Miten te ymmärrätte tämän asian?

  • Viestiketjun aloittaja nolona harmaa
  • Ensimmäinen viesti
....
Tallentuuko mese keskustelu jonnekkin? Pääseeko esimerkiksi joku perheenjäsen lukemaan niitä ? Jos niin miten pääsee katsomaan ? Ei taatusti pääse jos ei tiedä salasanaa ym
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja painotan edelleen että siinä mesettelyssä ja yhteydenpidossa ei ole mielestäni mitään väärää. mutta...
Siis ei MITÄÄN väärää ????????? Aika välinpitämätön asenne sulla. Mitäs sitten piittaat vaikka miehes sen kanssa meniskin ? Mitä muuta seurauksia tollasella yhteydenpidolla voi olla ?????
Tästä kyseisestä asiasta on tapeltu kohta kaksi vuotta. Olen joutunut antamaan periksi asiassa. Minä en itse hyväksy yhteydenpitoa vastakkaiseen sukupuoleen mutta miehen mielestä siinä ei ole mitään väärää. Ei siis ole kyseessä ensimmäinen ystäväni johon mieheni pitää yhteyttä. Tässä on vain se ero että tästä kerrotaan avoimesti. Tähän saakka yhteyttä on pidetty viikkokaupalla selkäni takana. Yritän asennoitua asiaan niin ettei siinä yhteydenpidossa ole mitään väärää kunhan se pysyy aisoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Tallentuuko mese keskustelu jonnekkin? Pääseeko esimerkiksi joku perheenjäsen lukemaan niitä ? Jos niin miten pääsee katsomaan ? Ei taatusti pääse jos ei tiedä salasanaa ym
Pääsee lukemaan lokitiedoista.. Eli jos asetukset on laitettu niin, ettei mese talleta viestejä niin sitten ei pääse kukaan niitä lukemaan, mutta meillä ainakin alkuvaiheessa en tätä hokaissut ja kaikki keskustelut löytyikin yksi kaunis päivä :) Eli mesestä voi asetuksia muuttaa niin ettei talleta niitä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja painotan edelleen että siinä mesettelyssä ja yhteydenpidossa ei ole mielestäni mitään väärää. mutta...
Siis ei MITÄÄN väärää ????????? Aika välinpitämätön asenne sulla. Mitäs sitten piittaat vaikka miehes sen kanssa meniskin ? Mitä muuta seurauksia tollasella yhteydenpidolla voi olla ?????
Tästä kyseisestä asiasta on tapeltu kohta kaksi vuotta. Olen joutunut antamaan periksi asiassa. Minä en itse hyväksy yhteydenpitoa vastakkaiseen sukupuoleen mutta miehen mielestä siinä ei ole mitään väärää. Ei siis ole kyseessä ensimmäinen ystäväni johon mieheni pitää yhteyttä. Tässä on vain se ero että tästä kerrotaan avoimesti. Tähän saakka yhteyttä on pidetty viikkokaupalla selkäni takana. Yritän asennoitua asiaan niin ettei siinä yhteydenpidossa ole mitään väärää kunhan se pysyy aisoissa.
Riidellyt kaks vuotta ja sit annat periks ? No, sun miehes ei varmaan salaile kun tietää sun antavan anteeksi ja periks kaikki seuraamuksetkin varmaan. Aika tossun alla olet.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Tallentuuko mese keskustelu jonnekkin? Pääseeko esimerkiksi joku perheenjäsen lukemaan niitä ? Jos niin miten pääsee katsomaan ? Ei taatusti pääse jos ei tiedä salasanaa ym
Pääsee lukemaan lokitiedoista.. Eli jos asetukset on laitettu niin, ettei mese talleta viestejä niin sitten ei pääse kukaan niitä lukemaan, mutta meillä ainakin alkuvaiheessa en tätä hokaissut ja kaikki keskustelut löytyikin yksi kaunis päivä :) Eli mesestä voi asetuksia muuttaa niin ettei talleta niitä..

Mis on lokitiedot ? Miten laitan asetukset ettei tallennu ? Neuvoisitko ?
 
jaa et sun ukkos on aikasemminkin pitäny yhteyttä sun ystäviin? onko ne ees tuntenu ennen?
omituista kyllä,enkä ihmettele miks luottamuspulaa ilmenee.
aika ahdistavaa ois jos mun mies meseilis mun kavereidenkanssa,taiainakin sellaisten kenenkanssa oon harvemmin tekemisissä.
parhaan ystävänikanssa voiskin meseillä,kun on meidän pojan kummi ja muutenkin perheenä ollaan tekemisissä heidänkanssa.
mä en tota hyväksyis ja sen myös erittäin selvästi miehelle sanoisin.
mikä suhde se on jossa toinen kärsii...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja painotan edelleen että siinä mesettelyssä ja yhteydenpidossa ei ole mielestäni mitään väärää. mutta...
Siis ei MITÄÄN väärää ????????? Aika välinpitämätön asenne sulla. Mitäs sitten piittaat vaikka miehes sen kanssa meniskin ? Mitä muuta seurauksia tollasella yhteydenpidolla voi olla ?????
Tästä kyseisestä asiasta on tapeltu kohta kaksi vuotta. Olen joutunut antamaan periksi asiassa. Minä en itse hyväksy yhteydenpitoa vastakkaiseen sukupuoleen mutta miehen mielestä siinä ei ole mitään väärää. Ei siis ole kyseessä ensimmäinen ystäväni johon mieheni pitää yhteyttä. Tässä on vain se ero että tästä kerrotaan avoimesti. Tähän saakka yhteyttä on pidetty viikkokaupalla selkäni takana. Yritän asennoitua asiaan niin ettei siinä yhteydenpidossa ole mitään väärää kunhan se pysyy aisoissa.
Riidellyt kaks vuotta ja sit annat periks ? No, sun miehes ei varmaan salaile kun tietää sun antavan anteeksi ja periks kaikki seuraamuksetkin varmaan. Aika tossun alla olet.
Olen katsonut parhaaksi pitää suuni kiinni tällaisissa tilanteissa. Vedän asioista itse omat johtopäätökseni kunhan olen asiaa tarpeeksi kauan seurannut. Eli esimerkiksi jos tämä mieheni ja ystäväni välinen yhteydenpito menee minusta liiallisuuksiin niin sitten räjähtää
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän asennoitua asiaan niin ettei siinä yhteydenpidossa ole mitään väärää kunhan se pysyy aisoissa.
Eikä siinä varmaan mitään väärää olekaan, jos mesessä juttelee, mutta onhan tuossa vaikea luottaa jos tietää että toinen osapuoli yrittää houkutella miestä johonkin muuhun..

Mites teidän keskustelu etenee tämän ystävän kanssa??
 
Oonko mä ainoa, joka ei tajua sitä, että mies pitää yhteyttä VAIMONSA ystäviin VAIMONSA ollessa muualla?
Kyllä mä ymmärrän sen, että mies juttelee mun ystävien kanssa kun ollaan porukalla jossain, tai on yhteydessä OMIIN vanhoihin naispuolisiin kavereihinsa (kouluajoilta tms tuttuja), mutta miksi sen pitäisi mun ystävien kanssa yhteyksissä olla ilman mua? :eek:
En mäkään soittele, tekstaile tai meseile miehen kavereiden kanssa, vaikka omiin vanhoihin miespuolisiin kamuihini olenkin yhteydessä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ällistynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yritän asennoitua asiaan niin ettei siinä yhteydenpidossa ole mitään väärää kunhan se pysyy aisoissa.
Eikä siinä varmaan mitään väärää olekaan, jos mesessä juttelee, mutta onhan tuossa vaikea luottaa jos tietää että toinen osapuoli yrittää houkutella miestä johonkin muuhun..

Mites teidän keskustelu etenee tämän ystävän kanssa??
Tällä hetkellä mesessä on aika hiljaista kun toisessa päässä on tämä kyseinen ystävä. Et ei pahemmin pidetä yhteyttä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Sen nyt sitten sanon, et älä tuu tänne itkeen kun miehes sitten pettää sua. Sinisilmästä väkee.
Ei taida olla tarvetta. Olen viimeisen puoli vuotta miettinyt suhteen jatkoa. Onko tässä enää mitään järkeä. Ja sen verran olen nähnyt tässä parin vuoden aikana ettei mikään tule enää yllätyksenä. Olen henkisesti varautunut kaikkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Tallentuuko mese keskustelu jonnekkin? Pääseeko esimerkiksi joku perheenjäsen lukemaan niitä ? Jos niin miten pääsee katsomaan ? Ei taatusti pääse jos ei tiedä salasanaa ym
Pääsee lukemaan lokitiedoista.. Eli jos asetukset on laitettu niin, ettei mese talleta viestejä niin sitten ei pääse kukaan niitä lukemaan, mutta meillä ainakin alkuvaiheessa en tätä hokaissut ja kaikki keskustelut löytyikin yksi kaunis päivä :) Eli mesestä voi asetuksia muuttaa niin ettei talleta niitä..

Mis on lokitiedot ? Miten laitan asetukset ettei tallennu ? Neuvoisitko ?
Eli löytyy Oma tietokoneen kautta, lukee ihan lokitiedot tms. Mesestä menet asetuksiin ja Viestit, sieltä täppä pois kohdasta "Säilytä automaattisesti keskustelujeni historiatiedot"
 

Yhteistyössä