Hakutulokset

  1. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Mulla on ollut tollanen Carriwell-tukivyö, oon käyttänyt lähinnä urheillessa ja nyt se on jo jäänyt pieneksi. Ostin keväällä lapsimessuilta kun sain halvalla, mutta on se aika lailla kaappiin jäänyt. https://goo.gl/images/RbZdDM Tilulilu, sullahan kuulostaa tilanne hyvältä että pääsisit...
  2. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Joo huh piinamiina, tota aikaa ei oo yhtään ikävä :sick: Vaikka tän vikan kolmanneksen sanotaan olevan raskain, niin mä otan nämä puuskutukset ja selkäkivut milloin tahansa ennemmin kuin ekan kolmanneksen yrjöolot. Mulla on nyt niin, ettei voi syödä paljoa kerrallaan tai alkaa ällöttää. Kohtu...
  3. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa uusille ja hirmusti onnea Meropelle ja pikkuisille :love: Seuraavana vuorossa taidetaankin olla minä ja Tilulilu :) Veikkaan Tilulilu että saat nyytit syliin ennen mua, luulen että mulla menee tuonne elokuun loppuun kuitenkin. Tosin näin unen jossa sain tietää, että vauva syntyy...
  4. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihania uutisia Eliza Day ja suuret onnittelut koko perheelle! :love: Mulla alkoi lopulta kesä/äitiysloma!!! Oon niiin helpottunut. Tänäkin aamuna heräsin viideltä, mutta kohta pääsen maalle lepäämään ja viettämään kunnon rentoutuslomaa. En jaksais oottaa. Vauvanvaatteiden pesu-urakka on...
  5. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Huh piinamiina, olipa sulla kurja juhannus :( Toivottavasti voit jo paremmin! Eliza Dayn kuulumisia jännätään täälläkin :) Mä kerroin lähimmille raskaudesta varhaisultran jälkeen (esim. tulevat isovanhemmat), muille sunnilleen viikoilla 12-13. Mulla oli niin kova raskauspahoinvointi, että oli...
  6. R

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hei mahtavaa, joku kirjoittelee tännekin :D Mulla on myös tuota samaa paineentunnetta vatsassa, joka pakottaa hidastamaan. Olen päätellyt että lienee supistuksia. Onneksi se ei koko ajan vaivaa, joskus pystyy kävelemään reippaastikin. Välillä sitten täytyy mahaa pidellen lyllertää kuin mummeli...
  7. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Huh huh, tsemppiä Eliza Day tähän päivään!! Hyville viikoille olet kuitenkin päässyt kaksosten kanssa ja olen varma että kaikki menee hyvin. Ja onnea piinamiina hyvistä ultrakuulumisista :) Mullakin alkaa ajatukset kääntyä tulevaan synnytykseen, olen käynyt yksityisessä synnytysvalmennuksessa...
  8. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hyvä Tilulilu että olet päässyt lepäämään, tulee varmasti tarpeeseen. Mulla on vielä 13 työpäivää, mutta nyt just tuntuu, että jaksan ne kyllä. Nukuin viime yönä melkein 7 tuntia *fanfaari*!! :) Tsemppiä myös Eliza Daylle vikoihin viikkoihin ja kaikille omiin vaiheisiinsa! Yksi tuttu kehui...
  9. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    piinamiina, mulla on valitettavasti raskaus aiheuttanut unettomuutta ihan alkuraskaudesta asti eli kyllä se hyvinkin on mahdollista ja todella ikävä raskausoire. Nyt kolmannen kolmanneksen pyörähdettyä alkuun tilanne on vain pahentunut ja olen joutunut ottamaan saikkupäiviä töistä, että saan...
  10. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiva kuulla Tilulilu sinun kuulumisia :) Mietin jo, miten sairaala-aika on jatkunut. Hyvä kun pääsitte kotiin! Ota nyt rauhallisesti. Jos noin kiristelee kovasti niin pois töistä sitten ja kotiin lepäilemään. Vauvat on kaikkein tärkeimmät! Mä taas olen ollut tosi tyytyväinen, kun tehtiin...
  11. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa tänne "aikuisten" joukkoon :p Isosti tsemppiä pahoinvoinnin kanssa! Mulla se alkoi helpottaa juuri noilla viikoilla. Äkkiä huomasin, että parempia päiviä alkoikin olla enemmän kuin huonompia, ja nyt viikoilla 26+3 pahoinvointi nostaa päätään enää ehkä kerran kahdessa viikossa...
  12. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Oisko se sun kylppärinpuunausoperaatio vaan ollut liian rankkaa? Tosi hyvä että vuoto on loppunut! (y) Mulla on käynyt pari kertaa niin, että olen tehnyt viikonloppuna jonkun aika rankan kuntoilu/kaupungillapyörimispäivän, ja seuraavana päivänä on ollut kipuja alavatsassa. Tajusin, että pitää...
  13. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Voi Tilulilu! Tsemppiä kovasti. On hyvä että ottavat vakavasti ja tutkivat. Miten voit nyt? Onko vuotelu loppunut? Proteiinit yhdellä plussalla nyt ei vielä ole niin hälyttävää, sitä voi hyvin vielä seurailla jos sulla on hyvä vointi muuten. Ootko muuten vielä pystynyt pyöräilemään (ennen tätä...
  14. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa uusille :) Mukavaa kun saadaan alkuraskauden vaiheessa olevia mukaan kirjoittelemaan! Babyelephant: Kyllä tää nykyajan työelämä on kuormittavaa :( Mulla sentään on vakituinen työsopimus, eli on työ mihin palata. Kovasti tsemppiä sulle tilanteeseen! Mahtaa olla rankkaa näinä...
  15. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa Babyelephant :) Toivottavasti saataisiin sulle muitakin alkuraskauden vaiheessa olevia kavereita. Eliza Day: Onpa jännää että kunnissa on näin paljon eroja. En voisi kuvitella omassa kunnassa tuollaista palvelua. Neuvolatoiminta on vaikuttanut ihan minimiinsä supistetulta kautta...
  16. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Eliza Day, miksi teille tulee kotikäynti? Liittyykö se kaksosiin? (Ei tarvii vastata, jos et halua.) Musta tuntuu että mua ärsyttää nykyään ihan kaikki :cautious: Toiset ihmiset kadulla/bussissa ja töissä, puoliso, telkkariohjelmien hahmot... oon varmaan tosi mukavaa seuraa! Yks syy on se...
  17. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Juuh, nuo imetysasiat ovat vielä sitten oma lukunsa :rolleyes: Niihin en ole vielä jaksanut perehtyä. Mä toivoisin täysimetystä sinne 6kk ikään saakka, mutta suvussa sekä mun äiti että äidinäiti ovat pulloruokkineet, kun imetys ei ole onnistunut. Vaikea sanoa, mikä huonon herumisen takana on...
  18. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Paranemisia, Tilulilu! Toivotaan että flunssa helpottaa pian. Mitään ylimääräisiä vaivoja ei kyllä raskauden lisäksi jaksais :cautious: Mulle tuli äitiyspakkaus hurjan nopeasti! Tein tilauksen torstaina ja seuraavana keskiviikkona tuli jo ilmoitus, että on noudettavissa. Oli ihanaa päästä...
  19. R

    Opiskelija neuvolassa

    Onpa kurjaa että opiskelija piti koko neuvolan yksin :( Mun neuvolakäynnillä kun on ollut opiskelija mukana, niin th on vetänyt neuvolan, mutta opiskelija on ollut siinä vieressä ja katsonut esim. sydänäänet ja sf-mitan th:n jälkeen. Kyllä mullekin jäisi ikävä olo moisesta :(
  20. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Merope: ostin parit sukat netistä tukisukat shopista. Google varmaan löytää, se oli joku shop.tukisukat.com tai vastaava. Oli paljon valinnanvaraa ja muutakin kuin lohenvärisiä mummosukkia ;) mulla on vissiin toiseksi "tukevimmat". Mutta on ne tosi kuumat! Siis jalassa, en tiedä mitä siippa...

Yhteistyössä