Hakutulokset

  1. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Apua miten aika menee nopeasti! Niccillä on jo nuin paljon viikkoja kasassa, ihanaa ja onnea!! Täällä ei ainakaan käynyt kovin hyvin, siirtoa ei päästy tekemään, koska tiistaisen punktion jälkeen, jossa oli 40 follikkelia, joista 23 munasolu... tuli sitten hyperstimulaatio niin että olin jo...
  2. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä on kohta jännät paikat Simplillä ja Katjuskalla! Missäs kaikki muut on? ON: mulla tänään 23.00 Ovitrelle ja tiistai-aamuna punktio. Olo on ollut yllättävän hyvä, perjantaina lääkäri sanoi vain että munasoluja on paljon, oikealla erityisesti ja vasemmalla maltillisemmin. En edes älynnyt...
  3. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    No on hiljaista... voi kun yrittäjällä olisikin kuitenkin tärppi! katjuska, ei olla ihan samoissa, mutta täällä pistellään gonal 200 iltaisin ja synarelat vielä rinnalla. Oliko sulla punktiossa mikä saalis ja päästiinkö siirtoon? Maanantai-aamuna labra ja sen perusteella arvioidaan tarviiko...
  4. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ihania uutisia Nicci!! ja vielä kaksi! :heart: Lumillakin kaikki hyvin, hienoa! Nannukalle tsempit kilojen pudotukseen ja "jonotukseen", tässä odottaminen on musta hankalinta... Mulle ei ole kiloja tullut lisää, ei ainakaan merkittävästi. Kiitos tsempeistä ja nyt olisi sitten viimeiset...
  5. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan, kun meillä on alkamassa toinen ivf, pitkään sai tämänkin alkamista odottaa... Ja ihania uutisia täällä!! Onnea kovasti lumi 72 ja Nicci!! Yrittäjä83 suuret voimahalaukset. epäreilua tämä on. Mites nannukka? mikä tilanne? ON: mulla alkaa siis sumut...
  6. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ei ole minun tuloksissa kurkkimista. pöh. en siis saanut vielä tuloksia mutta vuoto alkoi päivällä ihan normisti. Nyt on itkut itketty, toki mieli maassa, mutta minkäs teet. Yhden hoitosatsin vielä kokeilen, jos ei tärppää taidetaan ruveta sijaisvanhemmiksi. Haluamme ison perheen ja aika...
  7. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mahtavaa mitä uutisia Scarlethilla, jotenkin oli odotettavissa haamun suhteen! =) Ihanaa kun täällä tulee onnistumisia, luo toivoa!! Mulla on ollut puregon käytössä lukuisissa insseissä, mutta nyt IVF:ssä oli tuo gonal F, mulle lääkäri perusteli vaihdosta sillä että he pyrkivät määräämään...
  8. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Valoa kovasti voimia sillä tuo tieto siitä negasta on niin lamaannuttava ja turhauttava ja kaikkea sitä itseään. Vähän samaa käyn täällä itse lävitse kuin yrittäjä ja muutkin, kestääkö järki tämän touhun? Oikeasti. Kaikki kolme parasta ystävääni odottaa, yksi ensimmäistä, toinen toista ja...
  9. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Onnittelut sekundamamma ja haaveissatoinen!! Ja scarlethilla oli hyvä saalis, meilläkään ei lähtenyt 22 solusta kuin 14 ja ainoastaan yksi pakkaseen ennenkuin jatkoviljelyssä 5, joten älä vielä menetä toivoa!!! saatte varmasti pakkaseen jotain. Valolla on jännät paikat, tsemppiä...
  10. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Moikka vaan kaikille! Täälläkään ei kesällä ole tärppi käynyt, ei sinänsä yllätä... eilen alkoi menkat ja tänään soittelin naistenklinikalle- ollaan nuppuska jonoteltu varmaan samoihin aikoihin :) meillä siis kaksi alkiota pakkasessa, mutta ovat samassa oljessa, joten jos selviää edes toinen...
  11. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mites muiden piinailut? miten kävi Hailaivan?, Syys77? nuppuska? Mut saa poistaa piinailemasta, tänään alkoi kunnon vuoto... eli ei onnistunut toinen PAS täällä. ihan p****a. huomenna mentävä kuitenkin veritestiin, katsotaan jatkot huomenna. Ihanaa kun tulee kesäksi tauko, syksyllä varmaan...
  12. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    hienoa Emppu!! ja Sintti! en muista ketä olen jo onnitellut ja ketä en... voimia myös neganneille, onneksi on kesä! Valoa: kyselit meidän alkioista, tämä siis toinen PAS, joten ei ole oikein vielä kokemusta, paitsi tänään sulatettiin 3 alkion olki, joista yksi jatkoi hyvin kehittymistään...
  13. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    oih! Varovaiset onnittelut Sintille!!! :heart: Täällä oli myös limakalvo hyvä, ihan ihme kroppa... mutta siis siirto on torstaina! Miten valoa sun siirto menee noin kauaksi??
  14. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä on jännät paikat monella piinaajalla! Tsemppiä ja plussatuulia!! Toivotaan että Guess82 pääset siirtoon ennen kesätaukoa! hailaiva- tervetuloa! Toinen PAS olisi tarkoitus tehdä luonnonkiertoon, joten täällä oli perjantaina siis ultra kp10 ja follikkeli oli oikein hyvä, mutta...
  15. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Onnea kovasti Hiippikselle!!! toivotaan että kaikki menee hyvin! Tsemppiä piinailijoille! Mulla on perjantaina ultra...toivon kovasti että siirtoon päästäisiin...
  16. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    pikaisesti vaan omaa napaa... tänään siis veritesti aamusta- tuntia ennen alkoi normaali vuoto, mutta testissä kävin kuten ohjeistetaan ja oli odotettavasti 4,1= nega. Mutta jotain positiivista kuitenkin, tehdään uusi siirto nyt heti tulevaan kiertoon- eli ensi perjantaina on jo ultra! Olin niin...
  17. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tulin niin tohkeissani katsomaan Lumin tilannetta ja voi kurjuus. Kovasti voimia ja halauksia sinne! Samaan kohtaloon täytyy valmistautua ja itku tulee varmasti... Todella kurjia uutisia Hautomo76, on se niin väärin!! Toivotaan teille kovasti onnea seuraavaan siirtoon!! Toivotaan että...
  18. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mä olen pienessä 10 hengen yrityksessä töissä, mutta Mulla on maailaman ihanin pomo (vielä mies), jolle olen hoidoista kertonut, maksaa palkan aina vaikka ei tarvitsisi ja kyselee että miten jakselen ja miten meni tms. KOvasti toivoo että hoidot onnistuisi vaikka hänelle se lisää vaikeuksia,jos...
  19. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Scarlethille ja simplille haleja ja voimia kesätaukoon! Onnittelut susan78!! Se on uskomaton tunne kun ne kaksi viivaa siinä möllöttää! Täällä siis Hiippiksen kanssa kaiketi sama piinapäivä? Onko sulla veritesti 30.5? Eli mullekin tehtiin pe siirto, joka meni hyvin ja siirrettiin 4...
  20. E

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tällähän on tullut plussia, ihanaa! Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä piinailijoille! ja halauksia epäonnen kohdanneille- on tää niin väärin muutenkin! Täällä on pakolliset välikierrot kärvistelty ja nyt ollaan siinä vaiheessa että perjantaina olisi ensimmäinen pakastealkion...

Yhteistyössä