Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Oma puntarilukema tältä aamulta 73,8kg. Ei tuuletuksia. Tosin kauheen pettynytkään en voi olla, kun pahimmillaan joulukinkkupöhössä käytiin jo 75 kilossa. Sitä en vaan tajuu, että kuinka mun paino voi saman tien nousta ihan hillittömästi, kun lakkaan laskemasta syömisiäni... Tässä pitää...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Nesteitä tai mitä vaan, mutta hieno tulos joka tapauksessa :flower: antaa kummasti intoa jatkaa eteen päin. Hyvä homma!
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenet! Tervetuloa uusille! Ja hyvä miltsu, kun tulit :) Tuosta kirjaamisesta... Huomenna kun niitä painoja ilmottelette, niin teen jonkunnäkösen listauksen, että ketä kaikkia meitä täällä on. Edellisissä ketjuissa on verrattu puntarilukemia aina edellisen viikon lukemaan ja sit jakson...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Lillerilalleri, huomasin saman ketjun, kirjotinkin siihen itse asiassa ;) Ethän kokonaan meitä unohda vaan käyt kertomassa dieetin etenemisestä? Näytetään närhen munat noille naureskelijoille ja onnistutaan yhdessä!
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Kyllä me huolitaan mukaan, tervetuloa miia ja 8vko!! Meillä on tosiaan yhteisenä punnituspäivänä ollut maanantai, pakko ei ole tänne painoaan raportoida, mutta suotavaa kyllä. Jos tulee hyviä miinuksia, se tsemppaa muitakin ja jos plussaa, niin toiset sit lohduttaa ja potkii eteen päin...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    "Kyllästynyt", tää on nyt viides kk kun tää porukka on kasassa. Alkuperäisen alottajan idea oli se, että kaikki joilla on BMI:n mukaan ylipainoa, on tervetulleita mukaan. Ja siinä se pidetään. Se on totta, mitä sanoit, että harmillisesti näistä porukoista väki aina kaikkoaa, mutta uusia tulee...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Onko maanantai edelleen yhteinen punnituspäivä? Jos näin sovitaan, niin teen sitten ma jonkun näköisen listan, mihin saa noita tämän hetken painoja kirjattua ylös? Samoin maanantaina aloitan viikon VLCD-jakson, ihan vaan mielenkiinnosta, että paljonko viikossa putoaa paino ja...
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

    No niin! Nyt ryhtiliike ja uuteen pinoon mars! http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2323323-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol-5-a/#post29408177
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    HYVÄÄ VUOTTA 2014 kaikille! Tästä lähtee uusi oikeasti ylipainoisten laihdutusryhmä taas liikkeelle, tulkaa mukaan! Nyt tehdään niin, että mä kirjaan teitä ylös sitä mukaa kun tänne "ilmaannutte". Enkä laita mitään välipunnitustuloksia tähän etusivulle, vaan pituuden sen alkuperäisen...
  10. JellyJolly

    Noi ylipainoisten ryhmät on aina hauskaa luettavaa

    Vielä läskin puolustautumista (tai selitteyä, tulkitkoon kuka miten haluaa)... Mä en ole ikinä selitellyt huimia (pahimmillaan n. 40kg) ylikilojani millään, en millään muulla kuin omalla saamattomuudella ja piittaamattomuudella (joihin on toki taustansa), enkä selittele. 30kg olen painoa...
  11. JellyJolly

    Noi ylipainoisten ryhmät on aina hauskaa luettavaa

    En tiedä viitataanko tässä nyt esim. tuohon meidän ketjuun/ryhmään vai ihan yleensä. Mutta eikös se ole positiivista, että me ylipainoiset aika ajoin edes herätään todellisuuteen, koitetaan tehdä ongelmillemme jotain? Se on totta, minkä joku mainitsi, että alkuhuuman jälkeen innostus aina...
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

    Huomenta! Kuka aloittaa uuden pinon? Mä? Ei kai? *muoks* Niin ja hyvää (kevyempää) uutta vuotta kaikille!!!
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

    Joulunpyhinä on tullu tankattua sen verran kovasti, että varmaan se näkyy kiloissakin jo...Ja vielä on suklaata syömättä :ashamed: Nyt alkaa varmaan olla hyvä aika kuulostella,saadaanko minkä verran porukkaa kasaan uuden vuoden alkajaisiksi painoa pudottamaan??? Herätys!!! Nyt on aika...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

    Heippa täältäkin! Päin pyllyä menee mun elämä. Siis ihan kaikki!! Alkaa voimat olla ihan loppu, kun koko ajan vaan vastoinkäymistä toisensa perään. Alkaa tuntua siltä, että liikakilot on mun elämässä pienin murhe. Kiloja ei oo tippunut, ei tullut takasinkaan - onneksi! Nyt pitää vaan saada...
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Laitanpa tännekin linkin uuteen ketjuun, että kaikki löytää taas perille... http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2317708-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol4-jouluspecial/
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

    No niin, tytöt! Tässä joulukuulle oma ketju. Meininki on siis vanha tuttu RYHMÄ VAIN OIKEASTI YLIPAINOISILLE! Tarkoitus on aloittaa uusi ryhmä aina, kun yksi välietappi on ohi eli kun tämä jakso on pudotettu, aloitetaan uusi ketju, johon kerätään seuraavan jakson (1.1.-31.1.2014)...
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Mä en punninnut tänään, mulla menee kaikki ihan päin peetä.Ihan kaikki.:headwall: Nyt en jaksa, mutta huomenna.
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Totta kai huolitaan, vaikka en tiedä, käykö koko ketjua enää muut edes lukemassa kuin mä :( Tainnut into lopahtaa kaikilta (multakin vähän):'( Huomio naiset!! Aloitanko uuden ketjun joulukuulle?
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Mahtavaa Pulla! Onnittelut ja tsemppiä viimesten kilojen karistamiseen! Mulla on vielä vajaa 4kg jäljellä ja nyt jo mielessä, et mites se paino sit pidetään. Laihduttaminen on oikeastaan helpompaa kun se ylläpitäminen. Mut se on tulevaisuuden haaste se. Nyt vielä taistellaan sitä kohti! Pullalle...
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    F&l, et luovuta nyt. Vaikka just nyt vähän vastustaakin, niin oot jo päätöksen tehnyt. Ja kun (huomaa KUN, ei JOS) pääset tän vaikean vaiheen yli, voit olla niin ylpeä itestäs! Susta on tähän ihan varmasti. Mä tiedän, että on. Ja Sä tiedät itsekin, kun vaan muistat sen. Ajattele tätä pitkän...

Yhteistyössä