Hakutulokset

  1. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea keisha, erica ja ElinaMaria perheille! :flower: :flower: :flower: Kiitos Suzyanne Kyllä te vielä opitte vauvaa pukemaan..siihen menee oma aikansa. Ei se rikki mene vaikka vähän itkisikin puettaessa :D sekin on niin yksilöllistä..toiset ei koskaan tykkää pukemisesta ja toiset ei...
  2. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    sompio Tässä meidän kotiintulo vaatteet Vielä varasin viltin mukaan turvakaukaloon.. saa vielä peitellä jos siltä tuntuu. Piti vielä sanoman että tuo ulkopuku ei ole vuorattu.. ei mikään kamalan paksu.
  3. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    ONNITTELUT Bad virgininperheelle :flower: :flower: Täällä masu kovettuu tuon tuosta ja alakerrassa painetta..saas nähä kuinka kauan menee vielä.. :p Pije onnea matkaan..
  4. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Nara mun poika 11v sitte söi rintaa myös puolen- tunnin välein ekan kuukauden. Rinnat kipeyty koska maito ei ehtinyt nousta..annoin sitten välillä lisämaitoa (jota oisin voinut antaa enemmänkin, mutta jotenkin pelkäsin ettei imetys tuu onnistumaan sitten). Oli aika rankkaa kun ei saanut nukkua...
  5. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnittelut nasunperheelle! Söpö pieni neiti :D ja paljon tummaa tukkaa :heart:
  6. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Täällä ihan sama juttu..vatsaa kiristää ja alapäässä vihloo :/ Väsyttää...ja itku on herkässä. Kyynel tuli silmään kun tanssii tähtien kanssa voittaja selvisi. :snotty: Toivotaan että ennakoi synnytystä lähiaikoina :saint: Kävelin tänään parin kilometrin lenkin..yksin :o noh..hyvin se...
  7. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnittelut Tulimieli, Villahousu, EM ja Suzyanne :flower: :flower: :heart: Tervetuloa uudet mukaan :wave: Täällä siivottu koko päivä..muutamia suppareita on ilmennyt, mutta ei mitään säännöllisiä. Luulen ettei tässä synnytys aivan lähellä vielä ole. Aurora ja kultapieni 38+2
  8. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    ONNEA nara ja muut vauvautuneet :flower: :flower: Täällä alkaa kaikilla olla jännät paikat.. :D Minä kärvistelen käsien puutumisen ja hermosäryn kanssa joka yö.. :kieh: Herään joka tunnin välein jaloittelemaan |O Täällä ei säännöllisiä supistuksia ole vielä näkynyt..vihlontaa ja...
  9. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Mulla kans tuli peräpukama (ulkoinen) pari päivää sitte..hain apteekista rasvaa. Aluksi oli kipeä, mutta nyt ei edes tunnu ja pienentynyt. Aika normaali loppuraskauden vaiva. Mullakaan ei ole koskaan ennen ollut vaikka olen jo 3 synnyttänyt. Olin silloin niin nuori :D Tässä raskaudessa on ollut...
  10. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Suzyanne mulle oltais käynnistetty 38-39 viikolla jo, mutta kun kohdunsuu ei ole lyhentynyt eikä pehmeä..silloin käynnnistystä ei edes aloiteta. Käynnistys nimittäin vaatii että paikat jo pehmeät ja että kohdunkaula lyhentynyt..ns.valmiina synnytykseen. Sanoi myös että käynnistys ei ole paras...

Yhteistyössä