Hakutulokset

  1. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Moi! Onnea Lily_ teoriakokeen suorittamisesta! Minun pitäisi jossain välissa mennä myös autokouluun, mutta toistaiseksi ei ole vielä päässyt sinne asti. Ansku83 - Kuulostaa että voisikin olla ovis sulla menossa tai tulossa. -Karpalo- Oletko jo testannut uudestaan? Vai onko täti jo...
  2. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Tsemppiä Niille joilla alkoi kierto alusta ja toivotaan että seuraavassa kierrossa onnistaa! Luultavasti liityn joukkoon vielä tänään... Katie85 - En ole vielä ajatellutkaan testaamista, varsinkin kun nyt on aika perinteisiä tätioireita (vatsa jomotusta ja hieman rusehtavan sävyiseksi...
  3. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    -Karpalo-: En ole vielä kokeillut oviksen bongausta tikuilla, vaan lähinnä menty tuntemuksien perusteella. Bongasin sellaisen limatulpan kp 14 ja kp 15-16 oli jomotuksia... Mielenkiintoinen muuten tuo maitotutkimus... Täytyy jatkaa siis kevytmaidon juontia!=) Niin ja mulla varmaan dpo 13...
  4. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Huomenta! Täällähän on jo paljon porukkaa! Mulle voi päivittää jossain vaiheessa iäksi 26. Ja esikoinen siis olisi toiveissa. Katie85: Kohtalotovereita ollaan... Mulla ei myöskään tarvinnut kaavintaa, mutta vuoto kesti kyllä pitkään. Meni myös pitkään ennen kuin kierto tuli normaaliksi. No...
  5. O

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Terve kaikille! Minäkin voisin liittyä mukaan! Toivoisin niin plussaavani ennen ensi kesää. Tällä hetkellä kp27/28 ja yk 2 lopuillaan. Aiemmin takana yksi raskaus, joka meni kesken viikolla yhdeksän. Tällä hetkellä yritän bongailla mahdollisia oireita. =) Vaikka ajoitus ei ollutkaan ihan...

Yhteistyössä