Tervetuloa
helmi! Me mennään aika samassa aikataulussa; mulla oli punktio eilen ja nyt jännäilen, onko sen huonosta saaliista huomenna mitään siirrettävää. Itse olin aamulla ihan maani myynyt, kun kuulin että vain kaksi munasolua on hedelmöittynyt. Tiedä sitten jakautuuko niistä kunnolla kumpikaan :/ Jotenkin tässä kuitenkin olen päivän mittaan löytänyt positiivisuuden, kun olen monestakin suusta kuullut, etteihän onnistumiseen tosiaan tarvita kuin yksi hyvä alkio. Ja senhän sinä olet jo kyytiin saanut!
Itse olen ihan iloinen, jos päästään edes samaan. Ymmärrän kyllä harmisi siitä, ettei mitään jäänyt pakkaseen. Mulla itselläni oli lyhyt kaava ja lääkitys oli niin helppo, etten sinällään osaa harmitella sitä jos saman joutuu tekemään uudelleen. Mua harmittaa enemmän rahanmeno, jos se oli ihan turhaa (no onneksi meille on piakkoin tulossa aika julkiselle, jossa päästään sitten jatkamaan vähän kevyemmin kustannuksin).
Ekan IVF:n jälkeen varmaan kannattaa yrittää repiä positiivisuutta siitä, jos ylipäätään jotain saadaan hedelmöittymään. Mua hoitavan klinikan biologin mukaan siinä on jo niin monta mahdollista ongelmakohtaa ohitettu, että alkaa jo näyttää hyvältä
Eka kerrallahan lääkitys on kai vähän semmoista kokeilemista - jos nyt ei mennyt ihan parhaalla tavalla, niin ensi kerralla sitä sitten osataan säätää johonkin päin. Käsittääkseni hoitovaihtoehtojakin on useita - jos sulla ei nyt tässä kierrossa tärppää, niin tuskin sentään joudut koko kolmen kuukauden rumbaa uudelleen? Itse kun tässä panikoin tuleeko huomista siirtoa laisinkaan, niin mun mielestä sulla on ihan hyvin pullat uunissa, kun yksi alkio on päästy siirtämään
Toivottavasti olet piristynyt jo vähäsen!!
Ellix, kiitos tsempistä! Melkoista vuoristorataa tosiaan on. Mutta niinkuin näkyy niin olen jo vähän paremmalla mielellä
Uskon lujaa siihen, että jotain siirrettävää aamulla on!! Olen piristänyt itseäni viettämällä sairaslomapäivää, käymällä kuitenkin kevyesti kuntosalilla ja hakenut itselleni pari hyvää kirjaa sekä pussillisen irtokarkkia illaksi. Plus vuodattanut pelkoni vertaistuen niskaan niin täällä kuin elävässä elämässä - se on se paras apu!