Voi ei,
sannamary! Oon tässä pinossa vielä niin uusi tulokas, ettei teidän hoitohistoria ole tuttu, mutta tuollaisia uutisia ei kyllä toivoisi kenellekään! :'( Kovasti voimia jatkoon, on varmasti todella vaikea tilanne. :hug:
Kurjia uutisia sullakin,
HaaveissaToinen!
Mutta ehkä jotain laihaa lohtua saa tuosta kiinnittymisyrityksestäkin... vaikka kovasti paljon enemmän olisin tietysti toivonut teille ihan pysyvää plussaa. Toivottavasti pääsette pian PASsiin - ja toivottavasti myös se edellä mainittu urbaani legenda pitää paikkansa ja saatte ensi kiertoon paremmat mahdollisuudet.
Tsemppiä myös
Ellixille ja
simplille...
Vähän alavireisissä merkeissä näköjään mennään... Meillä oli tänään siirto, ja arvailuni osuivat aika hyvin oikeaan, eli saaliiksi saaduista neljästä munasolusta ainoastaan yksi oli hedelmöittynyt. Tosin se ainokainen alkio oli kuulemma hyvälaatuinen, ja sen sainkin sitten matkaan. Nyt ei auta muu kuin toivoa, että kävisi hyvä tuuri... Olen toki tyytyväinen, että saatiin edes tuo yksi alkio, mutta toiveet olivat tämän hoitokierron suhteen kyllä vähän korkeammalla. Kuulemma vaste oli mulla niin "epätasainen" (mitä se sitten tarkoittaakin), että jos tästä siirrosta ei tule plussaa, seuraava IVF tehdään luultavasti pitkän kaavan mukaan. Eli edessä on rankempi lääkitys ja rankemmat sivuvaikutukset...
Mistä muuten johtunee, mutta meille on koko IVF:n ajan annettu aika vähän numerotietoja ultra- ja labratuloksista... Mulle ei missään vaiheessa kerrottu esim. follien lukumäärää tai kokoa (jotain kurkin itse monitorista käydessäni seurantaultrassa), miehen simppatuloksista ei sanottu punktion yhteydessä mitään muuta kuin että ei tarvitse tehdä ICSIä, ja nyt kun kävin siirrossa sanottiin vain että yksi hedelmöittyi - ei mitään mainintaa esim. siitä, olivatko muut munasolut edes kypsiä, tai että mitä laatuluokkaa ainokainen alkiomme oli. Eikö yleensä tällaiset tiedot anneta suoraan...? : / Siirtoa tekemässä oli nyt vieras ja vähän etäisen tuntuinen lääkäri, niin en sitten osannut ruveta paljoa tenttaamaan, mutta solujen kypsyydestä kun yritin kysyä jotain niin hän vastasi vain että "niin, eivät ne välttämättä olleet kaikki kypsiä, kun vain yksi hedelmöittyi". Jaa. Olipas tosi tyhjentävä vastaus??
Anteeksi pitkä sepustus, piti vähän päästä purkamaan... Olit kyllä
Scarleth oikeassa kun sanoit, että tämä on yhtä henkistä vuoristorataa.
Onnea
yrittäjä83 ovisplussasta, ja kaikkea hyvää siirtoon!
Ja
Scarlethille edelleen peukkuja punktioon. Toivottavasti saatte hyvän saaliin!