Oletko laiska?

Siis nyt tähän pinoon ne, jotka ovat omasta mielestään laiskoja. Oikeita superlaiskoja. KOti rehottaa, ruokakaapit huutaa tyhjyyttään, ja mitään ei saa tehtyä. |O |O |O |O

Onko muita vai olenko maailman surkein surkimus tällä saralla.
 
Laiskuutta ruokkii myös se, että täällä on niin paljon hommia, että niiden tekeminen "ei näy missään". Tänäänkin olen tehnyt kotihommia yli 5t, mutta jos joku vieras tulisi, kyllä kodin siivo hävettäisi.
 
Ärsyttää kun kaikki maailan muut ihmiset on niin tehokkaita. Leipoo, siivoo, ompelee, jumppaa, valvoo, tekee sitä tätä tuota ja on aina pirteitä. |O |O

Mitä enemmän niillä on lapsia sitä täydellisempiä äitejä ne on. ON SE VAAN NIIIIIIIIN VÄÄÄÄÄÄÄRIN. Argh mikä ahdistus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Laiskuutta ruokkii myös se, että täällä on niin paljon hommia, että niiden tekeminen "ei näy missään". Tänäänkin olen tehnyt kotihommia yli 5t, mutta jos joku vieras tulisi, kyllä kodin siivo hävettäisi.
Tuo on totta. Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa. Muttä missään ei mikä'än näy. Homma kaatuu....
 
nikitön
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Ärsyttää kun kaikki maailan muut ihmiset on niin tehokkaita. Leipoo, siivoo, ompelee, jumppaa, valvoo, tekee sitä tätä tuota ja on aina pirteitä. |O |O

Mitä enemmän niillä on lapsia sitä täydellisempiä äitejä ne on. ON SE VAAN NIIIIIIIIN VÄÄÄÄÄÄÄRIN. Argh mikä ahdistus.
höpö höpö... mitä laiskempi äiti sen omatoimisemmat lapset B)

täällä yksi laiska ilmottautuu joukkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa.
Jos joku lapseton ja elukaton tekisi saman, hän olisi mielestään tosi ahkera ja lösähtäisi oikein hyvällä omallatunnolla sohvalle loppuillaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa.
Jos joku lapseton ja elukaton tekisi saman, hän olisi mielestään tosi ahkera ja lösähtäisi oikein hyvällä omallatunnolla sohvalle loppuillaksi.
Hmm...suuntaanpa siis hyvillä mielein sohvalle. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Mäkin olen kyllä pessyt jo pari koneellista pyykkiä, laittanut ruokaa, tehnyt kaaretortun, käynyt jumpassa ja pelannut lasten kanssa.
Jos joku lapseton ja elukaton tekisi saman, hän olisi mielestään tosi ahkera ja lösähtäisi oikein hyvällä omallatunnolla sohvalle loppuillaksi.
Hmm...suuntaanpa siis hyvillä mielein sohvalle. :D
Mutta sinähän olet Äiti. :eek:
 
Minä tunnustan olevani laiska vapaa-aikanani, mutta en aio siitä syyllistyä, sillä nautin elämästäni. Ja lohduttaudun aina jonkun viisaalla sanonnalla, parempi hieman likaa nurkissa kuin puhdas helve...... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Välissä kyllä... kotona ei saa mitään koskaan aikaseksi, mutta se voi osin johtua siitä että teen töitä joskus 16h päivässä, keskimäärin kuitenkin 11h päivässä..
Mies tekee tuollaisia työpäiviä ja en kyllä oletakaan hänen niinä päivinä osallistuvan kotihommiin. Lasten kanssa saa toki viettää laatuaikaa iltapalapöydässä ja kylppärissä. =)

 
:wave: Meillä on kyllä kaapit täynnä ruoka-aineksia, kun vaan jaksaisi tehdä muutakin kuin sipuli+lihat+ruokakerma pannulla ja tarjoiltuna riisin/perunan/pastan kanssa. Einekset onneksi maistuu niin pahalta, muuten sortuisin varmasti niihin. Peruslaiskimus olen.
Nyt odottaisi pyykit silitystä ja koneellinen ripustamista :| ei huvita........ taidan katsoa mitä telkkarista tulee ...........
 
Raivasin äsken lasten leluvuorta ja väsähdin sitten, olin hetken sängyllä pitkälläni ja en voinutkaan jatkaa raivausta, kun pienempi meni päiväunille samaan huoneeseen, jossa mulla projekti kesken. Välillä tulee oltua täs koneella ja huomaakin, hups! Menipä aikaa, pitäisi vielä tehdä sitä ja tätä. Olen rv 28+4.
 

Yhteistyössä