YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL3 (1.-30.11)

Moi kaikki! Mä haluaisin myös liittyä tähän ryhmään, jotta saisin motivaatiota saada painoa pudotettua. Sitä hiipi raskauden jälkeen ihan liikaa, ja nyt on jo tehtävä jotain asialle. Mietin myös onko fiksu alottaa joulukuussa, kun tulossa paljon syöminkejä, mutta ne on nähty mun kohdalta niin usein "ens kuussa sitten"-kommentit. Pupellanpahan jouluna, ja sit sen jälkeen taas ruotuun... :)
Tänä aamuna vaaka näytti tasan 90 ja pituutta 160. Eli pudotettavaa on. Paljonko, sen näyttää aika ja oma olo kroppaan nähden.
Jos siis minut tänne huolitte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mööh;29283364:
Moi kaikki! Mä haluaisin myös liittyä tähän ryhmään, jotta saisin motivaatiota saada painoa pudotettua. Sitä hiipi raskauden jälkeen ihan liikaa, ja nyt on jo tehtävä jotain asialle. Mietin myös onko fiksu alottaa joulukuussa, kun tulossa paljon syöminkejä, mutta ne on nähty mun kohdalta niin usein "ens kuussa sitten"-kommentit. Pupellanpahan jouluna, ja sit sen jälkeen taas ruotuun... :)
Tänä aamuna vaaka näytti tasan 90 ja pituutta 160. Eli pudotettavaa on. Paljonko, sen näyttää aika ja oma olo kroppaan nähden.
Jos siis minut tänne huolitte.
Totta kai huolitaan, vaikka en tiedä, käykö koko ketjua enää muut edes lukemassa kuin mä :(

Tainnut into lopahtaa kaikilta (multakin vähän):'(

Huomio naiset!! Aloitanko uuden ketjun joulukuulle?
 
Mulla on kans lässähtäny koko homma. Ja tuntuu että näin joulun kynnyksellä on entistä vaikeempi pitää kiinni mistään terveellisistä syömisistä:(
Vaan viimestään tammikuussahan se taas alkaa,se yritys.Joka vuosi, nyt ja aina ja iänkaikkisesti.Suututtaa oma pystymättömyys,itsekurittomuus.
 

Yhteistyössä