Hakutulokset

  1. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    ONNEA mokka :flower: :flower: Täällä limatulppa havaittu.. :p
  2. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Rockmummy ja Pianissimo joo täälähän minä..ihme mieltymys olla tuolla yksiössään :laugh: Mulla käynnistelivät mutta ei halunnut tulla ulos.. supisteli vaan muttei kohdunsuulla tapahtunut mitään. :/ Täällä myös yritetty kävellä ja touhuta jotta supistukset voimistus. Otin kyllä pienet...
  3. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Täällä myös vielä yhtenä kappaleena..tänään supistellut säännöllisen epäsäännöllisesti :D Paine tunne niin kova alapäässä että luulis että ne vedet menee koska tahansa. Jotain housuun lirahtelee..mutta luulen että vielä valkkaria/limaa. Lähdin yksin kirpparille.. :o :D äitee aivan...
  4. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea Niisku-Rouvan perheelle :flower: :flower:
  5. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    kissaminttu täällä myös 40 POKS! :D :kieh: Kotona edelleen.. epäsäännöllisiä supistuksia ja vatsa myös toimii hyvin :laugh: Siksakkia kamalaa..voiko se kestää noin kauan :o |O Mulle tämä käynnistely on aivan uus juttu..3 aikaisempaa tullut ennen La aikaa. Nyt taitaa mennä kunnolla yli...
  6. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea ebballe ja kaikille muille jotka saaneet vauvansa maailmaan :flower: :flower: Alhambra vielä meillä mahdollisuus olla samaan aikaan synnärillä :D Sullakin lupaavia oireita. Olitkos sinä mistä?..en muista oonko kysyny enemmin. Käytiin miehen kanssa kävelyllä..oltiin saunassa ja...
  7. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Terve taas! Kotiin palattiin sitten vielä..eilen yritettiin käynnistää ja supistelikin 15.30 -1.30 säännöllisesti 5 min välein..mutta kohdunsuulla ei tähän aamuun mennessä ollut tapahtunut mitään! :kieh: Osastolla oli niin monta äitiä käynnistystä odottamassa että olisivat pitäneet joka...
  8. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Täällä alko tulemaan supistuksia..olisko lääkärin ronkkiminen vaikuttanut asiaan :whistle: Saas nähdä ehditäänkö käynnistää vai käynnistyykö itsestään :D Parempi aina jos itellään alkaa.. pakko mennä maate..selkä niin hiton kipee :/
  9. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Mä taidan lähtee kirpparille siivomaan pöytää (mulla paikka siellä) nyt kun ei hetkeen sinne pääse. :wave: Onko täällä jollakin kokemusta lääkkeillä käynnistetystä synnytyksestä? :attn: En muista miten muilla :ashamed:
  10. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Pianissimo sullakin sama laskettuaika..katotaan tuleeko kellään laskettuna päivänä. Mulla voi mennä aika lähelle.. :D Kyllä ne pienetkin/epäsäännölliset supistukset tekee töitä tuolla alakerrassa..ainakin on merkki että jotain tapahtuu :p
  11. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Alhambra ja Rockmummy Lääkäristä kotiuduttu ja huomenna sitten osastolle heti aamusta sisään ja käynnistellään lääkkeillä..Jännää :o :D Mulla tosi paha turvotus (turvotuksesta johtuvaa raajojen puutumista) ja selkävaivoja. Vaikka selvää raskausmyrkytystä ei olekaan koska paineet ok ja pissa...
  12. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Kohta meillä kaikilla nyytit sylissä :D Odottavan aika vaan on niiiin pitkä... |O |O
  13. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Rockmummy juu meillä sama la aika. Mä meen aamusta äitipolille ja katotaan käynnistetäänkö huomenna. Kohdunkaulaa mulla myös jäljellä viime torstaina ja kohdun suu sormelle auki. Mulla ei oo kunnon supistuksia ollu..kovettumista lähinnä. Tänään selkä kamalan kipeä. Lääkäri sanoi että mieluiten...
  14. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnittelut yellow :flower: :flower:
  15. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    isyydentunnistamisesta täällä pitäisi kanssa hoitaa tuo asia sitten..kaveri kertoi ettei kauaa mene kun paperi postista tupsahtaa. Sen kanssa mennään sosiaaliviranomaisen luo. Oli kuulemma aika virallista toimintaa.
  16. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Onnea nyyteistä Tassutin ja pije Täällä ollaan kotona myös..vatsa kovettuu ja sitä painetta alapäässä niin ettei välillä kävelemään pääse..muttei kunnon supistuksia. :kieh: Eilen käytiin etsimässä keinua meidän pihaan..sellaista puista jossa katos. Siinä on kiva olla vaavelinkin kanssa kun...
  17. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Toukotytsy soita ihmeessä synnärille..siellähän ne on juuri sitä varten. Osaavat neuvoa sua. Onnea matkaan.. :D Täällä suoli tyhjeni oikein urakalla yöllä..johtuikohan syömästäni kebabista vai enteileekö jotain muuta.. :p
  18. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Kotona ollaan jälleen.. :ashamed: Kohdunsuulla ei ollut tapahtunut muutosta :kieh: Ens maanantaina taas käynti. Saan mennä päivystykseen jos mun olotila tuntuu tukalata. Ottavat sitten sisään..ja ens viikolla käynnistävät. Olisin nyt voinut jäädä jo osastolle mutta kun viikonloppuna eivät...
  19. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    viikunalle onnittelut :flower: :flower:
  20. Aurora72

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    Täällä myös yhtenä kappaleena.. mulla kans ensi kertaa eilen ahdistus päällä :whistle: Mies sai osansa kyllä siitä.. :o :D Onneksi yrittää olla ymmärtäväinen. Tänään menen sinne äitipolille ja meinaan kyllä valittaa oikein urakalla ja pyydän että käynnistäis HETI :kieh: Nyt varmaan eri...

Yhteistyössä