*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

On: mulle vois vaihtaa kp. 26, pitkä juttu miks on vaihtunut noin. Koneella en ole ehtinyt edes käymään, kun esikoinen ja pihatyöt pitävät kiireisinä. Pientä kireyttä ja riitelyä ollut avokin kanssa, joten tässä kierrossa tärppi mahdollisuus tosi pieni :(
 
Täällä tuhruillaan... Ei vielä kp 1, mutta sieltä ne menkat terojen jälkeen tulee. Kivut on jo nyt aika pahat, inhottavaa. Päätäkin särkee. Aika tappiofiilikset tämän yrityksen suhteen.


Plussatuulia kaikille!


Edit: Mulle voikin merkitä jo tänään KP 1 :)
 
Viimeksi muokattu:
En tajuu, mul on pillereiden poisjätön jälkeen ollu ihan säännölliset menkat, kp24. Nyt on kp 26 eikä menkkoja kuulu... kaks negatestiä oon jo tehny. Alavatsaa juilii ihan kun olis alkamassa, mutta ei. Kerkesin jo toiveita herättelemään, mutta parempi kai odotella että alkaa kun nostaa toiveita taas ja sitten pettyä :headwall:
 
Ansku83: noi mun dpot on selkeesti mennyt päin mäntyä, eli virhearviointi oviksesta..

Nyt on ollu melkein viikon verran jomotusta oikeen muniksen kohdalla... välillä on melkein ihan sattunut, ohimenevää, välillä tulee takas. Ei se nyt ovis ainakaan oo voinut olla kun kerta on kipuillut ja jomotellut tässä monta päivää....

Padmerine: Pahoittelut :hug: mutta sulta ei ainakaan yrityksen puutetta löydy, ihanaa että joku jaksaa olla noin positiivinen, eiköhän tuommoisella asenteella piakkoin käy uus tärppi joka jatkuis sitten loppuun asti. :heart:

Sinin: lopetin pillerit "jo" syyskuussa -10, eli onhan tässä joku yli puol vuotta menty ilman pilsuja.. mutta kai se on niin yksilöllistä miten kenenkin kroppa palautuu entiselleen pillereitten lopettamisen jälkeen. Ja kumit heitettiin vuoden vaihteessa pois. Ei mulla kyllä koskaan ole ollut TÄYSIN säännöllinen kierto, aina se on johonkin suuntaan heitellyt, mutta ei mulla kyllä ennen pillereita näin pitkiä kiertoja ollut... Että kaippa ne pilsut teki tehtävänsä ja laitto mun kropan sekasin.. :p
 
Heippa hei!

Ensimmäiseksi pahoitteluni myös minun puolesta Padmerine:hug:

Oli pakko tulla kertomaan kun luin akupunktiosta, että tästä voisi olla apua. Ajattelin itse mennä kokeilemaan :) voi olla että menee ihan suteen mutta yritetty on ainakin. En vielä tiedä kuinka se käytännössä vaikuttaa, mutta kerron kun saan omakohtaisen kokemuksen tai lisätietoja asiasta. Nyt on otettava kaikki keinot käyttöön :LOL:
Onko kenelläkään täällä muuten kokemusta?

Tsemppiä kaikille plussaukseen, mun kohdalla tää plussaus ennen kesää näyttää huonolta, jospa sitten ennen syksyä...
 
Pahoittelut Padmerine! :( Ja tottakai tädin yllättäneille.

Pikaisesti päivitän omaa napaa, eli tänään aamulla tuli hymynaama ovistestiin ja nyt venttailen miestä kotiin...illalla pitäis tulla. :) Ehkäpä vielä keretään hyödyntämään, 48 tuntia taisi antaa armonaikaa ohjeiden mukaan. Nippailuja on ollut kyllä monta päivää ja eilen aamulla oli suht vahva viiva, muttei näköjään tarpeeksi.
 
Mut voi laittaa taustailijaksi tällä listalla kun enemmän tulee vaikutettua omassa 'ikäryhmässä' :)
Tottakai toivon vielä teidänlailla kovasti että tärppi kävisi ennen kesää tai kesän aikana, joten onnea itse kullekin projektiin :heart:
 
Täällä ei mitään erityistä taaskaan! Nyt dpo on joko tuo 19 tai sit se saattaa olla vasta 14...mut ei tätiä! Maanantaina testaus jos ei oo enne sitä alkanu! =)

EDIT: Heti pääs perumaa edellisen! Kp1 siis tänään...
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys taasen..
Täällä eletään jännittäviä aikoja kahteen testiin on nyt tullut haamuviiva. Haamúistakin haamuisempi. Kuukautisten piti eilen alkaa mut en oikein luota siihen ku kierto vähän sekasin. Huimausta ja kovaa väsymystä on ollu. Ja kiukkunenkin oon ,etenkin miekkoselle ja samoja oireita oli muuten esikoista odottaessa. Aamulla teen taas uuden testin ja toivon sen näyttävän selkää plussaa!
 
tän aamuiseen testiin tuli taas haamuviiva..Mä en kestä tätä epätietoisuutta..toisaalta ne viivat on vähän vahvistuneet joka kerta..hmm..Mulla jotenkin varma tunne raskaudesta mutta alkuviikosta testataan taas, koská testit loppu..En kyllä maanantaihin jaksais odottaa mut toivon sieltä tulevan lihavat viivat!
 
Ansku83 Tätipahoittelut! :(

platinalle ja Nippe78lle toivotaan viivan vahvistumista!!=)

ON: Jostain syystä mulla on tosi toiveikas olo, että nyt on tärpänny.=) Ei varsinaisesti mitään oireita, mut vain sellainen tunne et joku suunnittelee pesän rakentamista masuun.:LOL: Ja aurinko paistaa, joten on tosi hyvä mieli!

Toivotaan niitä viivoja testeihin!! //////// :D
 
Sinin: toivottavasti tärppää ;)
Platina: Kyllä se vahvistuu!!

Mulla tuli eilen aamulla paksut viivat, tänään digitestillä:RASKAANA 1-2 viikkoa. Sitten jostain kumman syystä suostuin kun mies halusi seksiä ja nyt vuodan verta!!! Koko päivän on tullut ihan menkkojen tapaista kirkasta verta :( Mitään kipua ei ole missään, mutta kokoajan vuotaa. Ajattelin aluksi et jos olis jotain limakalvovuotoa, mutt akyllä tää nyt on kestänyt jo liian monta tuntia.. ARVATKAA annanko ittelleni ikinä anteeks... ITKU!
 
Ihan ekaksi suuret pahoittelut padmerinelle!
Ja pahoittelutmyös tädin kohdanneille.

Platina: Kuulostaa lupaavalta! Mä en ole ikinä saanut yhtään haamua... Oletko tänään testaamassa? Toivon sulle täältä viivan vahvistumista!

Nippe78: Voi! tsemppiä sinne! Toivotaan että vuoto olisi harmitonta ja pikkuinen pysyisi matkassa! Pidän peukut pystyssä :)

ON: mulla on nyt dpo 11 ja pari hassua oiretta on ollut... Eli elen aamulla heräsin siihen, että mulla oli menkkakipuja. Ei mitään isoja, mutta ihan selvästi niitä. Sitten eilisiltaisen pupuilun jälkeen mulla tuli ihan vähän verta. Nyt tänä aamunakin on tullut ihan vähän punertavaa valkovuodon mukana. Pillerien lopettamisen jälkeen mulla on ensimmäiset menkkaoireet tulleet vasta dpo14... Eli nyt yritän miettiä koska kannattaisi testata. Varsinkin kun vannotin itseäni viime kierrossa, että seuraavaksi en varmasti testaa ennen kun menkat ovat myöhässä... Katsotaan mitä tästäkin tulee.
 
Keskenhän tää meni. vitsi että harmittaa. Vuoto on jo niin runsasta, hyytymiä mukana ja veri ihan holahtaa välillä. Lääkäriin ei kuuulemma tarvii mennä, verikokeeseen parin viikon päästä. MUTTA KYLLÄ MUA OTTAA PÄÄHÄN. varsinkin kun kerettiin jo miehen kanssa tekee suunnitelmia ja iloita asiasta pari päivää. ja vaikka se ei oo kun pari päiväää niin silti se sattuu ihan kamalasti. Ihan sama olisko viikkoja ollu enemmän. ITKU!
 
nippe:pahoittelut km:sta :( Voihan itku :( Mutta uskon ettei sillä seksin harrastamisella ollu vaikutusta asiaan..Ei sen ainakaan mun tietääkseni pitäis vaikuttaa.. Jaksuja <3

Täällä tuli oikein vahva viiva testiin eli ennen kesää saatiin plussa..Mahtava olo, tosin vähän hämmentynyt vaikka vauvaa toivotaankin kovasti..mutta kait se tunne on ihan luonnollinen!
 
Hei vaan kaikille! Oon ollut vähän hiljainen viime aikoina.

platinalle onnea hirmuisesti!

padmerine - pahoittelut! Hienoa kuitenkin, että osaat olla positiivisella mielellä =)

Nippe - pahoittelut sinnekin! Mut ei kannata soimata itseään (tai miestä) tosta seksiasiasta. Voi olla, et se ikäänkuin käynnisti km:n, mut olis varmasti mennyt kesken ilman sitä seksiäkin. Mäkin yritin löytää omalle km:lle syytä vaikka mistä, saunomisesta, liian raskaasta juoksulenkistä jne jne. Totuus on kuitenkin se, että "normaali" raskaus ei mene kesken tuollaisten asioiden takia. En yritä tässä sanoa mitään et "se ei ollut tarkoitettu kestämään" tms, koska se ei lohduta ketään. Yritän vaan sanoa, että älä turhaan syytä itseäsi, et olisi voinut tehdä mitään paremmin.

Pahoittelut vielä tädin yllättäneille!

ON: Oho, oon näköjään unohtanut päivittää kp:t, heh! Mulla on siis ollut yhdet kuukautiset tässä välissä. Mut ei tarvi vielä päivittää, tänään nimittäin tuhruaa ja eilen oli aika selkeitä menkkakipuja, joten oletettavasti tänään tai huomenna olis taas kp1. Sitä odotellessa, huoh. Välillä tuntuu et loppuu usko tähän hommaan kokonaan... Siksi oon yrittänyt olla vähän pois täältä välillä. Vaikka täältä saakin ihanaa vertaistukea, niin silti välillä tuntuu et elämä pyörii liikaa tän raskautumisen (tai mun tapauksessa ei-raskautumisen!) ympärillä. Oonks mä ainoa neiti negatiivinen tällä hetkellä? :confused:
 
Miinä
Ohhoijaa.. -.- menkat loppui viime ke ja tässä sitä ollaan,... toivoa täynnä josko möykky alkunsa pian saisi. Testin tekemisen ajatteleminenkin pelottaa.. se pettymys.. tosin testiä vielä kannat tehä.. että remmissä ollaan... :)
 
Onnea hurjan paljon platinalle!

Nippe78: Jaksamista!

ON: en aio testata... Paitsi jos kuukautiset ei ala dpo14 jälkeen! Nyt on skeptinen olo raskauden suhteen. Olen kirjannut oireet ylös, että voin verrata niitä sitten seuraavissa kierroissa...
 
platina Ihanaa! Onnea!!:D :heart:

-OLIVIA- Meillä näyttäis olevan samat kp't meneillään. =) Tosin yhtään en osaa sanoa mikä vois olla kierron pituus ku viime kierto venähti.. Mäkään en oo uskaltautunu vielä testaileen etten putoa korkealta ja kovaa.

Mutta edelleen on sellainen fiilis et jotain ois tapahtumassa!:D Eilen ja tänä aamuna ollu heikotusta ja varsinkin tänä aamuna oli samanlaisia vatsakramppeja kuin mitä aiemmassa raskaudessa oli aamupahoinvoinnissa. Äkkiä piti syödä jotain ettei tuu oksennus.:| Tosi aikaisten tulee kyllä oireita, jos tää nyt liittyy raskautumiseen. Viime raskaudessa aamupahoinvointi alko paaljon myöhemmin.

Nippe78 Seksin ei kyllä pitäis aiheuttaa km:ää, joten ei kannata soimata itseä. Uuteen yritykseen vaan, kyllä se vielä tärppää niin että pieni pysyy myös mukana!=)

Aurinkoista päivää kaikille! Positiivinen ajattelu pitää mielen virkeänä ja auttaa raskautumiseen, kun ei stressaa liikaa mistään! :D
 
Nippe78: pahoittelut km:sta.... :( Voimia ja tsemppiä :heart: :hug:

platina: Onnea plussauksen johdosta!!:heart:

ON: Luulenpa että täällä täti kurkkii jo, eilen tullut haalean vaaleanpunaista verta paperiin pyyhkiessä muutaman kerran. Siihen se sitten jäikin. Eli eiköhän tuo oo tuloillaan. Eipä taida tännekkään plussa keritä ennen kesää. No mutta jos edes sitten kesäks 2012.. :LOL: Sillon mielummin ois sitten jo nyytti kainalossa. =)
Tänään on ollut hieman flunssainen olo, näinköhän kevät flunssa on löytänyt mut.. Toivotaan että ei sillä ois tiedossa vapaa viikonloppu eli luvassa mökkeilyä pitkästä aikaan .. :)

Olivia: joo minäkin olen päättänyt jättää tämän testaamisen vähemmälle. Alkaa vaan ärsyttämään kun saa noita turhia viivanpaikkoja ties mitä haamuja jotka ei sitten tarkoitakkaan mitään. Pidetään peukut ylhäällä ja varpaat että saisit ne upeat kaksi viivaa testiin.. :) :heart:

Ja keväisiä plussatuulahduksia myös sinne muillekkin!! :heart:
 

Yhteistyössä