Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Heikun keikun! Hel*etistä terveisiä! Gastroskopiasta nimittäin. Oli melkonen operaatio! Palleatyrä löytyi, ei muuta selvää vielä tässä vaiheessa. Ja sen mitä googlesta löysin, niin mullahan on lähes kaikki riskitekijät, ihme kun ei ole aiemmin vaivannut. Laihtumisesta saarnas tämäkin tohtori...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Taitaa tuo maanantai olla "yleisön suosikki", joten sovitaanko se?? Haluisin kuitenkin Tattarin "siunauksen" asialle. Tää ku on vähän niin ku "Tattarin projekti" koko laihissysteemi, joten tuutko Tattari huikkaamaan, kun näät tämän????? Please.
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Hieno tulos Miltsulla! Mä voin koittaa muistutella maanantaina...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Keskiviikko on siitä häijy punnituspäivä, että se on kahden viikon puolessa välissä. Voithan sä jatkossakin punnita keskiviikkona, tulos kirjataan sit seuraavana maanantaina edellisen viikon painoksi? Tää siis mamille. Hirmu hyvin sulla kyllä paino putoaa!Saat olla ylpeä. Mä oon sun...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Maanantaita ehdotettu ja kannatettu. Muita ehdotuksia?
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Mä itse kans olen maanantain kannalla, muita ideoita?? Huomenna alkaa tän jakson viimenen viikko. Terästäytykää naiset ja ilmotelkaa itsestänne ennen jakson vaihtumista, että päästään kaikki porukalla sit Tattarin turvallisesti luotsaamalle "special edition"-kuukaudelle. Mä olen täällä...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta kaikille! Lisäsin mamin listalle. Merkkasin alotuspainoksi tuon tän hetkisen painon. Toivottavasti se sopii. Mulla olis ehdotus. Kirjuria ja koko hommaa selkiyttäs, jos valittas yhteinen punnituspäivä, joka olis lähellä viikonloppua. Pistetäänkö pystyyn äänestys sopivasta...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    F&l, pysy lujana!! Täällä paistetaan hirvipaistia. Tai uuni paistaa, mä nuokun puolikuolleena ja ootan, että se valmistuu...Tuoksu on hyvä, mutta nälkä ei ole yhtään edelleenkään. Mitähän sitten söis, ku on taas nälkä...
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Koitin tuossa päivällä laitella noita painoja taas ylös. Toivottavasti ovat ees suunnilleen oikein. Mitä sä Tattari oikein mutristelet? Hieno tulos ja pääsit seiskakympin kerhoon. Pullalle myös terveisiä, että sä alat olla niin lähellä normaalia painoa, että ei voi edes oottaa, että monta...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Hei kaikille! Harmaa pudottajakin ilmottautu, hyvä. Mietinkin tässä yks päivä, että mihin oot hävinny. Kirjaan noita painoja huomenna aamulla. Oon taas töissä ja koville ottaa. Pääseeköhän tästä ikinä entiselleen... Sain ajan sinne gastroskopiaan. Kohta varmaan selviää, että mikä mua...
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Sparkler, ei me anneta sun luovuttaa! Sä oot meidän ikioma pöperöproffa. Eikä me pärjätä ilman sua. Sadielle myös erityisen lämpösiä ajatuksia. Ja kaikille muillekin tietysti. Teille, joilla on pikkuisia, lähetän jaksamista vauva-arkeen ja meille, joiden lapset on jo isompia, iloa ja...
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Hei! Hyvä ku ilmotatte noita (vaikka plusmerkkisiäkin) tuloksia. Kirjaan ylös jahka kerkiän. Mulla on nyt ab-kuurin takia vatsa sekaisin ja se nostaa räkästä fiilistä entisestään! Kävin just koiran kanssa eläinlääkärillä, meillä siis podetaan lemmikkejä myöten. Alkaa pikku hiljaa olla kypsä...
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Melkein jo innostun tuosta Tattarin special editionista, mutta vasta silleen varovasti, kun ei tiedä mihin päin tää oma vointi on menossa. Tällä hetkellä liikunta on täysin poissuljettu ja ruokajutut ei liioin tule kyseeseen, mutta ens jaksolla on varmaan jo valoisampi tilanne. Ja oon innokas...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta kaikille! Ihan ensiks kiitos Tattarille! Sain viestin kyllä. Ja toiseksi, voimia teille, jotka myös tarvotte vastatuulessa. Mä uskon, että tässä meidän "hankkeessa" ollaan nyt siinä pisteessä, että alkuhuuma ja se valtava innostus rakoilee, tulee lipsumisia ja takapakkeja. Mutta...
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Ei tästä tule nyt kuulkaa yhtään mitään! Tämän "syömishäiriön" päälle vielä ankara flunssa, niin tuntuu että tästä en enää nouse. Ja töihin on pakko mennä. Mä oikeasti katkean kohta lopullisesti. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle. Tattarille olis pyyntö. Laitan sulle yksityisviestin, jos se...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomiselle siirtyy päivittäminen, mulla kauhea flunssa. Tuntuu, että tästä en kyllä selviä enää. Niin ku ei muutenkin olis kauhea olo!
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    No mä olen ollu töissä. Ja mikään ei oo hyvin. Mutta nyt nukkuun, tulin iltavuorosta ja aamulla seiskalta pitää olla takas. Kello soi 05.30 eli ei paljon naurata. Oon ihan loppu. To on vapaata ni paan sit nuo punnitustulokset ajan tasalle ja kerron enemmän kuulumisia. Teille, joilla...
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Proteiinia on kohta luvassa oikein olan takaa, ku meillä alkaa 101 ruokaa hirvenlihasta- teemaviikot. Tosin riistalihahan on sellasta, että sitä ei monen vatsa kestä, kestääköhän mun, ku oon niin ruokarajotteinen nykyään... Tonnikalaa oon koittanu salaattiin lisätä ja raejuustoa. Niissä kai on...
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Ja kuntosali ei tule kysymykseen, koska täällä ei ole sellaista. Joku vinkkas, että mun kannattas muuttaa ruokavaliota, mutta en oikein tiedä miten. Viljatuotteet on jo lähes kokonaan pannassa sen keliakiaepäilyn takia. Lähinnä mä elän vaan maitorahkalla ja kasviksilla. Kummastahan nyt pitäs...
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Njp, kerrotko sen sun edellisen painon, kun se ei mun silmään osunut? Siis jos haluat sen kirjatuksi? Kaikille on varmaan ok, että mä en painoani ylös kirjaa, vaan alotan tavallaan alusta sit kun oon taas mukana "oikeasti"??? Mä otan kans mielelläni vastaan konsteja "kengurupussista" eroon...

Yhteistyössä