h&m:stä kysymys

Keväällä tuli samassa paketissa niin että pussin päällä luki se mitä pitikin olla ja oikea koko mitä tilasin mutta sisällä oli myös oikea tuote mutta liian iso koko.
Pojan paita piti olla kokoa 122cm ja tuli 128cm vaikka pussin päällä olikin se 122cm. Tytölle piti olla toppi 110cm ja tuli 128cm ja myös pussin päällä luki se 110cm. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Keväällä tuli samassa paketissa niin että pussin päällä luki se mitä pitikin olla ja oikea koko mitä tilasin mutta sisällä oli myös oikea tuote mutta liian iso koko.
Pojan paita piti olla kokoa 122cm ja tuli 128cm vaikka pussin päällä olikin se 122cm. Tytölle piti olla toppi 110cm ja tuli 128cm ja myös pussin päällä luki se 110cm. :headwall:
tuossaki lukee pussin päällä kyllä että pyjamahaalari 92cm, mut sisällä oli 2 80cm bodya, ruskea ja vaaleanpunanen
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no kuvittele mikä järkytys ois ollu kun oisit avannu paketin ja siel ois ollu dildoja :whistle:
*joo, missäköhän mun mielikuvitus taas laukkaa* :saint:
Mie oisin ottanut ne ilolla vastaan, harvoin nykyään H&M:lta löydän mitään, mikä mulle sopis, ehkä ne sitte.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no kuvittele mikä järkytys ois ollu kun oisit avannu paketin ja siel ois ollu dildoja :whistle:
*joo, missäköhän mun mielikuvitus taas laukkaa* :saint:
:LOL: no seki vielä... muuten, tuuhan Rolloon ens kuun 15.päivä (lauantai), mut ei mennä Onnelaan :whistle:
en ehkä pääse :( ku en varmaan pääse 14.9 foxiaankaan kattoon poisonblackia :|

mut tampereelle oon menossa onneloimaan 31.8 ehkäpä B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no kuvittele mikä järkytys ois ollu kun oisit avannu paketin ja siel ois ollu dildoja :whistle:
*joo, missäköhän mun mielikuvitus taas laukkaa* :saint:
Mie oisin ottanut ne ilolla vastaan, harvoin nykyään H&M:lta löydän mitään, mikä mulle sopis, ehkä ne sitte.. :D
juu niin miekin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no kuvittele mikä järkytys ois ollu kun oisit avannu paketin ja siel ois ollu dildoja :whistle:
*joo, missäköhän mun mielikuvitus taas laukkaa* :saint:
:LOL: no seki vielä... muuten, tuuhan Rolloon ens kuun 15.päivä (lauantai), mut ei mennä Onnelaan :whistle:
en ehkä pääse :( ku en varmaan pääse 14.9 foxiaankaan kattoon poisonblackia :|

mut tampereelle oon menossa onneloimaan 31.8 ehkäpä B)
damn :kieh:
 

Yhteistyössä