Hakutulokset

  1. P

    Onko nämä lasten peitot retroa?

    Tämmöinen käsitys mullakin on. Ja olikos se oikeasti vanha sitten vintage??
  2. P

    Miten minä saan tuo pissamaakarin "kuriin"??

    Tuttu juttu tuo sänkyyn pissaaminen. Just eilen sain puhtaan petarin taas sänkyyn laitettua kun pesussa kävi pissan jälkeen. Meillä on kans tuota, että riisuu vaatteet ja vaipan ja menee sitten pissalle jonnein. Joskus saan houkuteltua pöntölle (meillä ei potta kelpaa lainkaan), mutta aika...
  3. P

    Miten minä saan tuo pissamaakarin "kuriin"??

    Alkaa jo hermot mennä kun pitää merkkailla joka paikkaa! Ja kyse on ihan ihmisenalusta, tuommoisesta kohta 2½ vuotiaasta pojankoltiaisesta. Ollaan potalle reenailtu nyt puolisen vuotta, alussa menikin hyvin mutta ei enää!! Eilen pissas sohvalle ja nojatuoliin sekä tietty matolle. Tänään oli...
  4. P

    Kynsien pureminen!

    Täytyy yrittää kasvatella pikkusen ja sitten laitattaa nuo rakennekynnet :) Jos koittais taas sitä kynneliä, vai onkohan sitä enää myynnissä?
  5. P

    Kynsien pureminen!

    Hyvä idea, etenkin kun kesäkin tulee (toivottavasti) :D Laastareitakin itseasiassa kokeilin joskus, mutta ei ne pysyneet menossa mukana...
  6. P

    Kynsien pureminen!

    Se minun piti vielä kysyä sulta, että kuin nopeasti ne kynnet sitten kasvo? Elättelen toivoa, että jos sais vähän kasvamaan kynnet, niin niitä ei tosiaan enää viitsis purra... Mutta tiiä en toimiiko, kun ei ole ollut koskaan (yli 20 vuoteen) pitkiä kynsiä.
  7. P

    Kynsien pureminen!

    Jos olis Timppa-kulta noin helppoa mulle, niin enhän minä olis koskaan näitä kynsiäni syöny :) Tästä on tullu jotenki vaistomainen juttu ilmeisesti. Saatan "herätä" kesken kaiken, että nyt on taas sormi suussa. Yleensä en tietoisesti pure, mutta esimerkkinä jotakin jännittävämpää ohjelmaa...
  8. P

    Kynsien pureminen!

    Tämä on NIIN hirveä tapa, mutta en vain pääse irti!! Onkos jollain muullakin ollu ongelmia kynsien puremisen kanssa? Miten olette päässeet irti?
  9. P

    Mitä jos kirjoitan harmaana ja mustana samaan aloitukseen?

    Just mietin tätä samaa :) Aikaisemmin vain harmaillu samalla nimimerkillä ja nyt kävin rekisteröitymässä. Mietin sitten, että uskallanko mennä kommentoimaan uusiksi samaan ketjuun kun olenkin nyt ihan musta :)

Yhteistyössä