YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL4 jouluspecial

No niin, tytöt!

Tässä joulukuulle oma ketju.

Meininki on siis vanha tuttu

RYHMÄ VAIN OIKEASTI YLIPAINOISILLE!

Tarkoitus on aloittaa uusi ryhmä aina, kun yksi välietappi on ohi eli kun tämä jakso on pudotettu, aloitetaan uusi ketju, johon kerätään seuraavan jakson (1.1.-31.1.2014) tuloksia.

TERVETULOA MUKAAN! Ainoa vaatimus on, että olet BMI:n perusteella ylipainoinen.

Nyt en tee mitään punnituslistoja, vaan koitan tekohengittää meidän ryhmää ja toivon yleistä keskustelua laihduttamisesta, motivaatiosta, ruuasta, liikunnasta. Pitempään mukana olleilta vois tietty listailla vaikka kokonaispudotuksia tms. Että hahmottuisi paremmin, missä mennään?

Niille, jotka törmää tähän ekaa kertaa ja kiinnostuu, niin historiaa
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2291455-ylipainoisten-laihdutusryhma-24-8-24-9-2013-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2299077-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol2-24-9-2013-31-10-2013-a/#post29023101

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2308981-ylipainoisten-laihdutusryhma-vol3-1-30-11-a/#post29181737

Jos joku haluaa punnita ja ilmoitella, kirjaan niitä ylös kyllä. Ja samalla kuulostelen jo uusia ja uusvanhoja pudottajia.

Tänne saa virtuaalioksentaa joulusuklaiden jälkeisen morkkiksen ja hakea vertaistukea. Ei anneta hyvin alkaneen projektin kuivua kasaan? Nyt herätys ja keskustelemaan??!
 
Kiitti uudesta ketjusta.

Motivaatio täälläkin hukassa. Joulusuklaata ja karkkia pursuaa sieltä täältä.
Pikkujouluja ja juhlia joka viikonloppu pahimmillaan viikollakin. Tulevallekin viikonlopulle jo kekkerit tiedossa.
Makeaa olen syönyt ja noin kilo takasin tullu. :ashamed: :'(
tosin tänään olen ottanut itteeni niskasta kiinni, jospa se tästä...
 
Kiva Jelly että uutta pinoa jaksat laittaa. Varmasti tulee ainakin niitä morkkiksia valittaa, jos ei muuta..ainakin siihen asti että pääsee vähempiherkkuiseen arkeen takas. Menneekö tammikuun puolelle sekin : /
Mutta, yritän osaltani aktivoitua taas.
 
:( Just lääkäriltä palailin, ja eipä kuulostanut hyvältä. Painoa on tietty liikaa ja verenpaineet on koholla kans, eiks se yläraja oo jossain 150/95(100?) Aika lähelle liippas ja nyt sitten tuli suositus että kannattaa tosissaan alkaa sitä suolan käyttöä, rasvan laatua, annoskokoa jne. vartioimaan.
Kehoitti hakemaan liikuntaryhmään mutta oon niin arka minnekään lähtemään, etenkää yksin niin tuskin tulee lähdettyä...kun vaan keksis jonkin tehokkaan tavan liikkua kotona tai tässä lähiympäristössä.: /
 
"Sadie"
Hahaa, uus ketju, jes!:)

Mä kun en ton laihdutuksen alkuun oo ees päässy, tein itteni kans diilin että alotan vasta vuodenvaihtees. Mitää järkeä ny enää yrittää ees alottaa, ku jouluki pian :D
Loppuvuoden tavoite: paino 90,0 kg kun laihdutus alkaa! ( eli ei saa tulla lisäkiloja joulun varkolla :D )
 
Heippa täältäkin!
Päin pyllyä menee mun elämä. Siis ihan kaikki!! Alkaa voimat olla ihan loppu, kun koko ajan vaan vastoinkäymistä toisensa perään.

Alkaa tuntua siltä, että liikakilot on mun elämässä pienin murhe. Kiloja ei oo tippunut, ei tullut takasinkaan - onneksi! Nyt pitää vaan saada tää muu elämä haltuun, edes jotenkin. *huokaus*
 
Heippa täältäkin!
Päin pyllyä menee mun elämä. Siis ihan kaikki!! Alkaa voimat olla ihan loppu, kun koko ajan vaan vastoinkäymistä toisensa perään.

Alkaa tuntua siltä, että liikakilot on mun elämässä pienin murhe. Kiloja ei oo tippunut, ei tullut takasinkaan - onneksi! Nyt pitää vaan saada tää muu elämä haltuun, edes jotenkin. *huokaus*
:hug: Tsemppiä!

Nyt vasta muistin taas käydä vilkuilemassa tätäkin ketjua. Joulukuu on kaikkiaan menny ihan pipariksi, vuoden alussa taas uudella innolla mukana..toivoa sopii.
 
Joulunpyhinä on tullu tankattua sen verran kovasti, että varmaan se näkyy kiloissakin jo...Ja vielä on suklaata syömättä :ashamed:

Nyt alkaa varmaan olla hyvä aika kuulostella,saadaanko minkä verran porukkaa kasaan uuden vuoden alkajaisiksi painoa pudottamaan??? Herätys!!! Nyt on aika ryhdistäytyä!
 
jellyjolly harmaana
Ei ole pakko rekisteöityä ja mielellään otetaan mukaan kaikki, niin uudet kuin vanhatkin pudottajat! Tänne vaan! Ens viikolla alotetaan taas uudella innolla :D
 
"lillerilalleri"
:( Just lääkäriltä palailin, ja eipä kuulostanut hyvältä. Painoa on tietty liikaa ja verenpaineet on koholla kans, eiks se yläraja oo jossain 150/95(100?) Aika lähelle liippas ja nyt sitten tuli suositus että kannattaa tosissaan alkaa sitä suolan käyttöä, rasvan laatua, annoskokoa jne. vartioimaan.
Kehoitti hakemaan liikuntaryhmään mutta oon niin arka minnekään lähtemään, etenkää yksin niin tuskin tulee lähdettyä...kun vaan keksis jonkin tehokkaan tavan liikkua kotona tai tässä lähiympäristössä.: /
Alapaine ei sais yli 90 olla, kun pitäis alkaa jo kontrolloimaan, mieluiten 120/80 tietämissä pitäis verenpaineen huidella. Tuosta liikunnasta, minäkin oon surkea lähtemään mihinkään ryhmäliikuntaan niin teinpäs nyt sitten sellaisen ratkaisun, että ilmottauduin 6.1. alkavaan Superdieettiin. Siinä saa ruokavalio-ohjeet ja liikuntaohjeet, joissa mm. kotitreeniohjeetkin mukana ja niillä pärjää, jos ei sinne salillekaan halua! Maksoi 45e kun oli joku muutaman euron alennuskoodi mulla, muuten kai 49 tjtn. Olisko siinä sullekin pelastus? :)

Eli mulla nyt sitten alkaa 6.1. superdieetti ja nyt alan ottaa tänä homman tosissaan! Ystävä laihtui sillä 2kk aikana 12kg! Vaikkei eka kuukauden aikana edes liikkunut. Nyt on sellainen olo kyllä, että jos tämä akka ei oo kesäksi kunnossa, niin sitten lopetan koko höpötyksen ja tyydyn kohtalooni.

Hyvää uutta vuotta kaikille! :)
 
Kiitos vinkistä, lillerilalleri, pitää miettiä tuotakin vaihtoehtoa. Netistä meinasin ihan alkuun katella vähän tarkemminkin noita liikunta jne. ohjeita, josko niistä sais vaikka ihan tulostettua muistutuksia tai jotain :)
 

Yhteistyössä