Hakutulokset

  1. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    No kyllä mä sen verran (muka?!) murrettakin löysin, että jonnekin Sjoen maastoon laittaisin... Mä olen ollu täällä yli 20 vuotta enkä puhu murretta, kyllä jotakin on voinu tarttua ja ainakin se oma alkuperäinen murre on hävinny jonnekin. Mutta niinhän se on, että pohjalaiseksi ei tulla, tänne...
  2. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Kiitos tästä! Alkoi hymyilyttämään......... :D
  3. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    F&l eikö äiti tiedä, että laihdutat? Eikö pitäis kertoa? Voin olla väärässäkin, mutta kuvittelen äidin olevan sen verran läheinen, että hänelle voi kertoa asiat niin ku ne on. (Mulla ei ole äitiä, mutta jos olis, niin luulisin, että pystyisin hänelle puhumaan suoraan) Eri asia on, kun naapurin...
  4. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Joo, siis kyllähän mä ymmärrän, että paino ei voi mulla enää niin hurjia määriä viikossa pudotakaan, kun heillä, jotka vasta alottelee (kun ylipainoa on vielä reippaasti vs mulla joku 5 kiloa) ja senkin oon nähnyt, että läski on lujassa, se pitää tiukasti kiinni. Tosin mua menkatkin...
  5. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! Vastoin tapojani (mähän olen siis julistanut tuota "kannattaa punnita vain kerran viikossa") kävin herättyäni vaakalla. Ja nyt on niin, että eilisen tulos oli varmaankin virheellinen. Tai sit tämän aamun... Uskoa tulevaisuuteen tän aamun puntarilukema taas loi kummasti, eli haluan...
  6. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Noniin... nyt on tehty korjaus ja päivitykset. Syömisiäni en tänne listaa, koska ne on niin pielessä, ettei niistä kannata kenenkään (edes huonoa) esimerkkiä ottaa :ashamed: Muutenkin on tuon aamuisen punnituksen jälkeen ihan masis olo. Ei sais odottaa liikoja ja tyytyväinen pitäs olla...
  7. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    HippuTAR kyllä se siitä vielä lähtee! Mä kaipailen miia09n ja Jassyn kuulumisia???:attn: Niin... ja sadien (asutaankohan muuten lähekkäin, kun eepeeltä ollaan molemmat??) vaakalukemia?!
  8. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Tuo Nupun tulos on kyllä ihan mieletön... 4kg kahdessa viikossa, wow!:flower: Varmaan tsemppaa eteen päin. Ja tsemppaa meitä muitakin :)
  9. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenet! Kivoja miinuksia saa päivitellä tuonne listoille :) Miinusta toki itselläkin, mutta siis WHAT :O -600g koko viikolla, vaikka pysyin kuosissa, liikuin ihan ok ja.... Eli mun kokemuksen mukaan EI TODELLAKAAN kannata, mitään vlcd-korvikkeita vetää, ne maistuu pahalta ja tuloskaan ei...
  10. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Jee, 8vko! Mä en ole siis ainoo syrjäkylän juntti täällä :D Tästä innostuneena heitänkin sijaintigallupin.Itsekään en halua paikkakuntaa ketoa, mutta kuka muu paljastaa maakuntansa? Etelä-Pohjanmaa kuittaa :)
  11. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Nagu, kiva kuulla sustakin taas! Merkkaanko tuon tän aamun painon sulle vai punnitsetko huomenna uudestaan? (jos vaikka olis joku gramma vielä tippunut??;)) Joo, siis... tuo kohtuukäyttö on vaikee juttu. Kaikille riippuvaisille, luulisin. Ei alkoholistikaan voi ottaa vaan yhtä tai kahta...
  12. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenta! mööh, vaihdoin tuon sun alotuspainon. Oliskohan se nyt oikein? Viimenen päivä ateriankorvikkeilla. En tiedä, onko kiloja lähtenyt kovinkaan. Odotan kyllä miinusta, koska oon pysynyt kuosisssa koko viikon, mutta kovin isoa pudotusta lienee turha odottaa. Kun ei ylipainoakaan enää...
  13. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Tyhmä vissiin, mutta eikö 2 tunnin lenkkiin mee 2 tuntia? Ilman mitään mittareitakin? Joo, mä oon vaan kade, kun mulla ei oo mitään apuvempaimia. Mutta mulla on koira (tai jos oikein tarkkoja ollaan ei sekään ole mun vaan ukon) ja sen hihnan päässä on pakko pitää ihan kelvollista matkavauhtia...
  14. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Moi! chef, ehkä sä et olekaan keventynyt vaan pelkästään kiinteytynyt? :rolleyes: Ei vais... itekin kaks vaatekokoa syksystä pienempänä mä niin tiedän ton tunteen. Mahtuuko? No tuskin, ei ku ... ne mahtuu, ei oo totta, ne mahtuu, ne MAHTUU, NE MAHTUU!!! Tästä tsemppiä roimasti jatkoon ja ei kun...
  15. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Joo, se on tuo joka päivä (saati useamman kerran päivässä) vaakalla käyminen sellasta touhua, että siitä saa vaan pahan mielen, tai hämmennystä mieleensä nyt ainakin. Siks koitankin punnata vaan maanantaisin. Tuo chefin metodi vois olla vielä palkitsevampi, mutta en mä malta ihan noin pitkään...
  16. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Kits! Tuskinpa vaan mitään vakavaa... Sulle etin tämmösen Tehokas jumppa kotona – 9 helppoa liikettä
  17. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Sehän mun piti vielä sanoo, että ihan huippua, kun kirjottelette. Ettei tarvii yksin täällä haahuilla. Toivottavasti asiaa riittää vielä ekan viikon jälkeenkin... Ja tarviiko sen aina nyt olla niin asiaakaan, kunhan tunnelma pysyy korkealla :D KIITOS! :flower:
  18. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Päivää! Mulla oli monta juttua, mihin piti kommentoida ja nyt ku oikein läppärin avasin (normaalistihan suhaan puhelimen netissä) en muista yhtään, MITÄ mun piti kommentoida. Harva pää siis... Laitetaan kalorivajeen piikkiin :D Tärkein kumminkin ekaksi eli miltsu:laugh: ei tod. raskaana...
  19. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Hei, mikä on ku juon vettä, niin suussa maistuu rauta??? Onko vika mussa vai onko meillä vaan pa*kaa vesijohtovettä??
  20. JellyJolly

    YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

    Huomenet! Päivittelin tuota etusivua. Toivottavasti nyt huomasin kaikki... Muutama punnitustulos eiliseltä uupuu vielä... vai onkohan tyttäret päättäneet jättää välistä?? Mulla oli eilen leipomispäivä. On aika usein, koska meillä on monta syöjää ja menekki sitä myöten. Täällä mä sitten...

Yhteistyössä