Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Hyvä kuulla, sadie! Nyt vaan eteen päin ja kilot laskuun.
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Moi! Täällä tökkii. Maha on taas ollut kipeämpi. En tiedä johtuuko se siitä, että töissä joutuu toden teolla vääntämään (kai se on se tyrä, mikä vaivaa) vai mistä, mutta nyt tuntuu, että jotenkin hiertää kaikki. Varmaan painon putoamsestakin osais iloita enemmän, kun muu elämä olis kuosissa...
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Luetaanhan me. Ihan joka ikinen viesti. Vaikka aina ei ehdi, jaksa tai joskus edes osaa kommentoida. Ymmärrystä ja sympatiaa riittää ainakin allekirjottaneelta jokaiselle, vaikkei tää omakaan elo nyt kovin ruusunpunasta ole just nyt. Ehkä siksikin oon niiiiiin hengessä mukana, kun jollain oikein...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    :hug: ei sille laihdutukselle mitään tapahdu, siinä se kulkee matkassa mukana. Ja jos plussaa tulee, niin so what? Terveys (henkinen myös) on tärkeintä. Pysyt meidän porukoissa ja voit meille tänne uputtaa, purputtaa ja purkaa mieltäs ihan niin paljon kun haluat (lupaan rohkeasti muidenkin...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Huomenta! Viikonloppu mennyt tiiviisti työn merkeissä. Isänpäivääkään ei meillä isommin juhlita. Mun vanhemmat on kuolleet jo, kun olin pieni, isoisiä ei ole enää elossa kummallakaan. Appiukko asuu tuossa vieressä, mutta meillä on verrattain viileät (lasten takia tosin edes jonkinmoiset)...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Joo, ei havaintoa Tattarista. Pari viikkoa nyt loistanut poissaolollaan. Viikko sitten näkyy profiilin mukaan kirjautuneen viimeksi, mutta pariin viikkoon ei ole kirjotellut. Vähän kyllä huolestuttaa, mikä hällä tilanne. Mutta katsotaan rauhassa, jos hän tulee takas sitten kun tuntuu siltä...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Huomenta! F&l, hyvä alotus on. Älä ota paineita.:flower: Olipa mukava kuulla hiljaa olleista, hyvä kun löysitte meidät. Koittakaahan jatkossa kommentoida useammin? Tosta makeanhimosta löysin tämmösen Makeanhimo hallintaan - Mikä vikana? - Hyvä Terveys Löytyskö sieltä jotain teille...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Yleisön pyynnöstä, uusi ketju avattu!! http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2308981-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol3-1-30-11-a/#post29181737
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Huomenet! Hyvä homma. Nimittäin, että joku muu ehti ensin. Nyt on sit F&l:n vuoro hoidella päivitykset. Sen verran vois muokata tuota etusivua, että tarviiko nuo kaikki vanhat välipunnitukset olla näkyvissä? Tulee niin pitkä tuosta alotusviestistä. Jos laittaa näkyviin sen lähtöpainon ja...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta! Hei, mitä tehdään huomenna punnitusten kanssa? Mä ehdotan, että punnitaan ja kirjataan tulokset tähän ketjuun ja odotellaan rauhassa, että Tattari ryömii esiin kolostaan ja aloittaa uuden ketjun?? Mä alan huolestua oikein tosissani, että mikä Tattarilla on... Tää ei nyt tunnu...
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta! Tattari hei, jos luet tän, niin käy nyt jotain huikkaamassa. Jos on kyse siitä, että sulla vaan on niin kiire, ettei ole aikaa tänne kirjotella, niin me maltetaan kyllä odottaa. Uudella ketjulla ei ole mikään hengen hätä. Jos on kyseessä pahemman luokan motivaatiopula ja/tai...
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    MISSÄ on Tattari???
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenta! Kakkosjakson viimenen päivä :) Tsemppiä siskot! Älkää antako periksi houkutuksille vaan pysykää lujana! Tattari alottaa (varmaankin) uuden ketjun kun ehtii. Mä olen ainakin mukana! Pitäisi lähteä taas vaihteeksi kokeilemaan työntekoa. Saa nähdä, mitä siitä tulee... Lääkäri...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Ja ennen ku kukaan ilmottaa eläinsuojeluun, että meillä on asiattomalla hoidolla monta koiraa, niin siihen on syy, ettei tuo Siiri osaa hihnassa kulkea (vielä). Niiden liikunta kun on sitä, että mies vie metsään, päästää irti ja antaa palaa! Paremmalla pidolla täällä koirat on, kun emäntä : /
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Tuohan ei ole mitään. Nyt vaan katse eteen päin uuteen viikkoon ja taas miinukselle. Mamille terveiset, että lenkillä käyty, Siirin kanssa. Se olikin melkosta showta, kun ei tuota koiraa ole juurikaan opetettu hihnassa kulkemaan. (kyseessä siis 1,5-vuotias n. 35-kiloinen koira) Tässähän sitä...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Juotko tarpeeksi? Saatko kuitua? Liikunta tehostaa aineenvaihduntaa. Vaikkanäähän sä jo tiesitkin. Muistuttelin vaan :)
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Miinuksia kirjattu ylös :) Hyvä Tytöt!!! Kävin mä itsekin vaakalla (haastajan kai itsekin suotavaa haasteeseen osallistua) 76,3kg näytti puntari. Niin uskomattomalta kun se tuntuukin, niin paino ei putoa, vaikka en varmasti syö mitään epäterveellistä. Mutta nyt koitan pikkuhiljaa herätellä...
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Tattari, mä lähden Sun kaveriksi ainakin tuohon ateriakorvike-kokeiluun. Mulla on jossain tuolla jemmassa Easy Diet-ateriankorvikkeita, eli niillä mennään. Valitse Sä joku muu tuote, niin saadaan verrattua tuloksia? *muoks* Enkä liion ole ikinä kokeillut ko tuotetta (Nutrilettin patukoita...
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Huomenet kaikille! Kurkku tosi kipeä, ilmeisesti eilisen operaation takia. Muuten vointi ennallaan. Kelloja käännetty ja seuraavaksi ohjelmassa sämpylöiden leipominen. Taikina odottaa. Tosin leipomisen taitaa hoitaa poika 14v ja tytär 5v. Mulle jää valvojan rooli. Täällä sais kohta...
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

    Mä olen elävä (nipin napin) esimerkki, että vichyvedellä,raejuustolla ja maitorahkalla pysyy hengissä. Mutta tehdäpä se niin, että paino ei putoa, niin siinä teille haastetta :D Mulle nuo "herkkulakko"-haasteet on turhia, ku en oikeastaan syö niitä muutenkaan, mutta mamin lenkkeilyhaasteen...

Yhteistyössä