Te ketkä ostatte -50% ruokaa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miten laitatte nuo tuotteet ostoskärryihin, samaan tapaan kuin normaalihintaisetkin vai niin, ettei muille kaupassa oleville näy tuo -50% tarra?

Itse nolostellen ostan niitä -50% tuotteita, ja siis pistän kärryissä piiloon, mut tyhmää olis olla ostamatta, kun niistä voi hyvin tehdä päivän tai huomisen ruoan.
 
jep
Se on muuten iso ekoteko myös. Elintarvikejäte on kaikista kuormittavinta.. Ostan AINA -50% tuotteita, mulla oikein viikkosuunnitelma, sunnuntaina bongaan alepan, la valtsun ja pe prisman : )
 
Mä otan aina varalta kassin kauppaan mukaan jos siel sattuu noita tuotteita olemaan. Laitan normihintaiset tuotteet normisti kärryyn ja -50% sinne kassiin piiloon.
Kassalla sit sujautan kassin vaivihkaa myyjälle ja sanon, että antaa tuotteiden olla siellä ja ottaa sillä piipparilla sieltä kassista ne hinnat.
Kerron sit kovaan ääneen kassalla, että on niin painavia sisäfileitä, etten viitti kassista niitä enää pois ottaa ku kerran olen ne siine saanu tungettua. Isken samalla kassaneidille silmää, jotta ymmärtää olla jutussa mukana...

Oishan se ihan ä-lyt-tö-män noloa jos joku huomais, että meille ostetaan -50% tuotteita! :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Jos joskus ostan niin ostan ihan reilusti piilottelematta tuotteita. En ole tajunnut nolostella, pitäisikö? :xmas:
Jotenkin itsellä edelleen sellainen olo niitä ostaessani, et muut ajattelee, ettei ole varaa ostaa normaalihintaan, vaan hamstrataan melkein vanhentunutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä otan aina varalta kassin kauppaan mukaan jos siel sattuu noita tuotteita olemaan. Laitan normihintaiset tuotteet normisti kärryyn ja -50% sinne kassiin piiloon.
Kassalla sit sujautan kassin vaivihkaa myyjälle ja sanon, että antaa tuotteiden olla siellä ja ottaa sillä piipparilla sieltä kassista ne hinnat.
Kerron sit kovaan ääneen kassalla, että on niin painavia sisäfileitä, etten viitti kassista niitä enää pois ottaa ku kerran olen ne siine saanu tungettua. Isken samalla kassaneidille silmää, jotta ymmärtää olla jutussa mukana...

Oishan se ihan ä-lyt-tö-män noloa jos joku huomais, että meille ostetaan -50% tuotteita! :eek:

:LOL: :LOL: :LOL: noin juuri!!
 
IhanaValo
Joskus ostetaan ja ihan samalla tavalla ne on siellä kärryssä kuin muutkin tavarat..
Ainut,mitä on pitäny ikinä piilotella,oli raskaustesti kun ekaa yritettiin..kukaan ei yrityksestä tienny,ja olipa hyvä kun piiloteltiinkin kun just sillä kauppareissulla tuli anoppi vastaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
ihan normaalisti laitan...näkee niitäkin jotka ottaa heti kassalla nit lappuja pois kun on maksanu :headwall:
Mitä, viitsiikö joku nähdä tollaista vaivaa. Ja sekö ei ole yhtään noloa nyppiä alennuslappuja pois.
ei tästä kauaakaan ole kun olevinaan joku hieno rouva teki näin ja hyvin hitaasti ja jono seisoo.... :headwall:
 
me on johtajan kanssa sovittu että naamioidun työasuun ja olen myyjänä joka kerää tuotteet pois myynnistä. Salakuljetan ne sit takahuoneeseen jossa lasketaan mitä ne tulee maksamaan ja mjohtaja kirjoittaa lapulle summan minkä käyn maksamassa kassalle. Sit mene ulos rakaoven kautta
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Jos joskus ostan niin ostan ihan reilusti piilottelematta tuotteita. En ole tajunnut nolostella, pitäisikö? :xmas:
Jotenkin itsellä edelleen sellainen olo niitä ostaessani, et muut ajattelee, ettei ole varaa ostaa normaalihintaan, vaan hamstrataan melkein vanhentunutta.
No, taidan olla myös aika häpeämätön mutta jos joku ajattelee niin, niin siitäpä ajatelkoon. Onpahan jollekin toisten ostosten kyylääjälle ajattelemisen aihetta.
:D
 

Yhteistyössä