Hakutulokset

  1. Zahira

    Oletko laiska?

    Välissä kyllä... kotona ei saa mitään koskaan aikaseksi, mutta se voi osin johtua siitä että teen töitä joskus 16h päivässä, keskimäärin kuitenkin 11h päivässä..
  2. Zahira

    Miten te ymmärrätte tämän asian?

    Kerro sitten mitä se sanoo?
  3. Zahira

    Miten te ymmärrätte tämän asian?

    Mä en ainakaan pitäis tollaseen ystävään enään yhteyttä :o
  4. Zahira

    G: Ruokana tänään?

    Jotain kebabbia :p
  5. Zahira

    Onko kukaan muu sitä mieltä että tupakoitsijat näyttävät "white trash" -väeltä?

    Ei välttämättä, jos pitää itsestään huolta, kyllä maailmassa on paljon kauniita naisia vaikka olisikin ylipainoisia.
  6. Zahira

    Grace, katsoin profiiliasi, olet aivan älyttömän kaunis!

    Juu mut se on olekkaan minä :D Mun kauniimpi versio Cameron Diaz kun kaikki sanoo että näytän häneltä :laugh:
  7. Zahira

    Jatkuva pahoinvointi,mistä hemmetistä tää johtuu

    Mulla sama juttu kans, tosin olen syönyt pillereitä varmaan 5 vuotta että tuskin niistä on alkanut oireita tuleen... Mutta pari vikaa viikkoo, melkein aina pää kipee, oksettaa, muutenkin etova olo... ei kait mulla edes ole koskaan mitään allergiaa ollutkaan...
  8. Zahira

    Onko kukaan muu sitä mieltä että tupakoitsijat näyttävät "white trash" -väeltä?

    Musta se kans näyttää aika epänaiselliseltä ainakin :ashamed:
  9. Zahira

    Pystyisitkö syömään siltä istumalta

    vosin varmaan
  10. Zahira

    mikä on sellainen piirteesi sinussa mistä kärsit eniten

    Intän aina vastaan / halua vastauksen heti eikä myöhemmin...
  11. Zahira

    Olenko mä nyt täysin huono äiti, kun teinini on lievästi ylipainoinen? :(

    Miki aina syyllistetään niitä joiden lapset on ylipainoisia? Jos lapsi on pari kiloa alipainoinen, niin eihän silloinkaan syyllistetä ketään, kyllä mun mielestä on parempi että kasvava lapsi on pari kiloa ylipainoinen kuin pari kiloa alipainoinen.
  12. Zahira

    Mitä kaikkee ihanaa vielä syötte/juotte tänään?

    Illalla macistä hampurilaisen ja kokista, myöhemmin unelmatorttua ja sitä kokista :p
  13. Zahira

    Mervi hakee Matista eroa

    Pitää sitä aina välissä. Johan ne olikin lehdistä pois vähän aikaan. :D
  14. Zahira

    Olisiko vapaaehtoisia, joilla hetki ylimääräistä aikaa?

    Mä haluan kans :saint: :ashamed:
  15. Zahira

    Raamattu ja dinosaurukset

    Ihan oikeasti, jos paras mihin jumala pystyy, on kirja, joka sisältää virheitä ja loogisia ristiriitaisuuksia, niin eipä ole hääviä Mitä virheitä ja ristiriitaisuuksia on Koraanissa :o Miksi hän ei vastaa joka kirjoitti että Koraani sisältää virheitä ja loogisia ristiriitaisuuksia...
  16. Zahira

    Kop,kop saako tulla:/?Mun piti kysyä vaan

    Mihin sä nyt menet sitten töihin kun tarvit anniskelupassin ja hiuspidennyksen :D
  17. Zahira

    Kop,kop saako tulla:/?Mun piti kysyä vaan

    Mä ymmärsin että seuraavan kahden vuoden aikana kun heiltä menee enemmän lainoihin rahaa niin jää käteen vain 1300 euroa, ja kahden vuoden jälkeen kun lainakulut on pienemmät niin jää käteen 2300 euroa. :/
  18. Zahira

    Arvakaa mitä B)

    :laugh: :laugh: Oot aika hassu :hug:

Yhteistyössä