Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Mäkin kävin vaakalla tänä aamuna ja tulos oli musertava. Kolme kiloa on paino noussut takas päin :'( En tiedä, mitä tapahtuu, mutta sen tiedän, että syömisillä nämä kilot ei oo tullu. Ei mässäilyä, ei liikaa syömistä (paremminkin kalorit jää varmaan vajaaksi) ja paino vaan nousee! Että töitä...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Lyyli, no panic! Se on elämää, eikä elämä voi olla pelkkää kieltäytymistä. Nyt vaan eteen päin uudella innolla. Wilhelmiina, ihan loistavaa! Toki alkuun lähtee nestettä jne. Mutta kyllä se lämmittää mieltä ja motivoi jatkamaan, kun vaaka näyttää entistä pienempiä numeroita. Hyvin te vedätte!!!
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Hienoa Tattari ja Miltsu! Kirjaan tän viikon tuloksia ylös huomenna, kun oon tästä kohta puoliin lähdössä liikenteeseen ja jos vaikka muitakin tuloksia ilmaantuu päivän mittaan niin saa kaikki kerralla ylös sitten Mä kaipailen uusista mukaan tulleista jotain elon merkkiä, Spyware, Pieni tytön...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Miten sä Tattari et näytä yhtään siltä, että sulla on 20 kiloa ylipainoa?? Mä näyttäsin varmaan paljon läskimmältä, vaikka painoa on vähemmän ja pituutta enemmän... Mikä mättää :confused:
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Joka lyyli oma tyyli, kyllä mahtuu mukaan. Laittelen sut listalle jahka kerkiän. Tervetuloa!
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Vielä tuosta kirjaamisesta... Se laahaa vähän perässä nyt, kun mun henk. koht. nettilaite on käytännössä puhelin, enkä pysty tällä muokkaamaan viestejä... Mulle on kyllä tulossa ihan oma " kunnon kone" kunhan poika saa siirrettyä omat juttunsa läppäriltä pöytäkoneelle, niin mä saan sitten sen...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Saanko vähän valittaa (taas)?? Mua ahdistaa ihan kympillä mennä takaisin töihin. Tiedän, että siellä ei tulla " hyväksymään" mun yövuorojen lopettamista. Siksipä koitankin nyt mahd. äkkiä löytää uuden työpaikan jostain. Ei luulis olevan ylivoimasen hankalaa, kun hoitoalalla on kumminki...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Wilhelmiina, jokainen saa itse valita punnituspäivän. Lauantaina tai maanantaina taitaa suurin osa punnita täällä. Teet niin ku sulle parhaiten sopii :)
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenet! Ilmotelkaa vaan rohkeasti niitä tuloksia, vaikka plussasellaisiakin. Se vaan tsemppaa jatkamaan. Ja mäkin saan jotain lohtua, ku otan reilusti takapakkia tässä sairastelun myötä. Monella tuntuu nyt olevan hankalaa syystä tai toisesta, jaksamista siis jokaiselle, joka kannustusta...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    F&l kyllä nää on 39 viikon tuloksia, mitä on ilmoteltu jo alkuviikosta. Päivitin ne nyt, ku vkl tulee jo niitä 40 viikon tuloksia. Näin musta, voin olla väärässäkin.

Yhteistyössä