Te ketkä ostatte -50% ruokaa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä otan aina varalta kassin kauppaan mukaan jos siel sattuu noita tuotteita olemaan. Laitan normihintaiset tuotteet normisti kärryyn ja -50% sinne kassiin piiloon.
Kassalla sit sujautan kassin vaivihkaa myyjälle ja sanon, että antaa tuotteiden olla siellä ja ottaa sillä piipparilla sieltä kassista ne hinnat.
Kerron sit kovaan ääneen kassalla, että on niin painavia sisäfileitä, etten viitti kassista niitä enää pois ottaa ku kerran olen ne siine saanu tungettua. Isken samalla kassaneidille silmää, jotta ymmärtää olla jutussa mukana...

Oishan se ihan ä-lyt-tö-män noloa jos joku huomais, että meille ostetaan -50% tuotteita! :eek:
:LOL: :LOL: :LOL: Ja muuten peesailen ninaTT:n kommenttia: Miksipä ekologisen ja edullisen ruoan ostamista pitäisi hävetä? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
ihan normaalisti laitan...näkee niitäkin jotka ottaa heti kassalla nit lappuja pois kun on maksanu :headwall:
Mitä, viitsiikö joku nähdä tollaista vaivaa. Ja sekö ei ole yhtään noloa nyppiä alennuslappuja pois.
ei tästä kauaakaan ole kun olevinaan joku hieno rouva teki näin ja hyvin hitaasti ja jono seisoo.... :headwall:
Ehkäpä hieno rouva on juuri sen takia hieno. Jää rahaa pukeutumiseen ym ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
ihan normaalisti laitan...näkee niitäkin jotka ottaa heti kassalla nit lappuja pois kun on maksanu :headwall:
oikeasti :eek: :eek: :LOL: joo ja siis ihan normaalisti mätän niitä sinne kärryyn.. ei oo tullut kyllä edes mieleen että niitä pitäis jotenkin piilotella.
 
vieras
Ihan kärriin laitan siinä missä muutkin ostokset. "Piilottelen" kondomeja ja terveyssiteitä. Ja jälkimmäisiä siitä syystä että kolmivuotias juttelee muuten joka toiselle vastaantulijalle että äiti laittaa näitä pyllyyn.. :whistle:
 
Mähän suorastaan hamstraan -50% tuotteita. Osan laitan pakkaseen ja osan valmistan heti. Typerää munsta maksaa täydet kun välillä saa puoleen hintaan. Eikä mua ainakaan hävetä näytellä muille!!!
 
En häpeile, olen hyvin tyytyväinen ja iloinen löydöistäni! Kassahihnalle laitan kys. tuotteet hyvin esille, jotta kassa varmasti huomaa punaisen tarran ja alentaa hinnan. Joskus kun käynyt niin, että olen maksanut niistä alelappusista normi hinnan, ja silloin sapetti!
 
ei oo totta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tulisi mieleenkään piilotella. Yleensä tulee vielä kehuttua työkavereille, jos on saanut esim. lounasruuat edullisesti.
Ajattelen juuri näin eli olen päinvastoin ylpeä jos teen hyviä löytöjä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Mähän suorastaan hamstraan -50% tuotteita. Osan laitan pakkaseen ja osan valmistan heti. Typerää munsta maksaa täydet kun välillä saa puoleen hintaan. Eikä mua ainakaan hävetä näytellä muille!!!
Meidän lähikauppa ei ole sunnuntaiisn auki. Lauantai-illalla 17 - 18 välillä tekee kyllä mielettömiä löytöjä. KÄydään monesti iltakävelyllä kaupassa ja niin taas täyttyy pakastin edullisesta ihan syötävästä tavarasta. Ei kai siinä voi olla mitään hävettävää että on fiksu rahankäyttäjä.

Se kyllä ärsyttää, kun Cittareissa ylvuoteisten alennus on vain 30%. Kusetusta.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Mähän suorastaan hamstraan -50% tuotteita. Osan laitan pakkaseen ja osan valmistan heti. Typerää munsta maksaa täydet kun välillä saa puoleen hintaan. Eikä mua ainakaan hävetä näytellä muille!!!
Meidän lähikauppa ei ole sunnuntaiisn auki. Lauantai-illalla 17 - 18 välillä tekee kyllä mielettömiä löytöjä. KÄydään monesti iltakävelyllä kaupassa ja niin taas täyttyy pakastin edullisesta ihan syötävästä tavarasta. Ei kai siinä voi olla mitään hävettävää että on fiksu rahankäyttäjä.

Se kyllä ärsyttää, kun Cittareissa ylvuoteisten alennus on vain 30%. Kusetusta.
niin on nykyään meidän prismassakin!
 
Me ollaan kanssa alettu "saalistaa" kaupassa. Yleensä ostetaan lauantaiaamuisin koko viikon sapuskat, ja melkein pelkästään 30 ja 50-prosenttisia. Sitten vaan pakkaseen! Niin, ja ylpeitä ollaan hyvästä saaliistamme!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmari:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
ihan normaalisti laitan...näkee niitäkin jotka ottaa heti kassalla nit lappuja pois kun on maksanu :headwall:
Mitä, viitsiikö joku nähdä tollaista vaivaa. Ja sekö ei ole yhtään noloa nyppiä alennuslappuja pois.
ei tästä kauaakaan ole kun olevinaan joku hieno rouva teki näin ja hyvin hitaasti ja jono seisoo.... :headwall:
Ehkäpä hieno rouva on juuri sen takia hieno. Jää rahaa pukeutumiseen ym ;)
Olisi se varmaan ihan yhtä hieno, vaikka ei kassalla alkaisikaan nyppimään niitä lappuja pois, muiden odottaessa :headwall:
 

Yhteistyössä