Hakutulokset

  1. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Mulla vaihtui nyt kp1:ksi! Ei onnistunut ennen kesää plussaus! No katsotaan liitynkö sitten johonkin muuhun ketjuun myöhemmin... Tsemppiä kaikille muille! Toivottavasti vielä joku saisi plussan ennen kesää!
  2. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Pikaisesti ON: luulen suuresti, että tästä päivästä tulee kp1, mutta vielä ei ainakaan ole täti tullut kunnolla! Mulla on eilisestä päivästä asti ollut sitä vaaleanpunaista valkovuotoa tasaisin väliajoin. Eli oletin jo eilen, että ne menkat alkaa... Tänä aamuna kun nousin ylös, niin tuli...
  3. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Mites Sinin ja Lily_ onko ilmennyt mitään uutta? Lily_ mullakin tuli muuten uudestaan sitä vaaleanpunaista valkovuotoa eilen, että ehkä se samanlainen vuoto seksin jälkeen dpo10 ei merkannutkaan muuta kuin menkkoja... Toisaalta tänä aamuna oli vielä lämmöt koholla... Eli toivo elää! Nyt on...
  4. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Onnea hurjan paljon platinalle! Nippe78: Jaksamista! ON: en aio testata... Paitsi jos kuukautiset ei ala dpo14 jälkeen! Nyt on skeptinen olo raskauden suhteen. Olen kirjannut oireet ylös, että voin verrata niitä sitten seuraavissa kierroissa...
  5. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ihan ekaksi suuret pahoittelut padmerinelle! Ja pahoittelutmyös tädin kohdanneille. Platina: Kuulostaa lupaavalta! Mä en ole ikinä saanut yhtään haamua... Oletko tänään testaamassa? Toivon sulle täältä viivan vahvistumista! Nippe78: Voi! tsemppiä sinne! Toivotaan että vuoto olisi...
  6. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Moikka taas! Lily_: toivottavasti viivasi vahvistuisivat! Mäkin voisin kuvitella, että digitesti olisi tossa kohtaa hyödyllinen... Kaikille uuden kierron aloittaneille tsemppiä ovis bongailuun ja nauttikaa pupuilusta! :) ON: En ole vielä heittänyt toivoa ennen kesää plussaamisesta...
  7. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Moikka! Ansku83: mulle voisi päivittää kp 2! Täti tuli sitten eilen, joten kierron pituudeksi tuli tuttu 28 päivää... Taas sitten odottelemaan ovista :) Moonbride: halauksia ja pahoitteluni!
  8. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Mä testasin tänään negan!:( Nyt siis dpo12, joten ajattelin että jos se pieni vuoto olisi ollut kiinnittymisvuotoa, niin jotain olisi jo ehkä näkynyt. Mutta siis ei... Nyt loppu mun testailut ilman kunnon oireita... Odottelen siis menkkoja alkavaksi. Pistelee välillä vatsaan joten ehkä se meinaa...
  9. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Moonbride: oletko testannut uudestaa? Onko viiva vahvistunut? :) Carda: Tätipahoittelut! Toivottavasti ensi kierrosta tärppäisi... Tsemppiä oviksen bongailuun! Onko muita piinailijoita? Onko teillä oireita? ON: Sillon dpo 8 kun tuli vähän verta aamulla mulla oli ihan hirveästi ilmaa...
  10. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Moikka! Toivottavasti kaikilla on ollut rentouttava pääsiäinen... Onnittelut Sokrulille plussasta! Ja Sunflower11:lle pahoittelut tädistä! ON: Mulla tuli edellisessä raskaudessa kiinnittymisvuotoa dpo10... Ja tänä aamuna tuli samanlainen pieni häivähdys verta valkovuodon mukana... Nyt on siis...
  11. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Paljon onnea AnPellina! Ihania uutisia!
  12. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Kuulostaa Sokruli aika hyvltä... Luulisi, että jos on selkeitä oireita ja dpo:t jo tuollaiset, että näkyisi testissäkin jotain. Mutta uskon myös, että olisi kivempi testata, jos voi olla varma ettei joudu pettymään.
  13. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Onko sulla Sokruli ollut mitään oireita?
  14. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ansku83 ootko testannut ollenkaan kun olet varma tuosta dposta? Mitä muille kuuluu? :) Plussia lisää tähän ketjuun pliis!!! :) Mulla on luultavasti tänään dpo 3. Sen voi lisätä listaan! Ovis oli varmasti viimeistään lauantaina kipujen ja limojen perusteella... Taas kerran rupeen...
  15. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Moikka taas! Äklö varoitus!Mulla tuli äsken sellainen ovista edeltävä rusehtava limatulppa. Tietääkö kukaan kuinka paljon ennen ovista sellainen tulee? Viime kierrossa ei tullut kyseistä lima juttua... Tänään on siis oikeastaan eka kunnon limapäivä, joten voinko olettaa, että ovulaatio ei ole...
  16. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ihania uutisia Katjuliini! Voi olen niin onnellinen puolestasi! :) Oli varmaan hienoa nähdä pikkuisen syke!
  17. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Katjuliini: Voimia kauheasti! Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin! On kyllä varmasti raastavaa aikaa odottaa tuo kaksi viikkoa!:hug:
  18. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Jep... Mulle voi laittaa kp1/28-31... Nyt käyttöön kaikki avut tähän kiertoon :) vielä on aikaa ennen kun kesä tulee! :) Hauskaa viikkoa kaikille!
  19. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ansku83: mulla tulee varmaan 31 pvä kierto:( Tänään on ollut sellaista rusehtavaa valkovuotoa, jonka takia en sitten lähtenyt ostamaan testiä tänään. Eli eiköhän toi vuoto enteile huomiselle kp1:stä... :( menkkajomotuksia ei ole vielä ollut, mutta heti kun ne alkaa, niin hanatkin varmasti...
  20. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Huomenta! ON: Mä testasin eilen kun ajattelin, että voisi lopettaa arvuuttelun ja vähän rentoutua... No negahan sieltä sitten tuli :( tuli niin tyhmä olo, kun annoin taas itselleni ja innostukselleni periksi... No nyt siis dpo14 ja menkat eivät ole vielä alkaneet. Kaipa sillä tädillä kuitenkin...

Yhteistyössä