Hakutulokset

  1. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Kyllähän tämä vaihe vetää mielen matalaksi vaikka kuinka yrittää olla sinut asian kanssa. Piti käydä pitkällä kävelyllä ja suhteuttaa taas asioita päässä. Toivottavasti pääsis pian yrittämään uudestaan. Täällä on pidettävä yksi välikierto ennen passia. Alma123 :hug: pidän sulle kovasti...
  2. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    No pitihän sitä aamulla testata...puhdas negahan se siellä oli. Hanat ei oo vielä auennu mut vuoto lisääntymään päin lugeista huolimatta joten kaipa sitä on taas nieltävä karvas tappio ja toivottava että pääsis passiin ennen kesätaukoa. Odottelen nyt vielä keskiviikkoon ja mahdollisesti testaan...
  3. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Ilmeisesti annostukset vaihtelee paljon lugeissa. Minulla on kuitenkin aina ohjeistettu käyttämään testipäivään saakka. Eka tuoresiirrossa menkat alkoi pp9 ja kun soitin polille niin he sanoivat että saa lopettaa käytön. Silloin laitoin aamuin illoin. Passissa minulla oli kolme kertaa päivässä...
  4. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Aurinkoista viikonloppua kaikille :) Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä hoitoihin! Ellie80 :hug: Voimia! Emppu2012 toivottavasti hcg nousee ja että pikkuinen olisi vain pitänyt jännityksessä. Jäin kans miettimään tuota Pregnyliä. Tuntuu kohtuuttoman epäreilulta, jos näiden...
  5. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    pp9. Ensimmäisessä tuoresiirrossa yhdeksäntenä päivänä alkoi menkat. Eilisestä asti ollut menkkamaista jomotusta sekä tyypillinen "edeltävän päivän masennus" iski kovaa. Kauhea itkukohtaus..mieskin tais säikähtää. Yön nukuin todella huonosti ja muutenkin olen nähnyt aivan ihmeellisiä unia monena...
  6. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    valoa ja Ellix :hug: Voimia! Scarleth Tsemppiä huomiseen! Felinae Onneksi olkoon!!! :) Oikein tarraavaisia tarrasukkia! sintti-79 Kuinka sulla piinapäivät sujuu? yrittäjä83 Tseppiä siirtoon :) (.) Täällä pp8 ja vilunväristykset ja paha olo vaan jatkuu...mutta samoin ollut...
  7. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Simpli :hug: Onneksi pääset heti uuteen yritykseen!
  8. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    (.) Täällä tosiaan pp7 menossa.Kaikenmaailman "raskausoireet" täälläkin. Paleltaa, päätä särkee, huippaa, v ä s y t t ä ä, pahaolo...ihme mielihaluja ja mulle isoimpana yllätyksenä EI MAISTU FAZERIN SININEN!!!!!! Mutta....kuten aiemminkin niin samat oireet sopii lugeihin. En ole ostanut...
  9. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Täälläkään ei mitään oireita paitsi että ollut ihmeen onnellinen olotila. Aurinko varmaan tekee tepposiaan, mutta pitää nauttia niin kauan kuin kestää :) Aamulenkin jälkeen istuskelin ulkona ja nautiskelin kuumaa kaakaota. Piristävää oli huomata keskellä tätä hoitorumbaa että elämä voi...
  10. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    HaaveissaToinen :hug:
  11. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Alma123 minulla on kans testipäivä 7.3. :) Nyt on pp3 menossa. Olo ok mitä nyt luget turvottaa. Aamulla hiukan vatsa kramppaili, mutta tais vain nälkäänsä protestoida. Tsemppiä piiiiiinaaviin päiviin!
  12. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Katjuska, varmaan eri alueilla vaihtelee, mutta itse olen julkisella ja meillä sanottiin, ettei passeihin yleensä tarvitse jonottaa. Tosin yksi välikierto pitäisi olla. Mutta tosiaan käytännöt varmaan vaihtelee. Simpli, sinnittele! Tsemppiä! Vaikka tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty...
  13. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ellix minulle siirrettiin yksi nelisoluinen alkio. Tämä oli minun kolmas siirto ja joka kerta siirretty vain yksi alkio. Ensimmäisellä kerralla pakkaseen saatiin neljä huurunenää yhteen olkeen. Nyt pakkaseen jäi kuusi alkiota neljään olkeen. Huima parannus :) Hox toivottavasti pääsette vielä...
  14. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei vaan pitkästä aikaa tännekin :) Nyt on päätä nollailtu pari kuukautta ja hyvillä mielin aloittelen piinapäiviä. Punktio oli maanantaina ja siirto eilen. Jotenkaan en meinaa uskoa, että tässä nyt piinailen...Testipäivä olisi 7.3. Ihanaa lukea plussanneiden pinoa! :heart: simpli...
  15. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Hei taas pitkästä aikaa! :hug: ja voimia kaikille myös minulta. Toivon, että kevätaurinko toisi valoa myös näissä hoidoissa tarpoville! (.) Olen pitänyt taukoa ja nollannu pääkoppaa pari kuukautta. Pitkä hoito takana ja pp1 vihdoin menossa! Punktio meni hyvin ja siirto pienien...
  16. N

    Siirtojen ja alkioiden lukumäärä

    1.ivf (nega) 1.ivf:n 1. pas (nega) Nyt piinailen 2.ivf tuoresiirtoa. Joka kerta siirretty vain yksi alkio. Pakkaseen jäi tällä kertaa 6 alkiota neljään olkeen odottamaan.
  17. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Tervetuloa Kimalle_74 minunkin puolesta ja voimia piinapäiviin :) Kuinka Susirouvan ja pepposen piinapäivät sujuu? Sintu74, kuinka nopeasti sulla alkoi Procren vaikuttaan niiden kuumien aaltojen osalta? Minulla on vasta paremminkin päinvastoin, että tulee jäätäviä aaltoja...mikähän senkin...
  18. N

    Pitkä tie äidiksi

    Minä olen vasta aivan alkutaipaleella. Ensimmäinen ivf-hoitokierros tuloksettomana takana ja toista odottelen. Eihän tätä rääkkiä toivo edes pahimmalle vihamiehelle ja välillä miettii, että kuinkahan tästä selviää. Kiitos teille, kun kirjoititte tarinanne! Annatte uskoa ja voimaa meille...
  19. N

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Pääsin viimein lukemaan kuulumisia ja täällähän oli ihania uutisia!!! Onnitteluhalit Mirdaville ja Haaveilijalle!!! Tillu kyllä tuo on selvä HAAMU :) Tsemppiä vielä piinaileville! Ronja R. tervetuloa :) Itsekkään en pidä neuloista, mutta kuten nimimerkkikin kertoo niin neulatyynyksi...
  20. N

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Hei! Sopiiko liittyä seuraan? Minulla ikää ina vajaa 38. Olen kirjoitellut tuolla syksyn ivf ketjussa, mutta kirjoitan silti hiukan taustoja. Vuosi sitten aloitettiin ja erilaisten mutkien jälkeen ensimmäinen ivf oli nyt syksyllä. Minulla ongelmana paha endo ja ensimmäisen ivf:n kylkiäisenä...

Yhteistyössä