Kierto ivf:n jälkeen ?

Onko teillä kokemuksia, minkälaisia oireita seuraavissa kierroissa epäonnistuneen ivf:n jälkeen? Minulla molemmissa munasarjoissa tuntemuksia, johtuuko vain punktiosta? Siitäkin aikaa vain muutama viikko.
Vaikuttavatko ivf:ssä käytetyt hormonit seuraaviinkin kiertoihin?
 
Heip, mulla oli kans jotain tuntemuksia munasarjoissa ja alavatsalla yleensäkin. Varmaan ihan normia. Onhan siellä ronkittu melkoisesti kuitenkin ja itselläni oli lievää hyperiäkin.

Siirron ja negatestin jälkeiset menkat oli yllättävän normit, vaikka runsaudesta varoiteltiin. Sen sijaan ekan hormonittoman kierron menkat on juuri menossa ja järkyttävän runsaat ja pitkät. Mutta Passiin pitäisi juurikin tästä kierrosta mennä vielä :).
 
Mulla tuli viimeks joku hormonaalinen kysta ivf-kierron jälkeen, mikä pitkitti sitä kiertoa. Kun mitään ei alkanu tapahtuun, vuoto käynnistettiin primoluteilla yli 2kk jälkeen. Voihan tollanen kysta olla ihan sattumaakin eikä ivf:stä johtuvaa, tosin aina ennen kierrot ollu kyllä säännölliset.
 
Hikoilupuuskia on ollut ivf:n jälkeen. Yöllisiä todella runsaista hikikohtauksia ja jopa päivällä, jollaista luomukierroksissa ei ole koskaan ollu. Onkohan nämä lääkkeet aiheuttaneet niitä vaihdevuosioireita :/ .
Kierros kuitenkin melko alussa joten täytyykin seurata vielä loppukierron tuntemuksia.
 

Yhteistyössä