Hakutulokset

  1. P

    wau, tuleekin hieno tuota vaippakakusta...

    Minä kopsasin sen pieni kuva rivin :)
  2. P

    wau, tuleekin hieno tuota vaippakakusta...

    Minä sidoin ihan nauhalla. Kuminauhoilla "rullasin" vaipat ja sitten kasasin kerroksen. Kun kerros oli valmis, silkkinauhalla kiersin kiinni :) Tässä minun tekemä kakkuni. Nyt on hakusessa kestovaippakakun ainekset :)
  3. P

    Pallojumppaohjeita?

    Voi kiitos näistä! :) :flower:
  4. P

    onko muita joilla on sektio pelko?

    Mulle tehtiin hätäsektio, siinä ei kyllä pahemmin ehtiny miettimään mitään muuta kuin sitä että onko vauvalla kaikki hyvin. Joten en ehtiny pelätä ja hyvä mieli jäi sektiosta. Paranin mielestäni aika nopeasti vaikka pitempään piti varoa leikkaushaavaa.
  5. P

    Nikkienne tarina?

    Ei tällä kai mitään tarinaa ole... Kuulostaa vain minusta hauskalta :)
  6. P

    laittakaas unelmienne hääpukukuvia!!!

    http://www.lharmonie.org/harmonia/store52/agora.cgi?cart_id=945.18644546.20309&product=Haapuku&user4=Haapuku_22&xm=on Tämän unohdin kokonaan listasta! :)
  7. P

    laittakaas unelmienne hääpukukuvia!!!

    Tässä on kans aika hurja :) http://russia.helnwein.com/stc/ghpicts/gh2550.jpg Tämä olis minusta ihana! :) http://www.lharmonie.org/HAAPUKU693.JPG http://www.lharmonie.org/harmonia/store52/agora.cgi?cart_id=945.18644546.20309&product=Haapuku&user4=Haapuku_28&xm=on Upeita pukuja on...
  8. P

    Pottailusta...

    Me ollaan kokeiltu noita tarroja, eikä silloin oikein niistä innostunut. Tosin voisi kokeilla uudestaan kun pojalla on jo vähän enemmän ikää. Laps tekee aina joskus pissat pottaan, ehkä kerran viikossa. Ollaan pidetty nyt taukoa, reilun kuukauden on ollu taas vaipat päällä, nyt kesällä ajattelin...
  9. P

    Voi ***** kun ärsyttää!!

    Anteeks :ashamed: Minä tykkään käyttää just noita mein ja tein lapset juttuja. Tosin en kyllä sitä lopeta, joten hyppää minun juttuloiset ihan vapaasti yli :)
  10. P

    Minkä ikäisenä viimeistään lapsen pitäisi oppia kävelemään?

    Meilläkin aikalailla samaan tahtiin mennään :) Tyttönen 1v4kk ja ei vielä kävele. Tukea vasten kyllä menee ja kävelyttämällä, mutta tuetta ei seiso. Mein typyli synty kyllä 6 viikkoa liian aikaisin, joten osaksi voi myös tuo keskosuus vaikuttaa mutta aika rauhallinen ja varovainen on myös meidän...
  11. P

    Kylläpäs joku jaksaa kaivella vanhoja ketjuja

    Kyllähän ne huonot puolet linkitellään!! Hyviä juttujahan ei kukaan löydä eikä tunnusta lukeneensa! Surettaa tällainen ajojahti! Ihmisiähän tässä kaikki ollaan... "Ja mistähän syystä kukaan ei koskaan voi linkittää mun kirjoitustani, jossa sanoisin että väsymyksestä ei saa valittaa :headwall: "
  12. P

    Olisiko aika laittaa pystyyn "kumman kaa" visailu :)

    Minä vastaan sitten tähän :) Stubb! Entäs Orlando Bloom vaiko Viggo Mortensen?
  13. P

    Mitä ajattelisitte jos miehenne sanoisi erokeskustelussa, että...

    Kamalaltahan tuo kuulostaa! Toivottavasti jää vaan sanomisiksi, jos joskus tosipaikka eteen tulee. Itse seurailen sivusta tilannetta, missä mies kostaa entiselle vaimolleen niin, ettei ota lapsia omina päivinään jos äiti hänen mielestään jotain väärin tekee (esim. sanoo juopuneelle miehelle...
  14. P

    Mistä kiva uikkari reilulle vuosikkaalle?

    Tuossahan tuo kysymys pääosin jo tulikin... Mistä löytyis kiva uikkari tytölle noin 80-86 senttinen. Nää H&M:t ja muut perus postimyynnit jo tsekattu. Siis nettikauppa hakusessa...
  15. P

    Lasten saunajuomat?

    Onkos teillä lapsilla jotain ns. erityisempää saunajuomista? Ja minkä ikäisiä lapsia on kyseessä?
  16. P

    Olettekos ajatelleet ruoan hinnan nousua ylipainon vähenemisen kannalta?

    Kyllä se on jo ihan tarpeeksi korkealla. Pakko se on siellä kaupassakin käydä välillä, eikä se onnistu jos tili tyhjenee bensatankilla...
  17. P

    Kuinka monta kiloa sinulta "jäi laitokselle"?

    Kuopuksen synnyttyä painoin 8 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta, joten noin 9 kiloa jäi synnärille. Esikoisesta jäi 13 kilosta 11 lähti synnytyksen myötä.
  18. P

    Helpotusta yskään?

    Ihan paljaaltaan vaan? Siis ei sekoitettuna mihinkään? Täytyypä kokeilla, muistaakseni jostain olen aikaisemmin lukenutkin tästä, en vain yhtään muistanu ennen teitä! Kiitos! :flower:
  19. P

    Ostaisitteko lasten kenkiä huutiksesta?

    Tarkoitan ihan noita vauvan ensiaskelkenkiä?
  20. P

    Helpotusta yskään?

    Milläs vois helpottaa tuon pienen yskimistä? Tekee meinaan kipeää kun itku pääsee joka yskäisyn jälkeen ja valittaa että sattuu. Ikää 2v4kk.

Yhteistyössä