Hakutulokset

  1. M

    Panisitko?

    yrjö kulta en ole koskaan miestä nähnyt siinä olet oikeassa vain ja ainoastaan sinut rakas yrjöni :saint:
  2. M

    Tupperwaren kiitoskukasta tietävät

    nykyään 300?
  3. M

    Tupperwaren kiitoskukasta tietävät

    nykyään 300?
  4. M

    Tupperwaren kiitoskukasta tietävät

    näin juuri, ainut poikkeus jos ei tule yhtään vierasta ja esittelyä ei pidetä.....mutta tämääkin sovitaan aina emännän kanssa. Jos tulee pieni myynti niin konsulentti voi joutua antamaan tukullr emännän tiedot jotta tukku voi tarkistaa että esittely on oikeasti pidetty
  5. M

    Panisitko?

    ja arvaa miten on huvittavaa katsoakun sinä käyt suihkussa.....löhö mahasi on niin iso ettei rusinaksi kutistunut pilisi erotu metrisenä roikkuvien pussiesi joukosta :saint:
  6. M

    Mikäs sitten on kohtuullinen aika suihkussa??

    vartti menee ensin lämmittelyyn, toinen vartti pesuun ja sit viileä suihku päälle eli 35-45-60 min
  7. M

    Tupperwaren kiitoskukasta tietävät

    ninnuli nyt on ilmainen laukku eli kannattaa liittyä mukaan jos olet yhtään sitä miettinyt ja tervetuliais lahjana on maxivatkauskulho
  8. M

    Tupperwaren kiitoskukasta tietävät

    kysy vain.....
  9. M

    vielä pitäis tunti valvoa ja sit on herätys klo 5

    mä en taida saada tota lasta nukkumaan kohta.....on nyt niin virkeänä kun väsymys meni ohi
  10. M

    Te ketkä ostatte -50% ruokaa

    me on johtajan kanssa sovittu että naamioidun työasuun ja olen myyjänä joka kerää tuotteet pois myynnistä. Salakuljetan ne sit takahuoneeseen jossa lasketaan mitä ne tulee maksamaan ja mjohtaja kirjoittaa lapulle summan minkä käyn maksamassa kassalle. Sit mene ulos rakaoven kautta
  11. M

    vielä pitäis tunti valvoa ja sit on herätys klo 5

    aivosähkökäyrä johon tarttetaan valve-uni-valve tilaa
  12. M

    Voisiko joku teistä nyt tehdä niin ystävällisesti..

    hiero kehräsluun alapuolelta jalkojas....jos tilanne kypsä niin synnytys käynnistyy
  13. M

    Missä hinnoissa kutsujen kynttilät?

    12 tuikkivaa 9,20?, votiivit 12 kpl 15?. Tarjouksista kannattaa ostaa
  14. M

    Kova alaselkäkipu, mikähän on?

    selkärankareuma kipu on yöllistä, rangassa olevaa....
  15. M

    vielä pitäis tunti valvoa ja sit on herätys klo 5

    mä tartten päikkärit jos olen liian lyhyillä yöunilla vaan huomenna ei onnistu päikkäritkään kun pitää mennä töihin
  16. M

    vielä pitäis tunti valvoa ja sit on herätys klo 5

    meillä tulee olemaan herätys vaikeaa, sen tiedän. Ja itse menen huomenna vielä töihin iltaan :o Tutkimus oli viimeksi aika rankka, toivottavasti nyt onnistuu paremmin kun ikää tullut vähän enemmän
  17. M

    Tupperwaren kiitoskukasta tietävät

    ei todellakaan ole myynti rajaa, mutta jos toimii puhelinemäntänä niin siinä on raja 8joka on kyllä aika "heiluva", mutta tyyliin et jos keräät tilauksia muutamalla kympillä niin silloin ei tilata kiitoskukkaa. Mutta jos pidetään esittely ja vaikka myyntiä ei tulisi niin kiitoskukka kuuluu...
  18. M

    vielä pitäis tunti valvoa ja sit on herätys klo 5

    lapsen kanssa pitää valvoa....huomenna mennään hänen kanssaan tutkimukseen mihin pitää valvottaa
  19. M

    vielä pitäis tunti valvoa ja sit on herätys klo 5

    miten sitä jaksaa huomisen :o :o :o :o

Yhteistyössä