Tupperwaren kiitoskukasta tietävät

onko näin et jos toimit esittelyn emäntänä, et saa kiitoskukkaa jos myynti kutsuillasi on alle 100e? Näin minulle tänään sanottiin.. En aikaisemmin ole tällaisesta kuullut.. Eli kun menet kutsuille sinullahan on ostopakko, ainakin jos haluat et kutsujen emäntä saa kiitoskukan :eek:
 
vieras
No kun niitä kiitoskukkia on erilaisia eri viikoilla. Toisilla viikoilla on noita myyntirajoja mutta yleensä silloin on parempi kiitoskukka tai sitten kaksi. Toisen saa sitten jos myynti menee yli tietyn summan tai päiväät uudet kutsut johonkin tietylle viikolle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kun niitä kiitoskukkia on erilaisia eri viikoilla. Toisilla viikoilla on noita myyntirajoja mutta yleensä silloin on parempi kiitoskukka tai sitten kaksi. Toisen saa sitten jos myynti menee yli tietyn summan tai päiväät uudet kutsut johonkin tietylle viikolle.
ok! Mut mistäs sinä nämä myyntirajat sit tiedät? Pitääkö esittelijän sanoa etukäteen? Kun luulen et emännät haluaa kiitoskukan, en usko et ihan muuten vaan kutsuja viitsis järkätä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kun niitä kiitoskukkia on erilaisia eri viikoilla. Toisilla viikoilla on noita myyntirajoja mutta yleensä silloin on parempi kiitoskukka tai sitten kaksi. Toisen saa sitten jos myynti menee yli tietyn summan tai päiväät uudet kutsut johonkin tietylle viikolle.
ok! Mut mistäs sinä nämä myyntirajat sit tiedät? Pitääkö esittelijän sanoa etukäteen? Kun luulen et emännät haluaa kiitoskukan, en usko et ihan muuten vaan kutsuja viitsis järkätä..
Hyvä esittelijä kertoo tälläiset asiat jo silloin kun sovitte kutsuista, toki emännällä on oikeus ne tietää.
 
Mulla oli tänää esittely ja harmitti niin vietävästi ku sukulaiset "pakotin" tilaamaan jotta 400e raja ylittyy ja saisin bake-to-basic keittiövaa'an niin kuin esitteessä sanottiin, no se ylitty mutta vaakaa ei tule koska nyt on viikko 43 ja se oli extrana viikolla 42! ja en siis saanut mitään lisäksi, se suututtaa vaikka nyt sai mut ehkä ylipuhuttua et lähden siihen taas mukaan (edellisellä paikkakunnalla pari vuotta sit olin vähän aikaa myyjänä) mutta siis kun nyt ei käynytkään niin että tää ois ollu mun "rekry"-kutsut ja saanut tän myynnin itselleni ku niin kävi viimeks ku siihen liityin, et nyt voikin olla etten sit ala myyjäks koska oli niin paljon epäselvyyksiä! Harmitta, mutta eihän sille mitään voi jos parissa vuodessa homma menny huonompaan suuntaan, ku sillo viimeks myös kutsuilla olijat sai kaikki jonkun ekstran ku must tuli myyjä ja sain siitäkin muistaakseni jotain, nyt ei niin ku YHTÄÄN MITÄÄN! hieman ihmetyttää!!!!
 
vieras
ei tosiaan ole mitää myyntirajaa siinä kiitoskukkasessa.eri asia on LISÄKSI saatavissa lahjoissa,eli jos myynti ylittää vaikka sen 400e niin saa sitte jotaki muutaki tavaraa.Mutta AINA SAA KIITOSKUKAN :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mökin muija:
Mä olen toiminut tw:n myyjänä ja laittanut pienen myyntirajan ihan sen vuoksi, että koska minä maksan kaikki, siis myös sen emännänlahjan, mahdolliset vieraslahjat jne. niin en halunnut tehdä sitä tappiolla.
Miten sä voit noin tehdä? Mä soitin tukkuun ja sieltä sanottiin ettei ole myyntirajaa vaan emäntä saa kiitoskukan siitä hyvästä kun järkkää kutsut. Miten sä voit tehdä omia sääntöjä?
 
ei todellakaan ole myynti rajaa, mutta jos toimii puhelinemäntänä niin siinä on raja 8joka on kyllä aika "heiluva", mutta tyyliin et jos keräät tilauksia muutamalla kympillä niin silloin ei tilata kiitoskukkaa. Mutta jos pidetään esittely ja vaikka myyntiä ei tulisi niin kiitoskukka kuuluu emännälle, eri juttu jos ei ole yhtään vierasta ja esittelyä ei pidetä
 
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
SOita jonnekin tukkuun! Kyllä aina pitäisi kiitoskukka saada! Näin itse ainakin oon ymmärtänyt!
Soitin jo, asia selvisi EI ole myyntirajaa vaan emäntä saa aina kiitoskukan kun pitää kutsut!
näin juuri, ainut poikkeus jos ei tule yhtään vierasta ja esittelyä ei pidetä.....mutta tämääkin sovitaan aina emännän kanssa. Jos tulee pieni myynti niin konsulentti voi joutua antamaan tukullr emännän tiedot jotta tukku voi tarkistaa että esittely on oikeasti pidetty
 

Yhteistyössä