Panisitko?

  • Viestiketjun aloittaja Yrjö
  • Ensimmäinen viesti
Yrjö
Katsokaas vaimot, äidit, naiset, itseänne kokovartalopeilistä alastonta vartaloanne ja vastatkaahan rehellisesti kysymykseen: panisitko? Mieluiten selkä eli perse peiliin päin.

Jos ette edes kehtaa katsoa, tai tiedätte jo etukäteen että peilistä näkyy roikkuva perse ja selluliitillä kyllästetyt paksut valkoiset reidet niin MIKSI HELVETISSÄ ETTE TEE MITÄÄN ASIAN ETEEN?????????????

Tiedättekö miten kovasti vituttaa nieleskellä oksennusrefleksiä kun näkee rakkaan vaimonsa suihkussa edellä kuvatuilla ominaisuuksilla varustettuina?
Rakkaus voi olla sokea, mutta seksuaalinen halu EI OLE!!!

Joten ottakaa itseänne niskasta kiinni ja painukaa lenkille! Niin, vaimo kulta, SINÄ VARSINKIN!!! En kehtaa sanoa tätä päin naamaa, mutta toivon että joka ikinen nainen joka epäilee tämän kirjoituksen kohdistuvan itseensä, tekee asian eteen jotain.

Kiitos, jo helpotti.
 
uuu
Juu en panis sua kun en oo lesbo...paistaa läpi kirjoitus tavasta et ap on nainen joka koettaa provoilla..ja tiedoks vaan, sellua,arpia löytyy,mut mun'' on herunut ja paljon
 
Pitääkö mennä ruiskurusketukseen jos ei auringossa pahemmin rusketu? Mä saan ylimääräisen painon pois (toisin kuin ap oman tyhmyytensä... ) mutta ei se laihduttaminen mun ihonväriä muuta. :eek: B)

Mutta miksi sitten niin moni mies harrastaa seksiä ylipainoisen naisen kanssa, kun kerran hoikkiakin naisia on tarjolla? :whistle: :whistle: :LOL:
 
pullamurmeli
No en panisi, mutta kylläpä tuo miehelleni tänään kelpasi :p Olen ollut tuollainen kuvailemasilainen nainen nuoresta iästäni aina, eli rumilus, mutta mieheni rakastaa minua vilpittömästi myös tällaisena, ja vaikka kovasti koitankin saada painoani alaspäin, niin se ei ole ehto miehen rakkaudelle, eikä myöskään halukkuudelle ja hellyydelle!

Muistappa Ykä vilkasta itekkin sinne peiliin, helppo on toista arvostella, varsinkin sellaista, joka on kantanut rakkauden hedelmät sisällään ja synnyttänyt ne, vaikka siinä sitten vartalo olisikin vähän jäänyt vähemmälle huomiolle.
 
.....
Voi Yrjö armas kun sie olet niin lutunen nuiden rakkauden tunnustesi kanssa olisit vaan sanonut suoraan, ja niin minäkin rakastan sinua kaikkinesi makkaroinesi ja karvaisena pikku möhömahasena. Ps voisit vähän sheivata alapäätäsi että löytyisi se sinun pikku hipparisi temmellysten aikana ja ei olisi sormet solmussa karvoissasi.
 
Vaimosi Sirkka-Bertta
Yrjö, voi kulta sinua. Ei sinunkaan pienen pieni suolapähkinän kokoinen "munasi" minua kiihota, ja karvainen, roikkuva perse, maha on kuin jalkapallo ja panotaitosi tyyliin 1 min ja ruikaus, tosin paljoa ei sinulta tule mälliä, koska kivekset ovat nuppineulanpään kokoiset. Onneksi naapurini Manuel Sambiasta pitää rehevistä naisista, ja hän tarjoaa minulle KOVAT JA ISOT kyydit.

Pus, Sirkka-Bertta
 

Yhteistyössä