Mikäs testitulos tämä muka on?

kyllä toi ihan selvältä postiiviselta näyttääpi joten hurjasti onnea:) :flower:

voi aivan sydämen pohjasta kouraisi kun kattoi tota tikkua kun ite olen samalla testillä ennen plussannut.. voi kun saisin ton kax viivaa jo pian itekkin. :heart:
 
:x no ohhoh... Ei jotenki voi uskoa, ja varsinkaan ku toinen viiva vaaleampi, kuin testiviiva... Menkat siis piti alkaa 5 päivää sitten ja tuo tehty tänä aamuna, eilen sain tuotakin haaleamman mammaksin herkkään tunnin pissan pidäteltyäni :eek:
Soitin jo paniikkipuhelun neuvolan terkkarille ja vien huomenna aamulla näytteen ja se tekee siellä vielä testin, kun sanoin etten oikein tiedä mikä tulos tämä on (Ei aiempaa kokemusta).
 
onnea plussasta!

itse silloin kun testin tein niin voi härre gud.. ei sitä uskonut kyllä pitkään aikaan, eikä oikein vieläkään. :heart: apteekin testejä tein 3, tk:ssa yhden ja sitten mentiin jo ultraan. :D ja pakkohan se oli uskoa.
jos nyt oikein muistan ni oisko mullakin ollut toinen viiva haaleempi.

liirah ja mymmy 14+5
 
Kyllähän tuo on oikein selvä plussa, jos vertaa siihen plussaan, minkä kuopuksesta sain. :D Voi että, tuli niin selvästi mieleen ne kerrat, kun itse olen testailemaan päässyt. Se ihana jännitys, kun alkaa testiä tekeen ja kun odottaa tulosta...Ja sitten se upea ja samalla jotenkin epätodellinen tunne, kun on saanut ne kaksi viivaa...Voi että...*huokaus* :D :heart:
 
Eli plussahan se, vein aamulla näytteet terv.keskukseen ja sain onnittelut neuvolan hoitajalta :heart:
Ja pitihän se aamulla vielä kotitestikin tehdä :snotty: :whistle:
Uskomatonta , ei voi oikein muuta sanoa... Sanattomaksi vetää.

Ja sitä vielä, että kun minulla on vaihteleva kierto (32-36), niin laskenko menossa olevat viikot pisimmän kierron mukaan vai miten?? En oikein ymmärrä :ashamed:
 

Yhteistyössä