km:n jälkeen kuumeilevat...

Ajattelin jo eilen sitä että lähettelen täältä oikein superplussapuhurin kaikille esikoista toivoville ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: on se vaan niin että soisin teidän kaikkien saavan pian kokea mikä onni on oma lapsi, suurempaa ei olekaan..
ja varmasti tuntuu pahalta kun joku jolla monta jo on tulee helposti uudelleen, sain kanssa viikonloppuna kuulla että yks tuttu odottaa seitsemättä, ja ihan vaan sen takia ettei tarvi töihin mennä...pisti vähän vihaks........
jos kaikki ymmärtää nyt mitä tarkotan, kaikille plussia toivon, itsellenikin, mutta oikein tosipaljon toivon ensimmäistään yrittäville =)

aurinkoenergiaa kuis meni tytön eka koulupäivä??

nannukka tervetuloa ja pahoittelut, toivotaan että kolmas kerta toden sanoo :hug:
 
Miikkis :hug:

Nannukka :hug:

Katherine +++++++++ :whistle: toivottavasti saat plussan.

(.) pää kipulääkkeestä sen verta sekasin jotta ei tule mitään fiksua tekstiä,onneksi on hymiöt.Vuoto on aika pientä mutta yöllä tuli kyllä senkin edestä...mein ei tarvihe taukoja pitää vaan saadaan yritystä jatkaa kun vuoto loppuu,mut silti en vaam hyväksy viel tätä...

Itsesyytöksetkin on nyt pinnassa,jos olisin sanonu raskaus mahdollisuudesta ni eivät olisi sitä lääkettä antaneet ja olisin ehkä vieläkin raskaana ym. ei noi mitään auta mut mietin silti ja mikä tarkoitus tällä oli?kasvattaa minua henkisesti?jos se oli tarkoitus niin onnistui kyllä täydellisesti siinä.
 
Heipähei.... :wave:

Aurinkoenergiaa,Tinii ja Eliisa :hug: Pahoittelut tädistä...On se kumma kun ei ala plussia ropiseen. Mutta yleensähän tää "kuivakausi" tietää pientä plussapyräystä :p Eli ensi kierrossa.....

Tiukuli ja Nannukka,Pahoittelut keskenmenoista :hug: Toivotaan oikein kovasti että seuraava kerta päättyis onnellisemmin....Tiukulille suosittelisin lääkärillä käyntiä,eikös ne tutki muutenkin 3km:n jälkeen...?Jos samalla sais varmuuden niihin menkkoihin :ashamed: Varmaan kroppa vielä sekaisin kaikesta :(

Äitee:Voi p.ska... :'( Kyllä surettaa sun puolesta...Voimia teille sinne,ei oo kyllä helppoo... :hug:

Sadmam.Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa.... :heart:

Miikkis:Ah,tiedän tunteen....On se niin väärin joskus,miten yks ja sama sikiää kuin kaniini ja toiset jää ihan hapelle :kieh: Voimia....

Katharine,plussa puhuria jos vaikka suostuis muuttumaan positiiviseksi :heart:

Tonttuliina,onnea haamuplussasta!!!!

Myönnän myöskin surutta että pieni kateudenpoikanen ja itsesääli nostaa päätään kun on kuullut rakkailta ystäviltä nyt kilvan plussauutisia :ashamed: Olen toki onnellinen heidän puolestaan,mut ei tunteille voi mitään.... :snotty: Tuntuu kuin kaikki onnistuis kertalaakista mut minut pistetään juoksemaan aina vaan alusta sama maratoni |O Ja senkin tunnustan että joskus käy mielessä että eks kaikki vois saada ensin esikoiset ja sitten vasta jaettais kakkoset :LOL: Mut kyllä sen tiiän että kaikille se on vaikeeta jos lapsia ei tuu ja keille tulee niin heidän puolesta pitäs olla onnellinen....

Tässä pinossa oon kuitenkin aidosti onnellinen kaikkien positiivisesta testistä...ne antaa toivoa =)

Mulla pitkään viihtynyt täti pakkaa kamppeitaan ja on varmaan huomenna tyystin kadonnu...sit pitäs sinne lekuriin varata aika,on vaan rahat vähissä :x Mutta pakko kyllä käydä juttelemassa edes,että mitä on mieltä...
Nyt on jotenkin turtunut olo,tuntuu et raskautuminen ei oo mahollista näillä eväillä...kun kierrot on tämmöset jne....Tällä hetkellä toiveissa on että menkat tulis ajallaan edes :ashamed: Jää nähtäväksi...


Plussaonnea testaajille+++++ :whistle: !!!
 
Kiitos teille kaikille ihanille palstasiskoille tuesta ja ymmärryksestä kun olen täällä asiaani jankuttanut,olette ihania (eikä tämä kiitos johdu kipulääkkeistä )vaan tulee ihan aidosti :heart: pohjasta.
 
aurinkoenergiaa miun serkulla oli samanlainen juttu,oireita oli vaikka muille jakaa ja kuukautiset pyöri 3kk normaalisti ja sitten vasta "tajus" et on ihan oikeesti raskaana,teki testinkin oireiden takia ja näytti negaa mut sen 3kk kohalla sai plussan ja oli aika yllätys mennä ultraan kun luulee et on alussa ja olikin rv12+jotain,silläkin oli ihan normi vuoto ja aika runsasta,joten kannattaa viel kuunnella olitilaa. :hug:
 
Kyllä tunnut positiiviselta tyypiltä, vaikka kuinka sua on koeteltu:( Jaksat aina kommentoida muiden touhuja, vaikka itselläsikIn on kurjia kokemuksia..mm. tuo kiertosi epäsäännöllisyys surettaa minua kovasti :'( varmasti ärsyttävää kun tavallaan "yritykset" voi johtua huonosta ajoituksestakin!! NIIN kovin toivon sinulle +++ :heart:
Ehkä mennyt minulta ohi, mutta oletko käynyt tutkimuksIssa mistä tuo kiertosi epäsäännöllisyys voisi johtua?? Vai kuulutko niihin joilla se on aina ollut niin? Kiitos paljon plussapuhuristasi, samaa toivon sinulle ja mahd. pian!!! :hug: niin kirjoititkin että aiot varata lekuriajan..kuulostaa hyvältä!! óliko sulla ennen km:ää kierto säännöllinen?
 
Ihan on mennyt itkemiseksi kokonaan :'( Mutta tulin vain sanomaan Katherenille että plussaahan huomenna, niin saat monen iloiseksi =)

Oikeasti, nyt on niin mieli maassa, tahtois saada toivoa elämään :/

Siispä oikein paljon ++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Aivan järkyt menkat...vuotaa kuin seula :eek:
ihan siis mielenä..normaalisti kuukautisveren määrä on 90-120ml, mulla on jo ainakin se 90ml vuotanu...ensin holahti sitten pariin tuntiin mitään ja sitten aloitti....tyttökin säikähti suihkussa kun yhtäkkiä hulahti lammikko lattialle...ihan olen ihmeissäni, tissit on koko ajan kipeemmät ja kipeemmät ja huono olo ja huimaus pahenee...
katsotaan aamutilanne sitten, jos en huku yöllä menkkoihini :/ :/
taidan sen testin tehä kuitenkin ja sen jälkeen soitan jo kyllä lääkäriin tms...
mutta huomiseen! öitä... :wave:
 
Minä olen koko ajan seuraillut sivussa teidän juttujanne, jaksamatta kommentoida, siihen pisteeseen on nyt menty :'(
Kuitenkin, [/b]pahoittelen tädin yllättämiä ja keskenmenon saaneita :'(

Ja plussanneille, oliko heitä nyt vain yksi,
ONNEA :heart:

Minulla kp 28/28-30 menossa (tai no nyt 29 kun on keskiyö ). Testin tein tänäkin aamuna, selkeä nega, ei haamun häivääkään. Lämmöt on korkealla, noin 36,8 - 37,12 ollut näinä kolmena päivänä. Kohdunnapukka on niin ylhäällä, etten yletä siihen :/ Mutta NEGA siis silti.

Jätän nyt vähäksi aikaa tän sivuilla pyörimisen, tuntuu siltä :( Saattaa olla että se tunne loppuu jo kolmen päivän päästä, mutta tiedä vaikka sitä kestää monta viikkoa, niin kyllästynyt olen tähän odottamiseen ja jännäämiseen ja ainaiseen pettymiseen.

Toivon niin kovasti teille kaikille plussatuulia ja plussanneille tarrasukkia.. :heart:

Hyvää yötä rakkaat

Muoks; en tiedä miksi lihavoi nuo väärät tekstit, mutta en nyt jaksa perehtyä asiaan :(
 



Haaveissa esikoinen

Irtosora..................KM 08/07
Risukasa.................KM 07/07
Viuhti......................KM 07/07
Mouse.....................KM 07/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Giia..........................KM 01/07, 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 2/28-40
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 5/28-29
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 7/28-35
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 12/36
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 14/28-35
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 14/34
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 17/34
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 19/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 20/35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 25/26-30
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 33/28

Haaveissa kakkonen

EevaRouva.............KM 07/07
Amira......................KM 06/07
Sonja74..................KM 07/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 1/26-28
Beccy......................KM 06/07..............................KP 15/-
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 24/28-32
SadMam..................RK 06/07..............................KP 27/28-34
Emik 30v.................KM 06/07..............................KP 27/28-30

Haaveissa kolmonen

Minda........................KM 07/07
Stoppis.....................RK 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 2/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 2/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 3/24-27
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 16/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 24/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir......................KM 03/07
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP 17-14/29
Puella......................KM 05/07.............................KP 28/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
 
Aurinkoenergiaa

mulla ihan sama juttu! Vuodin ainakin eilen todella paljon! Ja tuo sinunkin kuvailemasi huono olo ja pyörrytys hyökkäsi minullekin ihan kylmän hien kera ruokiksella kaupassa.. ihan säikähdin! järkyttävä ala-vatsa ja selkä kipu kiusannut koko aika ja en edes saanut nukuttua kuin juuri ja juuri 5tuntia.. On tää reilua :/

Miehen kanssa ollut sukset jokseenkin ristissä jo viikon päivät.. Voi hyvin olla tekemistä kiivaan menkka-mieleni kanssa mutta ei ainakaan paranna yhtään paskaa fiilistä.. jotenkin tuntuu että vaikka ei ole mitään suurempaa syytä olla vihainen ja joka päivä aloitetaan uudelta sivulta niin aina löytyy joku pikku juttu johka kosahtaa.. :headwall:
viimeisiäkin voiman rippeitä revitään tämmösellä irti..

Se omasta navasta..

Kiitos kovasti kaikille tsemppailuistanne, on niin upeeta että täältä saa tukea kun sitä oikeesti tarvii :heart:

jännäreille suuret plussa puhurit ++++++++++++++++++++ :whistle:

Nasuliini ja Pelottaa ja tietysti muutkin, koitetaan nyt jaksaa päivä kerrallaan eteenpäin niin koko aika se todennäköisyys onnistuneeseen raskauteen kasvaa.. Vaikeaa sillä on sinnitellä tällasten aikojen yli mutta pakko on vain jotenkin jaksaa ja yrittää pitää kiinni siitä edes pienestä toivonkipinästä..

Haleja :hug:
 
Repa Oletko jo käyny siellä lääkärilä tuon pitkän kierron takia?Tuli vaan mieleen kun miulla ei 6kk ollu menkkoja ja kävin lääkärillä ni sieltä löyty se pco ja miulla on ollu muutenkin tosi pitkät kierrot,terolutit määräs lääkäri miulle ja saatiin menkat toimimaan muutaman syödyn kuurin jälkeen.

Aurinkoenergiaa :hug: hurjan kuuloiset menkat siulla.Toivottavasti jo helpottanut.

Nasuliini :hug: jospa testasit vain liian aikaisin joten +++++++++++++++ :whistle: sinne päin.

Pelottaa koeta jaksaa ja :hug:

(.) sen verta vaan että päätettiin miehen kanssa et tässä kierrossa en ota clomeja ollenkaan vaan mennään luomuna eteenpäin,jotenkin raskautuminen on niin kaukainen ajatus ettei jaksa edes ajatella tulevaa,täällä palstalla ollu aika paljon nyt alakuloa liikkeellä joten kaikille tasapuolisesti suuri :hug:

Viime yö meni vessa painotteisesti ja nyt on pikkasen helpottanu vuotaminen,mut ei tää vuoto ole mitään verrattuna siihen juhannuksena olleeseen km vuotoon vaan tää on niin kuin runsaampaa menkkavuotoa,miullakin kaikki oireet on nyt hävinny joten tyhjentynyt on hyvin.
 
kiitos kaikille, tuki tulee tarpeeseen!!! :)

Onko kukaan teistä aloittanut ASA:n ottoa ennen sairaalan tutkimuksia keskenmenoista? Olen paljon kuullut puhetta ns.mini-disperiinin otosta ovulaation jälkeen alkuraskauteen tai 2/3 asti. Joillakin se on saattanut auttaa raskautumista ja alkion kehittymistä, mutta varmastian sitä ei osaa kai sanoa. Itse miettii nyt kaikkia mahollisia keinoja, joilla voisi saada raskauden kestämään, siis olettaen että se alkaa yhtä helposti kuin kaksi aiempaa. Minun km:t ovat olleet 4/07 ja 7/07.
 
Piristykseksi lista niistä asioista, jotka on mukavia tänään
-poika, piti kädestä koko matkan tarhaan(yleensä on muka liian iso siihen)
-näin ystävän tarhalla pitkästä aikaan ja jäin kunnolla suustani kiinni, se on aika kivaa välillä.
-mulla on eka ajotunti tänään!!!!varokaa.
-ai niin, mä rakastan mun miestä ihan hulluna ja muksui myös

aurinkoista tiistaita kaikille
 
Voivoi, tuntuu nyt monella olevan mieli maassa, kaikille tasapuolisesti :hug: Itsekin taas ollut vähän apatian vallassa, enkä ole jaksanut kommentoida, vaikka olenkin lukenut joka päivä teidän juttujanne.

Äitee :'( :hug: Minä kun niin toivoin että kaikki menisi hyvin! Voimia teille!

Aurinkoenergiaa, Tinii, Eliisa :hug: Pjaska täti :kieh: Pelottavan kuuloisia vuotoja kahdella ensin mainitulla, toivottavasti hellittää pian!

Katherine +++++ ja eikös Puella myös ole jo lähellä ratkaisun hetkiä ;) ja myös Epskeps, Emik, SadMam ja Miikku lähestyvät jännäyshetkiä - onko kellään näitä klassisia "tuntemuksia" ;) :D

Muuten Emppu78 minun piti tarttua yhteen sun viestiin, mutta eipä tullut taas saatua aikaiseksi... mutta siis puhuit jotain, että teillä ei ole yrityskierto vielä, niin liittyikö tämä niihin hoitoihin, odotatteko siis päätöksiä jatkohoidoista vai miten? (ei ole pakko vastata, jos tuntuu että tunkeilen :ashamed: ) Onko sulla oma kierto käynnistynyt km jälkeen kuitenkin?

Niin mulla oli eilen se jälkitarkastus ja olihan se just sellainen yhtä-tyhjän-kanssa kun olin terveyskeskus-lääkäriltä odottanutkin... Ja vähän oli ärsyttävä lääkäri muutenkin, puhui tosi hitaasti ja sekosi ajatuksissaan koko ajan, tuntui että ei se varmaan ole ikinä tälläisia jälkitarkastuksia tehnytkään :headwall: No se siis selvisi sisätutkimuksella, että kohtu on palautunut. Ultraa ei kuulemma kaavinnan jälkeen tehdä. Sitten sain ite tivata verikokeita hcg:n ja hempan selvitykseksi. Kyllä se sitten aikansa jahkailtuaan laittoi labraan lähetteen... tänään pitäisi soittaa tuloksia. Toivonpa tosiaan että olisi jo nega! Kerta se on ensimmäinenkin :LOL: Ja että se hemppa olisi noussut!

Ai niin kuka muu joi Kräuterblut-saftia? Kävin tuossa ostamassa jotain toista saman asian ajavaa, nimeltään Ferronol. Se on melkein puolet halvempaa, siinä on vielä himpun verran enempi rautaa ja lisäksi foolihappoa ja se on suorastaan HERKKUA tuohon ensin mainittuun verrattuna! Että vinkvink ;)

Niin ja uusiakin oli valitettavasti tullut joukkoomme, pahoitteluni teille ja lämpimästi tervetuloa!
 
Täällä myös tuntuu että kuiviin ollaan vuotamassa... :ashamed: Mutta hyvä että vuotaa nyt kuin sitten reissussa =)

Mieli on vieläkin maassa :ashamed: Joka sekunti meinaan purskahtaa itkuun, ja oon antanutkin itkun tulla, sen jälkeen on aina hitusen helpompaa.

Hiidi tuossa teki listan iloisista asioistaan. Kokeillaampa mitä multa löytyy...

- Tänä aamuna heräsin siihen kun nuorin koirani oli tullut mieheni paikalle nukkumaan. Pää oli tyynyllä ja nenämme ottivat yhteen. Heräsin siihen kostean nenän tuntuun ja pieneen tuhinaan :)

- Koiramme antavat voimaa tulevaan.

- Turkin reissu häämöttää! Viikon kuluttua tähän aikaan laskeudumme Kemeriin =)

- Mieheni on maailman ihanin aviomies =) Ja vietämme Turkissa 2-vuotis hääpäivää =)

Sori.... Nyt ei löydy muuta :ashamed:
 
Nannukka: Lämpimästi tervetuloa joukkoomme, olen niin pahoillani kahdesta km :hug: Onneksi olet raskautunut kuitenkin nopeasti, joten toivotaan todellakin että kolmas kerta toden sanoo teillä ;) Niistä minidisperiineistä, niin mie otin viime kierrossa ilman lääkärin lupaa, mutta eipä ollut apua :ashamed:

Risukasa: empä olisi uskonut että näin tulen sanomaan, mutta täti onnea!! :wave:

katherine: ajattelen samalla tavalla, että kunhan se yksi edes suotaisiin niin sitä varmaan jaksaisi eteenpäin ihan erilailla!!! Mites testin kanssa kävi, teitkö jo uuden? ++++++++++++

Epskeps: mie olen kikkaillut Biocardin ja Clearbluen ovistesteillä. Sanoi apteekissa että biocard (eli sama kait kun apteekin omat) niin niissä on hinta-laatu-suhde kohdallaa...
Hyvä että sait pään nollaatua ja hieman muutakin ;)

Äitee2: en tiedä mitä sanoa, uskomatonta :hug: :hug: voimia sinne!!! Kyllä sitä miettii, niin kuin laitoit, tän kaiken merkitystä, sulla kanssa nyt useampi menetys takana (sama tilanne) niin ei enää tiedä että mikä idea tän kaiken takana on, tuo henkinen kasvu ja ymmärtäminen tapahtuu jo yhden jälkeen, eikö se jo riittäisi??? Ei kanssa käsitä :ashamed:
Onnea luomukiertoon!!!

Pullenah: Toisaalta on varmasti ihan hyvä vähän hellittää kyttäilyä, tuo ainainen jännitys ja piinaili kiristää hermoja muutenkin... Jaksuja
:hug: Toivotaan ettei hoitoihin asti tarvitsisi mennä :wave:

Repa: Hyvästi täti!!! Ja pysykööt poissa :heart:

Pelottaa: koita jaksella, helpoksi "parantumista" ei ole tehty :hug:

stoppis: Onnea hienosta jälkitarkastuksesta!!!! Kerroitko jo että joudutteko monta kiertoa passata ennen uutta yritystä??
 
(.) kiitos kaikille jaksuista!! elossa olen vielä.. ihme kyllä :snotty: miehen sisko odottaa jo kymmenettä, aivan kymmenettä!!! (ja ei, ei ole uskonnollista taustaa, haluavat vain ison perheen!!) oliko se repa joka laittoi että jaetaan ne ykköset ensin ja sit kakkoset!! Taitaa aika monen ykkönen olla mennyt väärään osoitteeseen!!! :saint: Tasaiseen tahtiin noita näyttää pukkaavaan, hermo menee!!!
Kipuja ollut eilisestä lähtien, olisiko ovis jo nyt käsillä?? Ennen kp 17-19 tienoilla, tänään vasta kp 14. Sellaista juilintaa on että nivusiin asti tuntuu, mutta vuoto ei ole vielä lisääntynyt. Yritän kanssa kovasti pähkiä että aloitanko ovistestailun.. Lugeja saa vasta ottaa oviksen jälkeen joten... hankalaa, hankalaa :attn:
Meillä se tilanne nyt että jos ei tästä, eikä seuraavasta kierrosta plussata, niin sitten joudutaan pakolliselle 6 kk tauolle, koska nyt 5 kierto clomeilla menossa....
Tutkimukseen siis odotellaan kutsua jo pelkästään kolmen km takia... :ashamed:

Jaksuja ja haleja kaikille ihanaisille!!!! :heart: :hug: :heart: :hug:
 
kaikille tasapuolisesti :hug:

siis tätä on siis liikkeellä, aivan järkyttävä vuoto täälläkin, en muista millon näin paljon olis tullu, no toivotaan et loppuu nopeemmin kun noin paljon kerralla tulee..........

ärsyttää otiin aamulla menossa kirjastoon ja laitoin kylällä pyörän telineeseen, painava kirjakassi etukorissa, niin eikös se pyörä kaatunu ja menny koko etuvanne ihan solmuun :headwall: siitä sitten vaan kävellen kotiin poika kainalossa ja kassi kädessä, onneks ei ollu ku kilometri........................ottaa päähän
 

Yhteistyössä