Hakutulokset

  1. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tilulilu, hyvä kun pääsit tsekkaamaan, että tilanne oli ok :) Minustakin kannattaa aina mennä, jos alkaa epäilyttää! Se istukka vaan vaimentaa niin hyvin :) Mutta aika ahdistavaa, jos alkaa vaikka liikelaskentaa tehdä, ja ei tunne liikkeitä istukan takia! Ymmärrän huolen hyvin. Meilläkin on...
  2. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tsemppiä kipujen kanssa Tilulilu ja muut, jotka joudutte niiden kanssa painiskelemaan. Mulla ei oo liitoskipuja vielä *koputtaa puuta* mutta näitä muita raskausvaivoja onkin sitten vaikka mitä :cautious: No, ei auta kuin rauhassa odotella elokuuta. Nyt mäkin olen päässyt 23. viikolle, mikä...
  3. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Merope, mä aion mennä neuvolan synnytysvalmennuksiin. Toinen kerta vissiin käsittelee synnytystä ja toinen vauvanhoitoa. Olen kuullut, etteivät ne ole mitenkään ihmeellisiä (katsotaan youtube-videoita ym. :rolleyes: ) mutta ajattelin silti mennä, kun tarjotaan. Menen myös mun äitiysjoogakurssin...
  4. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea poikalupauksesta Tilulilu :) Meilläkin oli juuri rakenneultra, ja kaikki oli hyvin :) Vauveli vastasi viikkojaan eikä mitään muutakaan ilmennyt. Kätilö oli tosi mukava ja lupsakka ja heitti hauskaa läppää, oli kiva käynti. Ei edellinenkään kätilö ollut huono, mutta tämä oli jotenkin tosi...
  5. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Onnea Eliza Day hyvästä tuloksesta :) Varmaan helpotti mieltä! ON: Mä olen pohtinut noita mun edelleen jatkuvia kipeitä vatsakramppeja, jotka ei ole alavatsakipuja vaan enemmän ruuansulatuspuolen juttuja. Eilinen aamupäivä meni taas kaksinkerroin kärvistellessä. Ajattelin, että vähennän nyt...
  6. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihanaa Tilulilu että säkin pääsit kokemaan kauan kaivattuja liikkeitä :) Kyllä ne siitä vahvistuvat. Meilläkin puoliso sai tuntea pari päivää sitten ekan potkun vatsan läpi :love: Se tuli vielä istukan kohdalle niin että itse en tuntenut mitään, mutta näin miten koko masu pullistui siitä...
  7. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa karoliiniska :) Tilulilu: Miten sä kuvailisit noita kohdun kramppeja? Mulla nimittäin oli tänään aamulla ensi kertaa tosi kipeä alavatsa, veti ihan linkkuun ja kiemurtelin tuskasta. Soitin terveysneuvontaan ja käskivät käymään päivystyksessä, mutta eipä siellä mitään selvinnyt...
  8. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Tervetuloa joukkoon, piinamiina :) ja onnea! Täällähän on paljon keskustelua tullut kun olin pääsiäislomailemassa :) Muakin kiinnostaa nuo rintsikka-asiat :D Oma koko on kasvanut vasta yhden kuppikoon verran, ja hankin saman tien imetysliivit, että ei tarvitsisi ostaa niin paljon uusia...
  9. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Eliza Day: Hammastarkastuksessa en ole ajatellut käydä, kun mulla on huollettu hampaat 2012 :p Lisäksi neuvolan th esitteli asian niin, että se on "neuvontakäynti, jossa ei edes katsota suuhun" o_O joten koin aika turhaksi mennä kuuntelemaan esitelmää hampaiden harjauksesta. Onkohan eri kunnissa...
  10. R

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Mä tykkään kirkkaista väreistä, kun muuten talvella on niin synkkää ja mustaa, omatkin talvivaatteet. :) Kun sitä elokuun vauvaa täytyy lykkiä vaunuissa syksy ja talvi. Nyt pois lukemasta tollasia :eek: Muakin jostain syystä pelottaa kohtukuolema kovasti. Täytyy vaan hyväksyä että niin voi...

Yhteistyössä