Miten te ymmärrätte tämän asian?

  • Viestiketjun aloittaja nolona harmaa
  • Ensimmäinen viesti
nolona harmaa
Eli tilanne on tämä. Olin eilen ottamassa kuppia. Mies kotona lasten kanssa. Illan ratoksi mesettäny mun ystävän kanssa. TÄSSÄ EI OLE MITÄÄN VIKAA. Vaan siinä että tämä mun ystäväni oli kutsunut mieheni kanssaan ottamaan kuppia mutta mulle ei ole samaista kutsua kuulunut. Tämä kyseinen ystäväni ei pidä minuun juurikaan yhteyttä. Ei soittele eikä viestittele tms. Kaikki hänen kuulumisensa kuulen mieheni kautta. Miten tämä pitäisi ymmärtää? Tuntuu vähän pahalta kun ystävä jättää minut ulkopuolelle.
 
Perhoinen84
törkeetä!koittaa käyttää hyväkseen tilaisuutta ja iskeä ukkosi! pistä loppu ystävyydelle sillä siitä pääsee.mä en ite ikinä keskustele meses kavereiden kanssa tai jos tulee sanottua esim.moi niin ei sen enempää.Ei tulis pieneen mieleenkän pyytää kaljoittelee
 
ap
tämä mullekin tui mieleen. Mesetän parhaillaan myös tämän kyseisen ystävän kanssa mutta ei ole sanallakaan maininnut hänen ja mieheni välistä keskustelua. Mies itse kertoi minulle mesettelyn pääkohdat. Meillä on suhteessa ollut jonkin verran luottamuspulaa ja tämä kyseinen episodi pahoittaa mieltäni entisestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tämä mullekin tui mieleen. Mesetän parhaillaan myös tämän kyseisen ystävän kanssa mutta ei ole sanallakaan maininnut hänen ja mieheni välistä keskustelua. Mies itse kertoi minulle mesettelyn pääkohdat. Meillä on suhteessa ollut jonkin verran luottamuspulaa ja tämä kyseinen episodi pahoittaa mieltäni entisestään.
tallentuuko teil mesessä ne keskustelut?..tai mitä jos kysyisit siltä eukolta?
 
jos ystävä ei kertonut niin luuli varmaan ettei mieskään kertonut sulle.
että niillä on omia salaisuuksia josta sä et tiedä.

mieheen kannattaa kuitenkin luotaa jos hän on luotettava ollut.
ystävälle voisi ihmetellä sen käyttäytymistä
 
ap
tallentuu ne. Kävin äsken lukemassa kyseisen keskustelun. Ihan viatonta tekstiä mutta useamman kerran ystäväni oli kirjoittanut että lähde tänne ottamaan joskus. Ajattelin kyllä että kysyn asiasta suoraan ystävältä mutta sit käy pian niin että ystävä kertoo miehelle asiasta ja taas on riita valmis. Mies ku ei taida ymmärtää että en pidä asiasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
jos ystävä ei kertonut niin luuli varmaan ettei mieskään kertonut sulle.
että niillä on omia salaisuuksia josta sä et tiedä.

mieheen kannattaa kuitenkin luotaa jos hän on luotettava ollut.
ystävälle voisi ihmetellä sen käyttäytymistä
On ollu tässä viimeisen parin vuoden aikana vähän ongelmia voiko mieheen luottaa. Yritän kaikkeni mutta nämä tällaiset asiat saa aina ajatukset juoksemaan.
 
Hmph. Kyllä minäkin epäilisin nyt jotain, jos ystäväsi ei sinua kutsu, mutta miehesi kyllä eikä edes kerro siitä. Sinuna en pitäisi enää yhteyksiä, tuntuu haluavan iskeä miehesi..

Mutta pisteet miehellesi että kertoi sinulle =) Etenkin kun teillä ollut luottamuspulaa, niin mies siitä huolimatta rohkeasti kertoi sinulle tuosta eli älä nyt ainakaan miehellesi äksyile/mökötä tämän takia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tallentuu ne. Kävin äsken lukemassa kyseisen keskustelun. Ihan viatonta tekstiä mutta useamman kerran ystäväni oli kirjoittanut että lähde tänne ottamaan joskus. Ajattelin kyllä että kysyn asiasta suoraan ystävältä mutta sit käy pian niin että ystävä kertoo miehelle asiasta ja taas on riita valmis. Mies ku ei taida ymmärtää että en pidä asiasta.
Ai eikö se mies kertonutkaan sinulle??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Hmph. Kyllä minäkin epäilisin nyt jotain, jos ystäväsi ei sinua kutsu, mutta miehesi kyllä eikä edes kerro siitä. Sinuna en pitäisi enää yhteyksiä, tuntuu haluavan iskeä miehesi..

Mutta pisteet miehellesi että kertoi sinulle =) Etenkin kun teillä ollut luottamuspulaa, niin mies siitä huolimatta rohkeasti kertoi sinulle tuosta eli älä nyt ainakaan miehellesi äksyile/mökötä tämän takia :)
Tiukkaa tekee olla marisematta... Mutta yritän parhaani kun mies tosiaan avoimesti kertoi asiasta itse.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tallentuu ne. Kävin äsken lukemassa kyseisen keskustelun. Ihan viatonta tekstiä mutta useamman kerran ystäväni oli kirjoittanut että lähde tänne ottamaan joskus. Ajattelin kyllä että kysyn asiasta suoraan ystävältä mutta sit käy pian niin että ystävä kertoo miehelle asiasta ja taas on riita valmis. Mies ku ei taida ymmärtää että en pidä asiasta.
Ai eikö se mies kertonutkaan sinulle??
Kertoi mutta kävin tarkistamassa vielä asian kuitenki. Sitä se luottamuspula teettää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Hmph. Kyllä minäkin epäilisin nyt jotain, jos ystäväsi ei sinua kutsu, mutta miehesi kyllä eikä edes kerro siitä. Sinuna en pitäisi enää yhteyksiä, tuntuu haluavan iskeä miehesi..

Mutta pisteet miehellesi että kertoi sinulle =) Etenkin kun teillä ollut luottamuspulaa, niin mies siitä huolimatta rohkeasti kertoi sinulle tuosta eli älä nyt ainakaan miehellesi äksyile/mökötä tämän takia :)
Tiukkaa tekee olla marisematta... Mutta yritän parhaani kun mies tosiaan avoimesti kertoi asiasta itse.
Hyvä että kertoi =) Ystävällesi voit olla suuttunut, haluaa pitää salassa tuon kutsun ja se jos mikä on epäilyttävää. Enkä mä ainakaan kutsu kenenkään ystäväni miestä meille ilman että ystävä tulisi mukana, olis ihan omituinen tilanne!

Voithan sä kysyä ystävältäsi että miksi kutsui vain miehen, että mikäs juttu tämä on.
 
ällistynyt
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja painotan edelleen että siinä mesettelyssä ja yhteydenpidossa ei ole mielestäni mitään väärää. mutta...
Siis ei MITÄÄN väärää ????????? Aika välinpitämätön asenne sulla. Mitäs sitten piittaat vaikka miehes sen kanssa meniskin ? Mitä muuta seurauksia tollasella yhteydenpidolla voi olla ?????
 

Yhteistyössä