Hakutulokset

  1. N

    Kierto ivf:n jälkeen ?

    Heip, mulla oli kans jotain tuntemuksia munasarjoissa ja alavatsalla yleensäkin. Varmaan ihan normia. Onhan siellä ronkittu melkoisesti kuitenkin ja itselläni oli lievää hyperiäkin. Siirron ja negatestin jälkeiset menkat oli yllättävän normit, vaikka runsaudesta varoiteltiin. Sen sijaan ekan...
  2. N

    Edessä ensimmäinen IVF

    Heipä taasen. Harvaa on tää kirjoittelu ollut mut lueskellut olen ahkeraan teidän kuulumisianne.. Tsemppiä kaikille!! Tänään oli sitten se kauan odotettu testipäivä. Soitto tuli puolenpäivän jälkeen ja ilmoitus ettei tärpännyt tästä hoidosta :'( . Olo on aika lohduton ja mieli matala...
  3. N

    Edessä ensimmäinen IVF

    No hitto, menipä läskinä koko höpinä... sorry :ashamed:
  4. N

    Edessä ensimmäinen IVF

    Heisuli heit kaikille, en olekaan vähään aikaan käynyt lueskelemassa juttuja täällä. Paljon näyttää tapahtuneen yhdellä jos toisellakin.. Pahoittelut Garfieldille[b] ja Wiltsulle[b], tsempitykset ihan kaikille jännääjille tasapuolisesti. Mä olen nyt sit siirtynyt piinailijoitten osastoon...
  5. N

    Edessä ensimmäinen IVF

    MAM2, ei voi olla totta.. voimia :'( . Garfield, tsemppiä piinailuun ja peukkuja.. Millainen olo nyt? Hurja tuo sun punktiokokemus, toivottavasti pääsisin helpommalla.. Täällä on kylläkin anestesialääkärikin mukana, joten aika järeät rauhoittavat varmaankin tulossa. Viikon verran Puregonia...
  6. N

    Edessä ensimmäinen IVF

    Onnea hurjasti MAM2, ja tsemppiä ja peukkuja hugsy.. kaikki varmaan menee hienosti :hug: . Synarela valuu mullakin aina nieluun ja maistuu tosi pahalle. Vahva kurkkupastilli on tähän mennessä ollut paras keino hävittää inha maku. Onko kellään ollut muita oireita? Musta tuntuu että tuo...
  7. N

    Edessä ensimmäinen IVF

    Täällä ollaan ekaan IVF:ään kovaa vauhtia menossa myös. Viikon verran Synarelaa sumuteltu.. Punktio ja siirto vkolla 16. Jännittää hurjasti, mutta olo on aika leijuva.. :D . Taustaa sen verran, että endometrioosin takia tässä tilanteessa ollaan, kohta 3 v luomuyritystä takana tuloksetta...

Yhteistyössä