YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

Meillä on lukijoita :D

Tommonen yksittäinen herkuttelu voi käsittääkseni toimia myös aineenvaihduntaa kiihdyttävästi, kunhan mässäily ei jää sit päälle. Mä pidin eilen "karkkipäivän". En oo koko aikana (siitä elokuun lopusta siis) syöny karkkia ja kyllä maistui suklaa hyvältä :p

Mutta maltilla herkuttelin, ettei karkaa homma lapasesta. Huomenna on edessä ultra. Ja raskaana en siis ole, vaan etsitään syytä näille mun vatsavaivoille. Toivottavasti jotain selviää. Alan olla aika kypsä tähän touhuun.

Mutta taistelkaa siskot. Nyt ei luovuteta!

Mitähän Tattarille kuuluu???
 
Jassy harmaana
[QUOTE="Sadie";29241599]Tosta toisesta ketjusta luin kromitableteista, onko täällä kellään kokemusta noista? Auttaako naposteluun/makeanhimoon?[/QUOTE]

Minä ostin kromia purkikllisen ja minulla ainakin on hyviä kokemuksia kromista. Ajatuksissakaan ei pyöri enään makeat läheskään niin paljon.
 
Tere!

Ei ole kokemusta kromista. Mutta eipä mulla oo makeanhimoakaan. Mutta kokeile ihmeessä, sadie. Ja kerro sitten, toimiiko??

Omaa napaa... Ultrassa kävin, ei mitään uutta. Korvien välissä se vika taitaa olla. Työpaikkahakemuksia oon kirjotellut urakalla. Meinaan maanantaina viedä irtisanomisilmoituksen. Mun fysiikka eikä varsinkaan psyyke ei kestä tuota nykyistä työpaikkaa. Ja loppumassahan ne työt oli joka tapauksessa tuolla, että mä vaan vähän joudutan asioita. Että isoja juttuja tapahtuu täällä, eikä tuo paino ole pahemmin mielessä ollut. Alaspäin uskon kumminki menneen, sen verran vatsavaivoja edelleen. Pläääääh!

Pohjanmaalla on lunta. Mites teillä muilla??
 
84,7kg menkkaturvotusta, silti alaspäin meno :). En tiedä jatkanko tässä ryhmässä, kun minun mielestä on ero vähän ylipainossa, jos joillakin tiputettavaa n 10kg ja joillakin yli 20kg...mut se on vaan mun mielipide :).
 
Aikon
Miten saatte kiloja karistettua noinkin ahkeraan tahtiin?
Minun pitäisi, mutta kun en ole saanut itseäni niskasta kiinni. Ylipainoa on ja reilusti. Makeaa ja suolaista menee enää harvoin. Joten se ei ole enää ongelma mielestäni. Eikä alko, kun en käytä ollenkaan. Ongelmia on lähinnä evästyyppinen lounas ja sitten päivillisen holtiton annoskoko. Liian vähän kasviksia ja liian vähän liikuntaa. Siinähän niitä ongelmia onkin sitten rutkasti....
 
Onnittelut pudotuksista! :flower:

Ei oo oikein inspannut olla täällä kun itsellä takkuaa niin pahasti. En aamulla edes vaa'alle uskaltanut. Sekin 90kg saatika sen alle, tuntuu taas niin kaukaiselta ja se ärsyttää.

Pitäiskös muuten tämän jakson lopulliset punnitukset pitää lauantaina, joka on kuun viimeinen päivä vai joko nää maanantain tulokset kirjaan lopullisiksi jakson tuloksiksi?
 
"jellyjolly"
Huomenet! Eilen en kerennyt kirjotella ollenkaan ja ohjelmaa on täksikin päivää ihan riittävästi ni ajattelin näin heti aamusta ettei jää taas..

Ensikskin Miltsu älä lähde minnekään, täällä ei enää montaa oo meitä, jotka on pysytty alusta asti mukana, sä olet yksi ja mä haluisin sun pysyvän jatkossakin. Ketäänhän me ei voida pakottaa, mutta toivoa voi.

Mä en henk.koht. näe suurta eroa sillä, onko pudotettavia kiloja 5,15 tai vaikka 35. Yhtälailla päätös on tehtävä, houkutukset voitettava, luovuttava jostain ja keksittävä muuta tilalle. Kyllä mä tavallaan ymmärrän Miltsunkin pointin, kuin myös Tattarin perusajatuksen, kun ketjua alotteli. Sillon raja meni siinä, että BMI:n mukaan on ylipainoinen. Pidetään se siinä edelleen? Sitä paitsi, onhan täällä useampi, joilla on vielä reilusti pudotettavaa jos mä olen oikein ymmärtänyt??

Mun puolesta voidaan punnita lauantainakin tai sit otetaan jakson loppulukemiksi ens viikon maanantain painot (lähempänä kuun vaihdetta any way)??

Huh kun mä vaahtoan.... Nyt rauhotun.

Ai niin. Meinas unohtua. 72,4kg.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
"pulla"
Minä kyllä häippäsen heti tästä pinosta kun olen normaalipainossa, siihen on matkaa enää 200g :) Sunnytyksen jälkeen pinoin 84kg, joka oli 17kg(!!) enemmän mitä normaalisti painan. Vaikka ylipainoa ei ollut kuin alle 10 kg niin silti olin YLIpainoinen. Ja tämä ketjuhan oli ylipainoisille. Toivottavasti kaikki pääsemme normaalipainoon, ja pysyisimme normaalipainoissa :)
 
Mä tavottelen hyvän olon painoa joka mulla olo 76kg, sit tuli vajis kilot.. mutta kaikki mikä menee tuonkin kilomäärän alle on plussaa...en viitsi siis stressata mitä taulukot sanoo vaan ihan miltä itsestä tuntuu:p
 
Niin punnitaanko me lauantaina? Vai ma vasta? Kuka haluu joulukuun päivittäjäksi? Mulla on nykyään (muka) niin kiire, etten kerkeis, mutta kyllä mäkin siihen rupean, ellei kukaan muu... Illan ohjelmassa koulun joulumyyjäiset :xmas:
 
Huomenta! Puntaroin nyt sitten aamulla, kun mulla on maanantaina aamuvuoro, enkä kumminkaan kerkeis tänne kilojani raportoimaan ennen ku iltapäivällä. Vaaka näytti 71,3kg.Multa puuttuu myös viime maanantain punnitustulos tuolta etusivun listauksesta. Ma-aamuna paino oli 72,4kg eli kilo on taas tippunut. Hieno tulos, mutta vointi on kehno edelleen. Niin oliko meillä jo uudelle ketjulle aloittaja?
 
Huomenta!

Ja pahoittelut Jelly että tuloksia oli jääny, päivitin nyt tuon listan ja pitää vielä niitä jaksonlopputuloksia laittaa kuhan tässä alkaa tulemaan lisää tuloksia ja kun ehdin.

En ole nyt viime aikoina jaksanut ja ehtinyt oikein olla mukana ketjussa, en tiedä jätänkö koko homman ja yritän kaikessa hiljaisuudessa sit, jos joskus saisin itteeni niskasta kiinni. :( En vaan saa mitään järkevää tehtyä painonpudotuksen kannalta, jos elämässä muutenkaan.
 
F&l, et luovuta nyt. Vaikka just nyt vähän vastustaakin, niin oot jo päätöksen tehnyt. Ja kun (huomaa KUN, ei JOS) pääset tän vaikean vaiheen yli, voit olla niin ylpeä itestäs! Susta on tähän ihan varmasti. Mä tiedän, että on. Ja Sä tiedät itsekin, kun vaan muistat sen. Ajattele tätä pitkän matkan juoksuna, missä välillä on vaikeaa, mutta kun vaan jatkaa sitkeästi, niin lopulta se maali tulee. Ihan takuulla! Älä jätä meitä!:heart:
 
F&L harmaana
Kiitos JJ.
Mulla on taas mussutushimo kasvanut jostain syystä ihan älyttömäksi ja se tekee kiukkuiseksi. Jos yritän olla mussuttelematta liikoja, se ärsyttää ja sitten jos sorrunkin jotain ylimäärästä syömään, ihan vaan vaikka leipää saatika sitten jotain herkkua, se ärsyttää myös.
 
"pulla"
Aamupainio oli tänään 74,6 kg eli 400 g tippunut maanantaista :) Tämä tarkoittaa myös sitä että olen vihdoin normaalipainon puolella, enkä siis osallistu joulukuun pinoon.

Kiitän kaikkia kanssasisaria tsempistä ja tuesta, tästä ryhmästä olen saanut paljon motivaatiota tähän urakkaan (joka vielä jatkuu muutaman kilon verran). Toivotan hyvää joulun odotusta kaikille :) Toivon että pääsette mahdollisimman pian tavoitteisiinne!

Pulla
 
Mahtavaa Pulla! Onnittelut ja tsemppiä viimesten kilojen karistamiseen! Mulla on vielä vajaa 4kg jäljellä ja nyt jo mielessä, et mites se paino sit pidetään. Laihduttaminen on oikeastaan helpompaa kun se ylläpitäminen. Mut se on tulevaisuuden haaste se. Nyt vielä taistellaan sitä kohti! Pullalle hyvää normaalipainoisen elämää ja iloista joulun aikaa!!
 

Yhteistyössä