viimeset puol vuotta mennyt.. itse olen nyt turvautunut täysin panadoliin paitsi nyt tätikipuihin on pakko syödä buranaa mutta heti lopetan kun täti kurvaa pois!
 
huomenta! eilinen jäi kokonaan väliin etten täällä käyny...on niiin :headwall: fiilis.
olen vuotanut n.3dl joka on TOSI paljon...
en ymmärrä, mutta ei oo kyllä yhtään minkäänlaista hyytymää tullu joten ei oikein kuulosta edes alkuraskauden km....
mikä lie!

Epskeps: voi ei...tädin p.erhanan vois ampua intokiinaan.... :kieh: :hug:

äitee: miun äitikin tekee välillä tuollaista! siis just että sulla on jo kaks lasta, ole niistä onnellinen...varsinkin heti km jälkeen ku mieli ja siipi oli Todella maassa, niin sanoi että "sulla on jo kaks lasta, ole onnellinen niistä äläkä jää murehtimaan sellaista joka oli vajaa jo valmiiksi, siksi se pois tuli..." anoppi antoi samalla lailla...ehkä hieman enemmän vielä...
 
Onnea Nasuliini! :flower:

Tiedän tunteen alkuraskaudessa, kun ei osaa tai uskalla iloita uudesta vauvamahdollisuudesta. Itse ravasin tarkistuskäyntejä vessassa koko 10 viikkoa, minkä toinen raskauteni kesti. No se km ei paljastunutkaan sitten vuodosta (elämän ironiaa). Yritä rentoutua ja nauttia ajatuksesta, että olet saanut uuden mahdollisuuden. Helppoa se ei ole, mutta uskoisin että se on sen arvoista!
 
ONNEA!! :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug:

Ymmärrän että olet kauhusta jäykkänä, mutta toivottavasti pystyt nauttimaan raskaudesta. Toivon sydämeni :heart: pohjasta että kaikki menisi hyvin =) Mahtavaa :heart:
 
Pikaiset heipat!
Meni ikä ja terveys lukiessa viimiset sata sivua kuulumisia :LOL:
Harmi juttu miten paljon oli ikäviä uutisia. Anteeksi etten nyt muista kaikkien nimiä tässä mainita - Äitee, Epskeps, Pelottaa, Aurinkoenergiaa.. teille kaikille isot :hug: ja kaikille uusille myös!

En nyt valitettavasti ehdi hirveästi kirjoitella ja kommentoida :ashamed: kun pitää mennä ostamaan viimeiset ostokset ja sitten pakata: yöllä lähtee kone kohti Kreikan aurinkoa. Mutta ajatuksissa olette kaikki!

Omaa napaa sen verran että eilen luulin satavarmana menkkojen alkavan. Niin ilkeästi viilsi toiselta puolelta alavatsaa. Mutta ei mitään muuta kuin runsasta valkkaria. Nyt mietinkin että olikohan kiinnittymiskipua kun oviksesta on n. 9 päivää.. hmm.. Siihen kuitenkin asennoidun että täti tulee hotellihuoneen ovelle kolkuttelemaan maanantaina. Parempi varautua pahimpaan niin ei tipu korkeelta ja kovaa...

Mutta voimia teille kaikille ja palataan viikon päästä juttusille! Hejdå! :wave:
 
emik hyvää matkaa. rentoudu ja pidä hauskaa... ja tule takaisin salamatkustajan kanssa.. :heart:

nasuliini mega paljon onnea :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: pikkuiselle tarrasukkia matkaan :heart: kyllä kaikki varmasti menee hyvin :)
 
Nasuliinille onnea!!! Ja pikkuiselle hirmuisesti tarrasukkia matkaan!!!
:flower: =)


Äitee2 Eiköhän tämä tästä.. :)

Mulla tuli tänään aamulla oikeaa megavuotoa ja sitten semmoinen rihmaklöntti :x On niitä ennenkin tullut, mutta alan tässä hiljalleen epäilemään niitä alkuraskauden km:ksi.. :ashamed: :( Kun eihän teillä muilla oikein sellaisia klönttejä taida tulla menkkojen aikana vai tuleeko? Mä olen pitänyt sitä klönttiä pois tulleena munarakkulan jämänä. Mut onkohan se sittenkin jotain muuta.. :|

Kiitos vielä kaikille haleista :hug: Niitä aina tarvitaan :heart:
 

Yhteistyössä