Äitee2 :hug: Teillä on kyllä nyt ollut kestämistä, ja äitisi sitten vielä pahentaa tilannetta vaikka pitäisi olla toisinpäin. Luin tuolta toisaalta, että ette vissiin niin helpolla ole päässeet noiden kahden olemassaolevankaan lapsen kanssa, kun toinen on keskosena syntynyt ja toisella tosi pahat allergiat ja vatsaongelmia. Meillä on helmikuussa 2005 syntynyt poika eli melkein samanikäinen kuin sinun toinen poikasi ja tuolta 2005 syntyneistä näitä juttujasi muistelen. Kirjoituksistasi välittyy, että kuitenkin kaikista hankaluuksista huolimatta olet todella positiivinen ja lämmin ihminen ja jaksat uskoa parempaan etkä turhia valittele. Tai siis vaikka sinulla itselläsi on tosi rankkaa niin silti jaksat täällä meitä muitakin tsempata. Oli vaan nyt jotenkin pakko kirjoittaa tämä... Voimia sinulle :hug:
Monille oli tullut se kutsumaton täti kylään. Pahoitteluni teille kaikille tasapuolisest! :hug:
Minä puolestani odotan oikein innolla milloinkas täti suvaitsee meille saapua. Samaa taisivat odottaa niin Risukasa kuin Stoppiskin? Mun jälkivuoto loppui vihdoin eilen, se kesti sitten tosiaan kokonaiset tasan kolme viikkoa. Vielä nyt kyllä tuli jotain tuhrua... Ensi viikolla on sitten jälkitarkastus.
Viuhtis On varmaan välillä hyvä saada ajatuksen ihan muualle. Tulethan sitten plussauutisten jälkeen takaisin? :hug:
Mukavaa viikkoa kaikille!
Monille oli tullut se kutsumaton täti kylään. Pahoitteluni teille kaikille tasapuolisest! :hug:
Minä puolestani odotan oikein innolla milloinkas täti suvaitsee meille saapua. Samaa taisivat odottaa niin Risukasa kuin Stoppiskin? Mun jälkivuoto loppui vihdoin eilen, se kesti sitten tosiaan kokonaiset tasan kolme viikkoa. Vielä nyt kyllä tuli jotain tuhrua... Ensi viikolla on sitten jälkitarkastus.
Viuhtis On varmaan välillä hyvä saada ajatuksen ihan muualle. Tulethan sitten plussauutisten jälkeen takaisin? :hug:
Mukavaa viikkoa kaikille!