Hei vaan kaikille! Oon ollut vähän hiljainen viime aikoina.
platinalle onnea hirmuisesti!
padmerine - pahoittelut! Hienoa kuitenkin, että osaat olla positiivisella mielellä =)
Nippe - pahoittelut sinnekin! Mut ei kannata soimata itseään (tai miestä) tosta seksiasiasta. Voi olla, et se ikäänkuin käynnisti km:n, mut olis varmasti mennyt kesken ilman sitä seksiäkin. Mäkin yritin löytää omalle km:lle syytä vaikka mistä, saunomisesta, liian raskaasta juoksulenkistä jne jne. Totuus on kuitenkin se, että "normaali" raskaus ei mene kesken tuollaisten asioiden takia. En yritä tässä sanoa mitään et "se ei ollut tarkoitettu kestämään" tms, koska se ei lohduta ketään. Yritän vaan sanoa, että älä turhaan syytä itseäsi, et olisi voinut tehdä mitään paremmin.
Pahoittelut vielä tädin yllättäneille!
ON: Oho, oon näköjään unohtanut päivittää kp:t, heh! Mulla on siis ollut yhdet kuukautiset tässä välissä. Mut ei tarvi vielä päivittää, tänään nimittäin tuhruaa ja eilen oli aika selkeitä menkkakipuja, joten oletettavasti tänään tai huomenna olis taas kp1. Sitä odotellessa, huoh. Välillä tuntuu et loppuu usko tähän hommaan kokonaan... Siksi oon yrittänyt olla vähän pois täältä välillä. Vaikka täältä saakin ihanaa vertaistukea, niin silti välillä tuntuu et elämä pyörii liikaa tän raskautumisen (tai mun tapauksessa ei-raskautumisen!) ympärillä. Oonks mä ainoa neiti negatiivinen tällä hetkellä?