*ihan täpinöissään". tarvii päälle viel joku nalle hommata, ja värikästä nauhaa ja joku pikku juttu viel roikkumaan sit valmis...
Minä laitoin sellaisella valkealla narulla ensin, kiristin kunnolla ja leveällä satiinilastunauhalla sitten sen narun päälle. Näin sen saa nätisti eikä tarvii kiristää sitä lastunauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Millä/miten ne vaipat sidotaan kiinni toisiinsa? Teko-ohjeita kiitos
Minä sidoin ihan nauhalla. Kuminauhoilla "rullasin" vaipat ja sitten kasasin kerroksen. Kun kerros oli valmis, silkkinauhalla kiersin kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Katja87:Millä/miten ne vaipat sidotaan kiinni toisiinsa? Teko-ohjeita kiitos
näin minäkin, valkealla narulla ovat nyt kiinni ja sitten mulla oli vielä jonkun laiset vuoat mihin vaipat ladoin et sain ne sit sidottua....Alkuperäinen kirjoittaja kolmelle äiti:Minä laitoin sellaisella valkealla narulla ensin, kiristin kunnolla ja leveällä satiinilastunauhalla sitten sen narun päälle. Näin sen saa nätisti eikä tarvii kiristää sitä lastunauhaa.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Millä/miten ne vaipat sidotaan kiinni toisiinsa? Teko-ohjeita kiitos
Tuollaisen voi viedä vauvaperheeseen lahjaksi =)Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Siis mitä ihmettä. Mikä tossa on ideana?
Minä kopsasin sen pieni kuva rivinAlkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:mikä noista aijaa.com riveistä pitää kopioida et saa kuvan näkyviin tänne
Kiva lahja esim. kaverin vauvalle viemisiksiAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Siis mitä ihmettä. Mikä tossa on ideana?
Annetaan juuri synnyttäneelle tai vielä vauvaa odottavalle äidille.Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Siis mitä ihmettä. Mikä tossa on ideana?
hieno... =)Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:http://www.aijaa.com/v.php?i=2370424.jpg
toi onkin parempi kuva.
Joo. tämä minunkin on nyt vihdoin myönnettäväAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Aina oppii uutta. =) En oo koskaan kuullutkaan tällasesta. Kyllä palsta opettaa.