YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

F&L harmaana
Vielä mä hion tuota aloitusviestiä mut nyt ei pysty kun niin hirvee kahvinhimo iski eikä kotona ollu ku pikkuhippu poroja,eli kauppaan hipsin tästä just.
Tattaria ei oo näkyny ei kuulunu, ainakaan tännepäin :(
Tuota makeanhimo-juttua pitää vilkuilla kans myöhemmin paremmin. Tsempitykset kaikille!!
 
Sparklerille piti sanoa tsempitykset kriisin keskelle :hug: Olipa mitä hyvänsä, toivon että tilanne ratkeaa pian.

Laitoin kuitenkin nuo jakson pudotukset vielä erikseen näkyviin ja sitten sen tähän astisen kokonaistuloksen.:) säätää säätää...
 
JellyJolly Hyvän artikkelin löysit tuosta makeanhimosta ja mulla niin paikkaansa pitää nuo kaikki :ashamed:

Siksi olenkin tehnyt täys lakon karkkien suhteen. Pian on 2 viikkoa siitä kun vikat karkit vetasin. Kromi myös hillitsee osittain tuota himoa, yhtäkkiä huomaan, etten olekaan miettinyt herkkuja lainkaan. Ennen kromin aloitusta olo oli kuin tupakan jättäneellä jos makeaa ei ollut, nyt jos tulee mieleen makeiset niin rahka ja mehukeitto (sokeriton) riittää oikein hyvin :D
Kyllä olossa ja kehossa on havaittavissa kevyempää oloa, turvotuksen tunnetta ei tunnu =) jotenkin hyvä fiilis on just nyt!

Tsempitykset täältäkin kaikille! Me onnistutaan!!

Ja tuosta listasta ei kannata ottaa stressiä, se on hyvä noinkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo, ei havaintoa Tattarista. Pari viikkoa nyt loistanut poissaolollaan. Viikko sitten näkyy profiilin mukaan kirjautuneen viimeksi, mutta pariin viikkoon ei ole kirjotellut. Vähän kyllä huolestuttaa, mikä hällä tilanne. Mutta katsotaan rauhassa, jos hän tulee takas sitten kun tuntuu siltä. Toivottavasti.

Täällä puskee menkkaturvotus päälle ja vkäyrä on huipussaan! Melkeen käy noita pikkusia (poikakaan ei oo ku about 180cm) sääli, ku joutuvat mun rähinää kuuntelemaan :ashamed:

Viikonloppu menee työn merkeissä, mutta koitan jossain välissä jotain kirjotella tännekin, viimestään ma, ku on puntaripäivä. Hyvää viikonloppua kaikille!!!
 
No jospa se lista nyt ois hyvä, kysykää jos jokin epäselvää :)
Kattoo sitten punnituspäivinä mitenkä hyvin sekoan merkinnöissäni.

Huolettaa tää viikonloppu, on tiedossa synttärit jos toisetkin ja ne isänpäivät. Että ei varmaan maanantaina paljoa juhlita.
 
Kyllä minullakin huolettaa tuleva viikonloppu. Ostin juuri isänpäiväkakun ja meille sitten tulee myös isovanhemmatkin, joten onhan se kohteliasta olla se kakku. Minä en sorru sitä itse syömään vaan vedän taas rahkaa napaan tai voisinhan ottaa vaikka nutrilett sulkaa patukan kahvin jatkoksi :D
Odotan niin innolla, että mahdun taas (toivottavasti muutaman kk päästä) normi housuihin.
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Nonni, tulihan sitä taas syötyä vaikka mitä..huomenaamulla jos kuitenkin uskaltautuis vaa'alle kaikkine turvotuksineen :ashamed: Sitä en lupaa että tänne viitisisin painoa ilmotella :)

Mites muiden viikonloppu sujunut?
 
Just isovanhemmatkin lähtivät ja kakkukahvit tarjosin.
Meni hyvin eikä kakkua tullut paljon ajateltuakaan. Otin kahvin ja nutrilett suklaan, siinäpä mun herkut. Ruokaa on menny pieniä määriä ja tuntuu ettei tuo painoa siltikään tipu :| saattaa senttejä silti vyötäröltä lähteä.

Toivottavasti muistan huomenna puntarille nousta, on aika kiireinen aamu tiedossa. Lukemaa en varmaan aamulla kerkeä päivitellä mutta päivällä sitten =)
 
"mami"
Mulla ei oo mahdollista käydä maanantaina puntarilla niin sanon jo nyt tän sunnuntain aamupainon huomista varten, eli 94,9. Hitaasti mutta varmasti nitkutetaan alas päin. Nyt vkl on tullut herkuteltua ihan älyttömästi, varsinki nyt sunnuntaina..mutta nyt taas mega-tsempit ens viikoksi, arkena ei mässäillä! Tänään myös kokeilin paria kauluspaitaa jotka ei koskaan oo mahtunu päälle ja tänään ne meni, jee! Samoin meni yks takki joka ei mene edes mun äidille, vaikka hän painaa yli 10kg mua vähemmän :D mutta meillä on kyllä ihan eri malliset vartalot, mä oon alaspäin levenevä ja hän ylöspäin. Niin ne vaan tollasetki vaikuttaa.. mutta ei repsahuksia ilman onnistumisia, ilmeisestikään :)

Tällasta se laihdutus, (lue elämä), vaan on.
 
Huomenta!

Viikonloppu mennyt tiiviisti työn merkeissä. Isänpäivääkään ei meillä isommin juhlita. Mun vanhemmat on kuolleet jo, kun olin pieni, isoisiä ei ole enää elossa kummallakaan. Appiukko asuu tuossa vieressä, mutta meillä on verrattain viileät (lasten takia tosin edes jonkinmoiset) välit. On siellä käyty kohteliaisuuskäynnillä, jos on aikaa, mutta nyt jäi sekin, kun olin töissä. Että sen puitteissa ei pelkoa mässäilystä.

Lapset toki muisti omaa isäänsä, mutta mies ei ole ollenkaan perso millekään makealle/herkuille, niin ei tehty kakkua. Voileipäkakun teen hänelle, jos pitää kakkua olla. Nyt en ehtinyt sitäkään (ne työt).

Aamupunnitus tehty,75,0kg eli pudotusta menkkaviikosta huolimatta. Hyvä niin.

Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!
 
Plaah,itelle tuli reilusti plussaa:(
Sen siitä saa kun ei pysy motivaatio kohdillaan ja syö mitä sattuu :ashamed:
Vaan ei tässä auta ku jatkaa yrittämistä, ruotuun pyrkimistä.

Onnittelut teille pudotuksista!! :flower:

Ja tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!:)
 
"wilhelmiina"
Paino edelleen 90,7kg. Eli ei mitään muutosta. Olen nyt sairaslomalla ja joutunut aloittamaan uudestaan mielialalääkkeet. Saa nähdä miten tälle laihdutukselle tapahtuu nyt.
 
[QUOTE="wilhelmiina";29201438]Paino edelleen 90,7kg. Eli ei mitään muutosta. Olen nyt sairaslomalla ja joutunut aloittamaan uudestaan mielialalääkkeet. Saa nähdä miten tälle laihdutukselle tapahtuu nyt.[/QUOTE]

:hug: ei sille laihdutukselle mitään tapahdu, siinä se kulkee matkassa mukana. Ja jos plussaa tulee, niin so what? Terveys (henkinen myös) on tärkeintä. Pysyt meidän porukoissa ja voit meille tänne uputtaa, purputtaa ja purkaa mieltäs ihan niin paljon kun haluat (lupaan rohkeasti muidenkin puolesta!). Kaveria ei jätetä!
 
"Wilhelmiina"
:hug: ei sille laihdutukselle mitään tapahdu, siinä se kulkee matkassa mukana. Ja jos plussaa tulee, niin so what? Terveys (henkinen myös) on tärkeintä. Pysyt meidän porukoissa ja voit meille tänne uputtaa, purputtaa ja purkaa mieltäs ihan niin paljon kun haluat (lupaan rohkeasti muidenkin puolesta!). Kaveria ei jätetä!
Kiitos kauniista sanoista. Täällä on kyllä ihan paras porukka! Nyt on vaikeaa, mutta kyllä se tästä. Toistaiseksi en ole "lääkinnyt" pahaa oloani syömisellä. Ja positiivistakin tästä päivästä löytyi: mahduin pitkästä aikaa vanhoihin housuihini:)
 
:hug: ei sille laihdutukselle mitään tapahdu, siinä se kulkee matkassa mukana. Ja jos plussaa tulee, niin so what? Terveys (henkinen myös) on tärkeintä. Pysyt meidän porukoissa ja voit meille tänne uputtaa, purputtaa ja purkaa mieltäs ihan niin paljon kun haluat (lupaan rohkeasti muidenkin puolesta!). Kaveria ei jätetä!
Ihan täysin samaa mieltä. :) Ittellä tulee valitettua milloin mitäkin ja se kyl auttaa kun tänne purkaa mieltään, vaikkei kukaan lukiskaan niin helpottaa päästää ne pahat olot ja muut murheet ulos.:hug: Ja tietty niitäkin iloisia asioita on kiva lukea.
 
Ihan täysin samaa mieltä. :) Ittellä tulee valitettua milloin mitäkin ja se kyl auttaa kun tänne purkaa mieltään, vaikkei kukaan lukiskaan niin helpottaa päästää ne pahat olot ja muut murheet ulos.:hug: Ja tietty niitäkin iloisia asioita on kiva lukea.
Luetaanhan me. Ihan joka ikinen viesti. Vaikka aina ei ehdi, jaksa tai joskus edes osaa kommentoida. Ymmärrystä ja sympatiaa riittää ainakin allekirjottaneelta jokaiselle, vaikkei tää omakaan elo nyt kovin ruusunpunasta ole just nyt. Ehkä siksikin oon niiiiiin hengessä mukana, kun jollain oikein vastustaa. Me ollaan niin sitkeitä sissittäriä, ettei anneta pienien (eikä isompienkaan) vastoinkäymisten lannistaa!
 
"pulla"
Aamupaino oli 75,7 kg eli -600g viikossa. Ihan hyvä tulos vaikka eile kakkua pariinkin otteeseen syötiin.

Wilhelmiina, kyllä sä täällä meidän kanssa pysyt vaikka paino ei laskisikaan :hug: ja tänne saa ja pitääkin purkaa pahaa oloa, sitä varten me täällä ollaan. Toisia tukemassa :)
 
"Sadie"
Heippa kaikille!
Mun puntari näytti nii paljo plussaa, että taidan sen tiedon pitää sisälläni. Mä taas kerran aloitin tänään ns. sokerilakon, eli kaikki karkit, suklaat, keksit, jätskit ym pois. Ja sit myös sipsit, leipä ja juusto. Mutta mä en tiedä mitä mä tekisin ton glögin kanssa.. Mä rakastan glögiä!! Perjantaina ostin yhden purnukan ja la piti jo hakee lisää.. Vähä sitä vielä tuolla jääkaapis olis..

Tänää päivä alko kaurapuurolla ja lounaaksi rahkaa kera vadelmakeiton. Flunssa päällä nii ei oikei maistu oikee ruoka. Jonkinmoinen lenkkiki tuli aamulla tehtyä, oli olevinaa jo iha hyvä olo. No se sit kostautu heti, nyt täältä peiton alta kirjottelen nenä tukos ja kurkku kipeenä.
 
Luetaanhan me. Ihan joka ikinen viesti. Vaikka aina ei ehdi, jaksa tai joskus edes osaa kommentoida. Ymmärrystä ja sympatiaa riittää ainakin allekirjottaneelta jokaiselle, vaikkei tää omakaan elo nyt kovin ruusunpunasta ole just nyt. Ehkä siksikin oon niiiiiin hengessä mukana, kun jollain oikein vastustaa. Me ollaan niin sitkeitä sissittäriä, ettei anneta pienien (eikä isompienkaan) vastoinkäymisten lannistaa!
:hug:

Sadielle kans tsempitys :hug: ! Minun tarviis kans löytää joku keino noiden herkkujen karsimiseen. Välillä se jo toimi mut sitten taas lipsuu ja kunnolla :ashamed:
 
Moi!

Täällä tökkii. Maha on taas ollut kipeämpi. En tiedä johtuuko se siitä, että töissä joutuu toden teolla vääntämään (kai se on se tyrä, mikä vaivaa) vai mistä, mutta nyt tuntuu, että jotenkin hiertää kaikki. Varmaan painon putoamsestakin osais iloita enemmän, kun muu elämä olis kuosissa, mutta kun ei....

Valivali.... sori:ashamed:
 
Moi!

Täällä tökkii. Maha on taas ollut kipeämpi. En tiedä johtuuko se siitä, että töissä joutuu toden teolla vääntämään (kai se on se tyrä, mikä vaivaa) vai mistä, mutta nyt tuntuu, että jotenkin hiertää kaikki. Varmaan painon putoamsestakin osais iloita enemmän, kun muu elämä olis kuosissa, mutta kun ei....

Valivali.... sori:ashamed:
:hug: Äläkä sinäkään pyytele anteeksi, sitä vartenhan täällä ollaan, vertaistukena ja korvina ja olkapäinäkin jos joku tarvitsee :)
 
"Sadie"
Nyt musta tuntuu pitkästä aikaa siltä, että nyt tää laihdutus rupee taas sujuun!! Joten rohkaistumpas näin jälkikäteen kertomaan sen maanantain punnitustuloksen, joka oli niinki paljon kuin 92kg tasan.
 

Yhteistyössä