Kuinka monta kiloa sinulta "jäi laitokselle"?

  • Viestiketjun aloittaja Kunhan vaan pohdin....
  • Ensimmäinen viesti
Näin
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm..:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Olin jo laiha ennen raskaaksituloa, alipianoinen. Raskauskiloja tuli yhteensä 10, joista 4 jäi laitokselle ja loput lähti sitten laihduttamalla 5kk aikana.
Miksi pitää laihduttaa jos on alipainoinen?

Itsekkin olen bmi 16, raskausaikana tuli 14kg, laitokselle jäi 5kg, kynsinhampain yritin pitää nuo 9kg mutta alle 1kk sisällä ne tippu ihan itsestään, ilman että oisin tehnyt mitään.

Pikkasen mulla v*tuttaa se.
Koska ihan periaatteesta halusin niin, ettei raskaudesta jää roikkumaan ylimääräisiä kiloja. Siksi että se voisi tietää taas seuraavassa raskaudessa toiset 5 kiloa lisää ja niin edelleen. Äkkiähän ne siitä kertyy jos päästää kertymään, halusin omiin mittoihini joihin olen tyytyväinen ja mahtua myös entisiin vaatteisiini :)
 
joanna
en tiedä,kun en punninnu itteeni,mutta jälkitarkastuksessa ollu aina kaikki lähteny,8kg ja 20kg
toivottavasti nyt jää paljon sairaalaan kun oon ihan neuroottinen tän painonkanssa. luultavasti kertyy 10kg loppuun mennessä,nyt noussut 6kg
 
mykkyrä
Ei yhtään. Painoin lähtiessäni hieman enemmän kuin mennessäni...!! En tiedä miksi turposin niin synnytyksen jälkeen. :eek:
Pari kuukautta paino putosi aika hitaasti, vaikka vauva söi ahkerasti rintaa, mutta puolen vuoden täysimetyksen jälkeen oli kaikki raskauskilot lähteneet ja vähän enemmänkin. Vuoden päästä oli lähtenyt jo vähän liikaakin, vaikka en todellakaan ollut tarkoituksella laihduttanut.
 

Yhteistyössä