Hakutulokset

  1. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Harmi että se täti on taas löytänyt joidenkin luokse... Mulla on nyt dpo 13 ja vatsassa on ollut välillä pientä pistelyä, mutta en vielä pidä niitä minään oireina. Tänään mulla on turvonnut rinnat vähän, mitä ei tapahtunut viime kierrossa. Mun tekisi mieli testata, niin ei tarvitsisi enää...
  2. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Paljon onnea Katjuliini! Varmaan aika ihana olo! =) Hienoa että se plussa vihdoin tuli tännekin ketjuun. Täällä ei mitään ihmeellistä... Vatsa nippailuja ja valkovuotoa, mutta niinhän oli viime kierrossakin. : /
  3. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Lillille tätipahoittelut! Tulisikohan vihdoin Katjuliinista se ensimmäinen plussaaja... Täällä ei varmaan mitään ihmeellistä... Tänään tuli kyllä pitkästä aikaa verta nenästä... Viime raskaudessa tuli ennen plussaa jo useamman kerran verta nenästä. Joitain pikku vihlontoja alavatsassa on...
  4. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Mulle voisi laittaa listaan dpo6... Ei mitään ihmeellistä ole vielä ollut... Aamuyöstä yksi vihlaisu/ kramppi, mutta eihän se tässä vaiheessa tarkoita vielä mitään. Hauskaa päivää kaikille!
  5. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Sokruli: Toivotaan että se plussa vaan ei ollut vielä tarpeeksi voimakas, jonka takia tuli digitestillä nega. Täällä peukut pystyssä ettei täti saavu! Ihania uutisia Ansku83! =) Mulla oli mielestäni tosi selvät ovis oireet torstaina... Kunnon limat ja sitten perjantaina jomotteli vielä...
  6. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Voi ihanaa Sokruli! Taisi ensimmäinen plussa tulla tähänkin ketjuun! :D Onnea! ON:Mulla tuli tänään ovislimoja ja mies tulee tänään illalla kotiin... Ei taidettu myöhästyä sittenkään! Jee! Kohta voi taas ruveta jännäilemään!=):ashamed:=)
  7. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Terve! Mä olen ollut vähän aikaa poissa, mutta nyt on luettu kaikki läpi... Kyllä ne plussat nyt antaa odottaa itseään. Toivotan siis kaikille plussarikasta maaliskuuta.=) Muakin kiinnostaa mihin toi lasten diaperiini auttaa? Lily_ ja Sokruli toivottavasti ne plussat nyt pärähtää teidän...
  8. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Mulla tuli tähän kiertoon greippimehu mukaan... Katsotaan auttaako. Meinaan juoda nyt koko kierron alkupuoliskon. Silloin aiemmassa raskaudessa plussasin greippimehu kierron jälkeen. Inskun: toivottavasti se täti nyt on tulematta! Sais tähänkin ketjuun tulla jo niitä plussia! Tervetuloa...
  9. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Moi! Pikainen päivitys mun tilanteesta. Tänään testasin ja testiajan sisään näytti negan! Vähän testiajan jälkeen oli testissä nähtävissä toinen hento viiva, vaikka eihän sitä nyt kannata lähteä analysoimaan enää. Nyt tunti testaamisen jälkeen alkoi punainen vuoto... Toistaiseksi aika vähäinen...
  10. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Katie85 - no kieltämättä yleensä samana päivänä vaihtuu normaaliksi menkkavuodoksi... Apua mua rupee jännittämään vaan enemmän. Oon vaan vähän skeptinen tän suhteen, kun ekassa raskaudessa oli niin selkeät oireet... Ehkä sitä pitäisi hakea se testi. Avopuoliso ei vaan ole tänään kotona ja...

Yhteistyössä