*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


TIISTAI 19.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8…................kp 50/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4...................kp 49/32-34..................27.......................... 1.
Katie85.................tjot....................kp 44/??......................25............................ 1.
Sinin.....................yk 1..................kp 43/34......................28……....................... 2.
Matte07........................................kp 43/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2.................... kp 43/?? ....................20….…................... 1.
tsintsin.................yk 3...................kp 39/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2..................kp 38/??.......................19….......................... 1.
Sokruli..................yk 4...................kp 30/25-30.................24……….................... 1.


Sunflower11........yk 4.................kp 28/26-31.................................................. 3.
Lilli88....................yk 3...................kp 27/??.........................23............................ 1.
platina..................yk 2...................kp 27/??......................................................... 2.
Carda...................yk 3...................kp 22/28-30.................27........................ 3.
Nippe78...............yk 3....................kp 22/24......................32........................ 2.


Mandala...............yk3...................kp18/27-28...................31........................... 1.
-OLIVIA-................yk 3..................kp 16/28-30.................26........................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp 16/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp 16/35-38…..............21............................ 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot............kp 15/28-31.................28........................... 1.
inskun..................yk 3...................kp 14/28.......................21............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp 13/??........................31....................... 4.
Tirtsa....................yk 8..................kp 10/32-34.................26............................ 2.



Ansku83..............yk 5....................kp 1/30-32.................27............................ 1.
LuvLucy................tjot....................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30.................... 5.
Loretta..................yk1...................kp ?/??...........................??............................ ?.
Pänä.....................yk 21................kp ?/26-34.................28…........................ 1.






PIINAILIJAT


Sokruli.......................Dpo16
Pänä.........................Dpo5
-OLIVIA-....................Dpo3




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT





PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan





 
Viimeksi muokattu:
Täällä ei ihmeitä. Parina päivänä ollut kohdussa aika kova kipu, mut eiköhän se vaan enteile tätiä. Lämpö dippas eilen melkeen asteella, mut nyt oli kumminki taas 36,9...aamusta ei tietoo! Tää saa ihmisen hulluks!
 
Mandala: Tyhmä kysymys mut meinaako haamu, haaleaa viivaa?? Jos näin niin mulla antoi yhen haaleen ja sit seuraavana päivänä vahvan viivan ja sit kolmantena taas haaleen. Se tumma viiva oli oikeasti tumma.
Sinin, toivotaan silti ettei tätiä näy :)
Täällä ei ihmeempää, nää oviksen jälkeiset päivät menkkoja (ei todellakaan) odotellessa on kaikkein ärsyttävimmät...
 
Joo haamu on sellanen haamumainen versio siitä kontrolliviivasta. Itse olen nyt neljänä päivänä testannut ja saanu kaksi täysin negaa ja sitte eilen ja tänään haamut. Pitää jatkaa vielä testausta ku tosiaan ekaa kertaa. Pelottaakin vain, että jos tulee vaan haaleita viivoja pelkästään. Voisin pikaisesti tulkita näin amatöörinä ettei kai sitä ovulaatiota tapahdu silloin (??). Lämpöjä en ole koskaan mitannut, ehkä se on seuraavan panostuskierroksen touhuja sitten :D
 
Ei näy tätiä ei. Ja oli pakko taas tehdä testi. No negahan se edelleen oli.:|
Voikohan tää sairastelu vaikuttaa kiertoon? Olin siis välissä viikon terveenä ja nyt oon uudelleen flunssassa.:snotty: Nyt jotenkin jo toivois sitä tätiä niin pääsis uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen..kunhan nyt ensin tää nuha ja yskä lähtis pois.

Viikonlopuksi saa onneks muuta ajateltavaa, kun mun vanhemmat tulee meille pitkäksi viikonlopuksi (asuvat toisella puolella Suomea).:)

+++ ja ovistuulia kaikille! Ja aurinkoista viikonloppua!=)
 
Mandala taitaa ainakin olla uusi, tervetuloa!

Olivia, mun ymmärtääkseni ovispäivä on yleensä vika limapäivä ja heti oviksen jälkeen alkaa kuiva kausi. Eli "limamenetelmällä" oviksen tietää oikeestaan vasta jälkeenpäin, siitä et kuiva kausi alkaa. Mut eihän tuo mikään maailman tarkin menetelmä oo. Onks sulla tikkuja? :)

Sinin, sairastelut (just ihan perusflunssakin) voi venyttää kiertoa. Mikä siihen kiertoon nyt EI vaikuttais, sää, hormonit, stressi, virukset... :kieh: Mut toivotaan et sun kiertoa venyttää joku pikkuasukki! :)

Katjuliini, onnea hirveästi!!!

ON: Mä oon ollu taustalla nyt enemmän (lukenut kyllä tiedän juttuja melkein päivittäin), kun oon yrittäny ajatella vähän muutakin kun tätä vauvantekoa... Mun oma kierto taas venyy, kp40 nyt. Mitään tuntemuksia ei oo ja testi negaa viimeks viikko sitten joten kai tää on taas tätä mun kierron temppuilua. Ottaa päähän vähän, mut pysytään positiivisena! Ainakin todistetusti voin raskaaksi tulla, prkl!
 
Nyt tytöt aletaan plussailemaan, plussapuhureita kaikille!

Täälllä vuotoa ei oo tullut nyt pariin päivään lainkaan, joten kai se sitten päätti loppua. Mietin just että pitäiskö mulle laittaa nyt kp 1 tai kp2, että oliko tuo sitten olevinaan täti.

Mutta nyt nautitaan ihanan lämpimästä viikonlopusta, huomiseksi luvattu miltei +15, tuntuu niin mahtavalta noitten pakkasten jälkeen! =)
Ja toivotaan että jokaiselle ilmestyisi se plussa ennen kesää tai kesän aikana viimeistään! :) Tsemppiä kaikille :heart:
 
Heips pitkästä aikaa!

Täällä olen taustaillut ja pähkäillyt mitä tässä nyt eteen vielä tulee. Nyt loppui siis eilen pilleriliuska ja minähän suunnittelin nyt jättäväni sen viimeisen liuskan syömättä. Nyt vain tulikin eteen sellainen probleema että joudun tutkimuksiin jossa otetaan röntgenkuvia ja muita vastaavia niin en tiedä sitten uskallanko vielä jättää tuota viimeistä liuskaa tuonne kaappiin :( Nyt odotan että tällä viikolla tulisi jotain tietoa noista tutkimusajoista että milloin ne sitten oikeasti tehdään. Se ratkaiseen tuon viimeisen liuskan kohtalon. Ja kun nämä tutkimukset olisivat pakollisia kun näihin liittyy minun työelämän jatko jne..

Mutta edelleen täällä hengessä mukana olen ja plussia tänne puhaltelen! :)

Ninnan
 
Ninnan voi, toivottavasti ne röntgenit ja muut tutkimukset tulis nyt nopeesti ni ei niiden takia tarvitsis enää siirtää yrityksen aloittamista!! :heart:

:attn: Nasu81 ja satuh83!! Minkäslainen on teidän tilanteenne??? :attn:

Ei tätiä...olen lähes varma kuitenki tuosta dpo:sta, kipuilu ja lämmön nousu tukevat kumminkin sitä et ovis oli sillon perjantaina 1.4! Kp:t ei tietty oo vielä täynnä, mut alkaa taas nuo dpo:t nousemaan vähän liian ylös! Dpo:n mukaan mensujen olis pitäny alkaa viime perjantaina tai lauantaina, mutta....eipä alkanut! Ja jälleen pään jomotus kolkuttelee ohimoilla...ota näistä taas selkoo! :D

Ja aurinkoista ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :heart:
 
Ansku83 ootko testannut ollenkaan kun olet varma tuosta dposta?
Mitä muille kuuluu? :)

Plussia lisää tähän ketjuun pliis!!! :)

Mulla on luultavasti tänään dpo 3. Sen voi lisätä listaan! Ovis oli varmasti viimeistään lauantaina kipujen ja limojen perusteella... Taas kerran rupeen jännäilemään...
Nyt on kyllä jotenkin rentoutuneepi olo, kun tuo kaunis kevätilma tekee niin hyväntuuliseksi.

Keväisiä plussatuulia kaikille! Nautitaan auringosta!
 
Täällä kp31 muuttuu hyvää vauhtia kp1! Heräsin yöllä jo siihen tunteeseen et kohta rupee tulee, kävin laittaa siteen ja siellähän se aamulla kurkki kun vessaan menin. Sunnuntainahan testasin siis negan! Mut on täs jotai hyvääkin! Alkaa tosissaan tuo kierto tasaantumaan enemmin! :D Ei muuta ku reippain mielin uuteen kiertoon! :D

Sunflower ja Sokruli toivottavasti teillä ei alakkaan ihan äkkiä! d:heart:b

Olivia Lisätään dpo:t ja tsemppiä piinailuun! :heart:
 
Kuulostaa Sokruli aika hyvltä... Luulisi, että jos on selkeitä oireita ja dpo:t jo tuollaiset, että näkyisi testissäkin jotain.
Mutta uskon myös, että olisi kivempi testata, jos voi olla varma ettei joudu pettymään.
 
Niin siinä vain sitten kävi, että plussa pärähti tänä aamuna testiin =) Ihan siis raskaustestiin.
Oireet oli kyllä niin selvät; Jomotusta alavatsalla, joka säteili välillä jopa reisiin saakka, tunne, että kohdussa on jotain "ylimääräistä", pahoinvointia muutama päivänä ajoittain ja itkukin pärähti ihan olemattomasta. Tuli myös outoja vihlaisuja kun vaihtoi asentoa, niin ja tissit on kipeet.

Ehkä kaikki muut ovat normaaleja menkka-oireita, mutta toi, että kohdussa on jotain ylimääräistä, oli jotain ihan uutta ja siitäpä sitten aloinkin epäilemään.

Toivottavasti tämä nyt sitten synnyttää plussapuhureita ja te kaikki muutkin plussaatte ennen kesää!
 
AnPellina Onneks olkoon plussasta! Ihana uutinen!=)

ON: Täällä ei edelleen mitään.:headwall: Kp:t paukkuu, tätiä ei näy ja testit näyttää negaa, huoh.:kieh: Tulis nyt se täti niin pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen. Flunssa sentään alkaa pikkuhiljaa helpottaan.
 

Yhteistyössä