IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Kiitos osanotosta, piti tulla laittamaan nukkumisen jälkeen viesti tänne, että pahin epätoivo on jo hävinnyt. Sitkeyttä tässä vaan tarvitaan. Ajattelinkin seuraavaksi käydä kaupassa ostamassa graavilohta ja sinihomejuustoa, kun niitä en ole moneen kuukauteen syönyt. Ja tietysti iso levy suklaata myös, jotta voin "hoitaa" hyvinvointiani kunnon mässäilyllä ;)

Huomenna sitten käyn puntarilla ja aloitan kuukauden mittaisen himokuntotreenin, että on sitten uutta ICSI:a aloittaessa hyvässä kunnossa ja painossa, jotta sitten jaksaa löysäillä kuukauden. Raskaita treeneja kun olen vältellyt piinailuaikoina varmuuden vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: hox
Täälläpä on hiljaista.. Nuppuska, mites siellä??

Pahoittelut krisuli. Ikävä ettei onnistunu!

hoxillakin testipäivä lähenee, vai joko oot testaillu? :)

linnuton puu, Onnea!!

ON: Tänään oli kontrolliultra, ja varmistu että kesken on menny. Pahimmat itkut on itketty. Nyt suunnataan katseet kohti seuraavaa yritystä. Aiemmin lääkärit on sanonu, että täytyy odottaa jopa kaksi normaalikiertoa, ennen kuin päästään 1.PAS:iin. Tänään (eri) lääkäri sanoi, että voidaan tehdä heti tyhjennysvuodon jälkeen alkavaan ensimmäiseen normaalikiertoon. Jotain positiivista siinä käynnissä siis oli. Olin ihan varautunu oottamaan 2-3 kuukautta. Me ehdittiin varata Egyptin matka huhtikuun alkuun ja saletisti se eka PAS osuis just siihen, mut ei voi mitään. Toivotaan, et se tyhjennysvuoto alkais nyt heti niin on vielä toivoa, että ehditään tehdä PAS ennen reissua.
 
Tervehdys, sopiiko liittyä joukkoon? Kirjoittelin aiemmin tällä inseminaatio-ketjussa. Takana siis kolme inssiä ja niiden välissä yksi luomukierto, josta sitten yllättäen plussasin tammikuussa. Raskaus meni kuitenkin kesken, sen jälkeiseen kiertoon tehtiin vielä yksi tulokseton inssi, ja huomenna alkaa ekan ivf:n piikittelyt. Olen viime aikoina kirjoitellut enemmän tuolla kuumeilupuolen keskenmeno-ketjussa, mutta olisi kiva jutustella myös ivf-kohtalotovereiden kanssa :)

Aika jännää on, tänään hain lääkkeet ja kävin hoitajan kanssa puhelimessa Puregon-kynän käytön ja muut systeemit läpi. Meillä siis ei varsinaista syytä lapsettomuuteen mutta kummallakin tahoillaan entisistä suhteista hieman historiaa asian tiimoilta, ja siksi ollaankin hakeuduttu aika nopeasti hoitoon kun yritys tuli ajankohtaiseksi. Ikääkin molemmilla enemmän kuin riittävästi...

valoa; paljon voimia sinulle :hug: Itselläni on tosiaan keskenmenon suru tuoreessa muistissa. Aika on ainoa mikä auttaa. Mulla on siitä nyt aikaa noin kuukausi, ja nyt asia alkaa olla sen verran taka-alalla, ettei sen muisteleminen aina aiheuta itkua. Ole itsellesi nyt erityisen armelias ja yritä kääntää asia siten, että kun kerran olet ylipäätään raskaaksi tullut, tulet kaikkien tilastojen valossa oletettavasti toisenkin kerran. Eihän nämä nyt vielä paljoa lohduta, mutta vähän myöhemmin kyllä. Muista, että meitä on yllättävän paljon - keskenmeno on kovin vaiettu asia ollakseen niinkin yleinen kuin se on.
 
Scarleth, kiitos kauniista sanoista, ja voimia sinulle itsellekin. Toivo ehti jo heräämään plussan jälkeen, mutta pikkuinen ei jaksanutkaan sinnitellä. Se itsellä auttaa ajattelemaan eteenpän, kun on vielä toivoa tulevien kertojen suhteen. Saatiin kuitenkin pakkaseen neljälle kerralle alkioita. Onko sulla IVF pitkällä vai lyhyellä kaavalla? Tsemppiä koitokseen. :)
 
Scarleth tervetuloa mukaan ja tsemppiä pistoksiin :)

valoa tsemppiä ja haleja :) Toivottavasti pääsette ennen reissua passiin, odottaminen on tosi kurjaa..

krisulille pahoittelut ja haleja!!

Kävin aamulla verikokeessa ja tuhruttelu alkoikin jo töihin päästyäni. Iltapäivällä hoitaja soitti, että hcg 18 eli ei natsannut tälläkään kertaa :( Mua surettaa niin paljon.. vaikka tässä 2.hoitorumbassa on jo kokeneempi ottamaan pettymyksiä vastaan. Ekasta tuoresiirrosta kun alkoi vuoto, musta tuntui etten selviä siitä ikinä. Nyt en ehkä ihan yhtä rajusti reagoinut, mutta harmittaa aivan suunnattomasti... Toisaalta tämä oli eka kerta kun hcg edes nousi, joten yritystä on ollut.

Nyt vaan joku typerä välikierto ja vasta sitten seuraavaan kiertoon tehään PAS.

Mutta jotain iloista.. 3 alkiota jäi taannoin jatkoviljelyyn monitumaisuuden vuoksi. Yksi niistä oli korjaillut itseään ja pakastettu blastona :) Eli meillä nyt pakkasessa yhteensä 4 potentiaalista perheenjäsentä :)

Ja olen niin onnellinen, etten lähtenyt testailemaan herkillä testeillä etukäteen (aiemmin sortunut tähän ilman haamun haamua).. ja jos nyt olisi tullut haaleeta viivaa ja sitten tuomio tämä, niin apua!

Tsemppiä kaikille!! Mites hox?
 
hox
Tervetuloa Scarleth :wave:

Kiva kuulla valoa, että olet vähän paremmalla mielellä.

Missä on kaikki muut??

ON: täältä taidetaan tulla teidän huhtikuun alkupäivinä uuteen IVF/PAS joutuvien kohtalotoveriksi :'(
Vuotelee kolmatta päivää, tänään jo hyytymien kanssa. Pp11 siis menossa ja testi tänä aamuna silkkaa negaa :(
Perjantaisen järkyttävän päänsäryn myötä katosi kaikki oireet, jonka tajusin vasta sitten eilen. Tissit ei ole enää yhtään kipeät eikä turvoksissa ja mahassa ei tunnu nippasun nippasua. Eli päänsärky oli normi menkkojenalku-särky, vaikkakin olenkin nyt kauheassa flunssassa.

Jatkaako sitkeästi Lugeja ja testata vielä testipäivänä vai antaa periksi?
 
Hei, saako liittyä joukkoon? Meillä on takana 2,5 vuotta yritystä ja syynä lapsettomuuteen ilmeisesti siittiöiden tavallista alhaisempi määrä ja liikkuvuus. Viime vuonna meille tehtiin Väestöliitossa kolme lääkkeetöntä inssiä, mutta kun niistä ei tullut tulosta eikä luomuihmettäkään ole tapahtunut (vaikka lääkärin mukaan siihenkin olisi ollut jonkinlaisia mahdollisuuksia), päätimme siirtyä suosiolla IVF:ään.

Nyt on siis menossa ensimmäinen IVF-kierto ja ekat piikitykset... Aloitin Puregonin pistämisen viime viikolla ja tänään jarrutuslääkkeen. Punktioon kaiketi mennään joskus viikonvaihteessa. Kaikki jännittää ja pelottaa - tällä hetkellä eniten ehkä se, että jos mulla ei sittenkään munisten tuotanto ole kunnossa eikä saadakaan mitään talteen, tai ovatkin epäkypsiä tai eivät hedelmöity, tai muuten vain kiinnittyminen epäonnistuu... Tuttuja tunteita varmaan muillekin.

Kirjoittelin aiemmin tuolla vauvakuumepuolella, mutta nyt hoitoja miettiessä olen pitänyt palstailusta pitkään taukoa, enkä ole paljon uskaltanut tänne lapsettomuuspuolellekaan kurkkia. Löysin tämän pinon vasta ihan äsken enkä ole ehtinyt lukea kuin muutamia viimeisimpiä viestejä, joten kommentoin enemmän sitten kun olen päässyt vähän paremmin kärryille... Tältä erää toivottelen vain tsemppiä kaikille - erityisesti teille valoa, krisuli ja Unelma. Ja onnea tietysti plussanneille! =)

MUOKS: Pahoitteluni myös nuppuselle, kirjoiteltiin näköjään samaan aikaan... Ja hoxille paljon peukkuja, että uutiset ehtisivät vielä muuttua paremmiksi!
 
Viimeksi muokattu:
Voi surku, hox. Onko vuoto alkanut kunnolla vai tiputellut vain? Toivotaan vielä parasta. Ja nuppuska myös :hug: Voimia seuraavaan yritykseen. Onneksi teilläkin on hyvin alkioita pakkasessa.

Tervetuloa sintti-79! Tuttuja tunteita ja ajatuksia. :) Tsemppiä jatkoon! Eiköhän kaikki hyvin mene. :)
 
hox
Sintille tervetuloa! Todella tutut ajatukset, eikä kovin pitkän ajan takaa. Tsemppiä, hyvin kaikki menee.

nuppuskalle :hug:
Hienoa kuitenkin että blastoja noin monta pakkasessa! Me aloitetaan rumba alusta, kun ei pakkaseen jäänyt mitään.
Enpä minäkään kovin paljoa tätä tilannetta surrut, edes se pieni toivo joskus onnistua on haihtunut jo vuosia sitten.

valoa, mun menkat on aina tosi niukat että en osaa tästä vuodosta oikein sanoa millaista tää on, siteeseen ei oikeastaan tule mitään, pyyhiessä kyllä.

Miten kiva että täällä taas aktiivisesti porukkaa, yksikseni täällä viikonloppuna huuhailin, kun flunssan takia makoilin vaan =)
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Felinae ........... 1.IVF ................... syys/lokakuu
Guess82 ........... 2.IVF................. helmi/maaliskuu
HaaveissaToinen . 1.IVF1.PAS..........maaliskuu?
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny......... 2.IVF ................ helmikuu
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
simpli ............ 1.ICSI 1.PAS ......... helmikuu
Syys77 ......... 1.IVF 1. PAS............helmi/maaliskuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS............. keväällä



Piinailijat:
Hox ...................1.IVF.................23.2.2012
Simpli...............1.ICSI 1.PAS.........29.2.2012



Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Kiitos tervetulotoivotuksista ja pahoittelut kaikille teille, joille viime päivät ovat tuoneet mukanaan pettymyksiä :hug: Toivoa on kuitenkin niin kauan kuin on hoitomahdollisuuksia jäljellä, ja vielä sen jälkeenkin! Ei siis luovuteta, eihän :)

valoa; meille tehdään ivf lyhyellä kaavalla. Luulen että se on klinikkakohtainen käytäntö (tai siis mulle ei ainakaan ehdotettu / mietittykään mitään muuta vaihtoehtoa, tai sitten lääkäri oli harkintansa tehnyt jo ennen kuin mun kanssa käytiin asiasta eka keskustelu :) ).

Tällä hetkellä olen taas aika positiivisin mielin. Jaksan yleisestikin näitä hoitoja aika hyvin aina tässä alkukierrossa; on lääkitykset, ultrat jne - koko ajan TAPAHTUU jotain ja siitä tulee tunne, että asia etenee. Loppukierron hidas odotus sitten taas onkin ihan kamalaa aikaa. Tänään siis aloitan pistelyt ja jo perjantaina eka ultra, kun viikonloppu tulee vähän sotkemaan kuviota, muuten ultra olis vasta päivää myöhemmin.

Onko teille tullut millaisia sivuvaikutuksia puregonista? Kauhulla odottelen, mä kun olin viime inssikierrossa menopurien takia lähes kuollut koko ajan :O Entäs onko kaikilla tullut hyvä vaste Puregonilla, sitäkin kun pelkään että reagoiko mun kroppa yhtään mihinkään? Tosin toivon että se on turha pelko, kun mulla on saatu hyvä vaste jo pelkällä Clomifenilla.
 
Scarleth, mä en oo ainakaan vielä huomannut mitään erityisempiä sivuvaikutuksia Puregonista (oon pistänyt sitä nyt viisi päivää 150 yksikön annoksella). Vaste on ilmeisesti ollut ihan hyvä, tosin lääkäri ei sitä eilisessä ultrassa kovin paljoa kommentoinut... molemmissa munasarjoissa oli jonkin verran pieniä folleja ja toisessa myös pari isompaa (jos osasin oikein siitä näytöltä vilkuilla, niin taisivat olla ~14 mm), minkä perusteella käskettiin aloittaa jarrulääkitys heti ja pääsin jo klinikalla pistämään ensimmäisen Orgalutranin.
 
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Felinae ........... 1.IVF ................... syys/lokakuu
Guess82 ........... 2.IVF................. helmi/maaliskuu
HaaveissaToinen . 1.IVF1.PAS..........maaliskuu?
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
neulatyyny......... 2.IVF ................ helmikuu
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 1.IVF ............... helmikuu
simpli ............ 1.ICSI 1.PAS ......... helmikuu
sintti -79 ............ 1.IVF ............... helmikuu
Syys77 ......... 1.IVF 1. PAS............helmi/maaliskuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS........... keväällä



Piinailijat:
Hox ...................1.IVF.................23.2.2012
Simpli...............1.ICSI 1.PAS.........29.2.2012



Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
 
Koitin kovasti katsella, että ketäs muita sintin lisäksi täällä menisi suurinpiirtein samassa aikataulussa mun kanssa. Jokusella teistä oli helmikuussa / maaliskuussa tulossa hoito? Mä oon niin täpinässä, että on kiva kuulostella kohtalotovereiden fiiliksiä. Sintti, sulla ainakin on aika samanlainen tausta kuin mulla, eli muutama tulokseton inssi takana. Meillä olisi insseilläkin kai ihan hyvät mahdollisuudet onnistua, mutta pääkoppa ei vaan enää taivu odotukseen, kun tuota ikääkin alkaa olla enemmän kuin tarpeeksi (ja miehellä vielä enemmän). Nyt yritän vaan jotenkin muistutella itseäni siitä, että onnistuminen ei ole tälläkään varmaa - pelkään, että jos näin käy, en selviä siitä pettymyksestä. Inssikierrossa se oli osassa helpompaa, osassa vaikeampaa, keskenmeno tietysti oli pahin shokki. Missä muuten sintti olette hoidossa, yksityisellä vai julkisella siis?
 
Me ollaan Väestöliitossa, eli siis yksityisellä. Meille lääkäri sanoi, että inssejä oli järkevää kokeilla ensi alkuun koska niilläkin olisi saatettu onnistua, mutta niitä ei kannata loputtomiin jatkaa kuin kuitenkin prosentit ovat koeputkihoitoihin verrattuna sen verran matalat, ja aikaa ja rahaa kuluu noihin inssikiertoihin joka tapauksessa. Vaikka ollaan ns. "nuoria" vielä (minä 32 ja mies 30), niin sitä ei kuitenkaan tiedä kuinka pitkään näissä hoidoissa vierähtää. Itse ajattelen niinkin, että IVF:ssä saattaa löytyä lapsettomuuteen jotain sellaisiakin syitä, joita ei sperma- ja hormonikokeissa näy, joten on ehkä parempi lähteä niihin jo siitäkin syystä.

Pahoittelut keskenmenosta :hug: En pysty edes kuvittelemaan, miten raskas kokemus sen on täytynyt olla. Toivottavasti ette joudu samaan tilanteeseen enää koskaan uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sintti, meillä oli oikeastaan samat perusteet edetä nopeasti ivf:ään. Moni on hämmästellyt, että miten jo nyt, kun yrityskin alkoi vasta noin reilut 4kk sitten. Musta se jo tuntuu ikuisuudelta, vaikka tiedän että moni heiluu näissä hoidoissa vuosia ennen kuin tärppää.

Kiitos myötätunnosta! Kyllä keskenmenostakin yli pääsee, tosin pelko on varmaan vahvasti läsnä alusta loppuun saakka, jos tässä nyt joskus onnistuu uudelleen raskautumaan :)
 
pp6 pärähti mittariin. Olotila on ristiriitainen ja toiveet on alkaneet heräämään. "Oireita" on seuraavanlaisia: Viiltelyä/supistuksia vasemmalla puolen, tissit ovat tänään kipeytyneet, palelee vaikka on villapaitaa ja -sukkaa päällä, väsyttää ja vessa reissujen tarve on normaalia suurempi ja ristiselkää särkee joka päivä. Tiedän että kaikki voi olla lugejen aiheuttamaa mutta toisaalta sitä toivoo aina niiden olevan jotain ihan muuta...:D
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska-81
Hei, mahtuuko mukaan joukkoon? Meillä on vuosien mittainen historia takana lapsettomuushoidoista, joista nyt -10 syntynyt pienokainen (IVF-hoidolla), sitä ennen 2 keskenmenoa, lukuisia ovulaation induktioita, inseminaatioita, 2x IVF sekä 4PAS-siirtoa. Tuon pienokaisen jälkeen meillä jäi soluja pakkaseen, ja päätimme vielä kokeilla siirtoa. Eli nyt on menossa pp6, kuten Simplillä :) Ajattelin etten lataa kovasti toiveita, mutta nyt kun piinapäivät on menossa huomaan ajatuksien olevan kokoajan omissa tuntemuksissa. Nyt alan lueskelee ketjua tarkemmin :)
 
Ellix, tervetuloa! Johan on teilläkin hoitohistoriaa. Missä teillä on vika eli onko lapsettomuuteen löytynyt joku syy?

Mä olen itsekin miettinyt, että palstatauko tekisi terää. Täällä tulee pyörittyä ihan liikaa ja ei se ainakaan auta pitämään mieltä rauhallisena. Haluaisin unohtaa koko hoitokuviot hetkeksi, mutta vaikeaahan se on kun noita lääkkeitä ja pistämisiä joutuu kuitenkin miettimään joka päivä.
 
Hei vaan pitkästä aikaa tännekin :)

Nyt on päätä nollailtu pari kuukautta ja hyvillä mielin aloittelen piinapäiviä.
Punktio oli maanantaina ja siirto eilen. Jotenkaan en meinaa uskoa, että tässä nyt piinailen...Testipäivä olisi 7.3.

Ihanaa lukea plussanneiden pinoa! :heart:

simpli Kovasti tsemppiä!!
 
Voi höh, simpli... :( Toivotaan, että kyse on kuitenkin väärästä hälytyksestä. Pidän teille kovasti peukkuja.

Mitä hoxille kuuluu?

Tervetuloa, Ellix! :wave: Yritän laittaa sun tiedot listalle, sano jos jotain meni väärin.

Mulla oli eilen ultra, jonka perusteella sovittiin punktio huomiselle. Harmittaa, kun meillä olisi ollut illaksi konserttiliput eikä tilaisuus ko. orkesterin näkemiseen tule ehkä enää koskaan toistumaan, mutta minkäs teet. Pakko sieltäkin sitten jäädä pois. :kieh: Muuten saisi kyllä jo koko punktio olla ohi, oon jännännyt sitä niin paljon... näin koko viime yön siitä unia ja heräsin ihan hermorauniona. Onneksi tänään on vapaapäivä (teen vuorotyötä), niin ehtii vähän valmistautua asiaan henkisesti.

Vähän tosin huolestuttaa tuo follikkelien määrä, kun eilisessä ultrassa näkyi vain seitsemän isompaa follia... mutta viikonlopun takia oli pakko laittaa keräys näin aikaiseen, koska maanantaina olisi saattanut olla jo liian myöhäistä. Toivottavasti sieltä nyt saadaan edes muutama kypsä solu talteen... : /
 
Viimeksi muokattu:
Hoitolaiset:

Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras
amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu
Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu?
Felinae ........... 1.IVF ................... syys/lokakuu
Guess82 ........... 2.IVF................. helmi/maaliskuu
HaaveissaToinen . 1.IVF1.PAS..........maaliskuu?
Hautomo76 ......... 2.ICSI .............. marras/joulukuu
Hox ...................1.IVF................. helmikuu
jadekivi .......... 2.IVF ................... huhti/toukokuu?
Jepelis ........... 1.IVF ................... tammikuu
johkunen .......... 2.ICSI ................ marras/joulukuu
Katjuska-81 ....... 2.IVF ................ maaliskuu
krisuli ........... 2. ICSI .................... maaliskuu
MiiJane ........... 1.ICSI ................. lokakuu?
Nicci ............. 2.ICSI .................. helmi/maaliskuu
nuppuska .......... 2.ICSI 1.PAS ....... maaliskuu
onlyer ............ 2.IVF .................. toukokuu
poritar ........... 2.IVF .................. helmikuu
Poutainen..........1.IVF...................helmikuu
Rowan79 ........... 2.ICSI .............. keväällä
Rödluvan .......... 1.ICSI 1.PAS........huhtikuu
sannamary ......... 1.IVF ............... tammikuu?
Scarleth ............ 1.IVF ............... helmikuu
simpli ............ 1.ICSI 1.PAS ......... helmikuu
sintti -79 ............ 1.IVF ............... helmikuu
Syys77 ......... 1.IVF 1. PAS............helmi/maaliskuu
Tammuska .......... 1.IVF ............... joulu/tammikuu
Tuuli 1976 ........ 1.IVF 1.PAS......... joulukuu
Ulriikka79 ........ 1.IVF .................. loka/marraskuu
Unelma72 ...........2. ICSI................helmikuu
yrittäjä83 ........ 1.IVF 1.PAS ..........helmikuu?
valoa................1.IVF. 1.PAS........... keväällä



Piinailijat:
Hox ...................1.IVF.................23.2.2012
Ellix ................2.IVF 5.PAS...........29.2.2012
Simpli...............1.ICSI 1.PAS.........29.2.2012
neulatyyny......... 2.IVF .................7.3.2012


Plussat:

lumileopardi ...... 1.IVF ..........LA?
Ninnu77........ 1.ICSI ............ LA 30.4.2012
Ööpö ........... 2.IVF/ICSI ...... LA ?
kerällä81 ...... 1.ICSI ............ LA 13.6.2012
Nonna76 ....... 1.IVF ............. LA 25.6.2012
ejeba .......... 1.IVF ............. LA 28.6.2012
Jag78 ......... 1.IVF 1.PAS ..... LA 27.7.2012
Kipsu .......... 5.IVF .............. LA ?
Nirppanen ..... 1.ICSI ............LA 7.8.2012
Haaveilija 82 ...1.IVF............. LA ?
Tillu79 .......... 1.ICSI 1.PAS ...LA 8.9.
Mangu76........1.IVF 3.PAS......LA 30.9.2012
Mirdav...........luomusti...........LA ?
-nasu-.............1.IVF ...............LA ?
Jensar...........2.IVF................LA 5.10.2012
Susirouva ....... 1.IVF 5.PAS ...LA?
mökkelö ...........1.IVF............LA?
Ronja R..........1.IVF...............LA?
Dreamer74 ....1.IVF 1.PAS .....LA 11.10.2012
Hautomo76.......2.ICSI............LA?
linnuton puu.......1. IVF............LA?
joku_raja.......1. IVF............LA 22.10.2012
 
Hei,
Scarleth: Kiitos :) Meillä on syynä PCO. Koska sulla on kaavailtu punktio?
Simpli: Tuttuja fiilareita, ärsytystä, toivoa ja epätoivoa. Koska aiot testata, odotatko ensiviikolle? Itse mietin josko viikonloppuna..
Sintti: Kiitos, ja ihan hirmuisesti tsemppiä punktioon!!
Neulatyyny: Tsemiä myös sinne, onko sulle siirretty 1 vai 2 alkiota? Tervetuloa piinaileen :)
Omat tunteet ja ajatukset heittää vuoristorataa, ja pitäisi kieltää kaikki nettipalstat itseltään, kun lukee kaikenmaailman ketjuja niin ei oo mielikuvitus vaeltaa melkoisesti. Mutta tsemppiä kaikille vaiheisiinne :)
 

Yhteistyössä