Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Huomenta! Puntaroin nyt sitten aamulla, kun mulla on maanantaina aamuvuoro, enkä kumminkaan kerkeis tänne kilojani raportoimaan ennen ku iltapäivällä. Vaaka näytti 71,3kg.Multa puuttuu myös viime maanantain punnitustulos tuolta etusivun listauksesta. Ma-aamuna paino oli 72,4kg eli kilo on taas...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Niin punnitaanko me lauantaina? Vai ma vasta? Kuka haluu joulukuun päivittäjäksi? Mulla on nykyään (muka) niin kiire, etten kerkeis, mutta kyllä mäkin siihen rupean, ellei kukaan muu... Illan ohjelmassa koulun joulumyyjäiset :xmas:
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Tere! Ei ole kokemusta kromista. Mutta eipä mulla oo makeanhimoakaan. Mutta kokeile ihmeessä, sadie. Ja kerro sitten, toimiiko?? Omaa napaa... Ultrassa kävin, ei mitään uutta. Korvien välissä se vika taitaa olla. Työpaikkahakemuksia oon kirjotellut urakalla. Meinaan maanantaina viedä...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Meillä on lukijoita :D Tommonen yksittäinen herkuttelu voi käsittääkseni toimia myös aineenvaihduntaa kiihdyttävästi, kunhan mässäily ei jää sit päälle. Mä pidin eilen "karkkipäivän". En oo koko aikana (siitä elokuun lopusta siis) syöny karkkia ja kyllä maistui suklaa hyvältä :p Mutta...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Mä ja mun matikkapää (jota muuten oon aina pitänyt vähintään keskivertona) :headwall: eihän sitä painoa ole tippunut ku 10,1kg. Mutta kymppi rikki joka tapauksessa :) Ja uusia vaatteita en oo pahemmin ostellu vaan kaivellut vanhoja peräkomeron takimmaiselta hyllyltä käyttöön. Mulla kun on...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Niin ja virtuaalituuletukset vielä päälle. Kymppi rikki!!! (10,2 kg pudonnut kaikkiaan). Hyvä Jelly!!!!
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Aikasta huomenta! Tää on ihan pa*kaa, että kun haluan hetken hiljasuutta ja rauhaa, joudun nousta viideltä aamulla!!! Ei vais, kello oli soittamassa puol kuudelta kumminki... Sitä vaan piti kertomani, että kiirettä on ja aamupaino oli äsken 73,4kg. Että näin täällä
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

    Tää aika on varmaan haasteellista varsinkin teille, joilla on paljon pikkujouluja ja muita illanistujaisia näin ennen joulua, mutta pysykää lujana! Ei ole pakko mässätä, vaikka käykin "tuulettumassa", eihän?

Yhteistyössä