Hakutulokset

  1. iitahoo

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Fiinaliina ihana sängyn ostoreissu <3 Meillä vähän vastaavaa ollu ajatuksen tasolla miehekkeen kanssa. Nimittäin olin mietiskellyt ääneen, mistä erään tietyn tosi hienon turvaistuimen sais (olin nähnyt sen vain netissä). No tässä taannoin mieheke ihan yllättäen sanoi, että oli nähny semmosen...
  2. iitahoo

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    maimai83 No niinhän se kyllä labrajutuissa täytyy olla virtsan ollut ainakin 4h rakossa, sillon se on tarpeeks jytäkkää. Mut oon niin hätähousu.. Ja niin toukkakuumeissa. <3 (Kamala lausehirviö tuossa alussa. Olisko aika mennä pois koneelta.. :D )
  3. iitahoo

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    En tiiä olinko liian hätäinen, ku illalla testasin. Mut nega se oli. :( Harmittaa ja ärsyttää. :( :( Olisko se sit ollu parempi testata vasta aamulla.. ?
  4. iitahoo

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Hitsiläinen kun on ollut kiireisiä viikkoja! Täällä oon juttuja lueskellut, mutta en ole mitään kirjoitellut. Viikonlopun on ollut aika jännä olo, semmonen "odottava". Tänään taidan ostaa elämäni ensimmäisen raskaustestin. Voi olla vikahälytys, mutta ainakaan juoksut (tiedän, kaunis ilmaisu)...
  5. iitahoo

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Ikä: 25 Kuinkas usein tänne päivitellään tietoa? Onko joku tietty päivä vai ihan silloin vaan punainen väri heilumaan, kun haluaa kertoa jotain muutoksia listaan? Ja joo, se yritys on tällä hetkellä 1. Ja kierron pituusko selviää vasta sitten, kun seuraavan kerran on puolukkapäivät? (siis...
  6. iitahoo

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 11 <3<3

    Vihdoinkin voin liittyä tällaiseen ryhmään! :) Eli siis viimeinen e-pilleriliuska on loppuunkäsitelty ja nyt alkaa kuumeilusta toteutus. ;) Kuinkas täällä toimitaan? Olen ihan noviisi näissä jutuissa ja toisinaan tarvitsee rautalangasta vääntää, ennenkuin lamppu syttyy. :)
  7. iitahoo

    Yritystä ;)

    Kiitos Grill! Josko sitä ihan johonkin plussaa odottavien ryhmään liittyisi. :)
  8. iitahoo

    Ohjat omiin käsiin!?

    Entäs jos sanot miehellesi, että jätät jossakin vaiheessa pillerit pois? Noin iso päätös voi tuntua miehestä suurelta, mutta jos hän siunauksensa lasten tekemiselle antaa, niin silloin ei siitä toinna liikaa ressata. :) Niinkuin itse sanoitkin, luonnon voimasta ei tiedä. Lapsi voi saada...
  9. iitahoo

    Yritystä ;)

    Pidimme kesän alussa vakavan keskustelun tulevaisuuden haaveista, perheen perustamisesta ja naimisiin menosta. Sovimme, että syön vielä kaksi liuskaa e-pillereitä ja sitten alkaa yritys. Viimeinen liuska loppui eilen ja nyt alkaa jännät paikat! :) Vauva on tervetullut ihan niin pian, kuin...
  10. iitahoo

    mitä kahvimerkkiä ostatte

    Juhlamoggaa. Se on miehekkeen mielestä niin hyvvee. Ja sitten toisinaan herkkuhetkinä pingviinillä (dolce gusto) jotain erikoiskahvia. Saatiin se joululahjaks, ei luultavasti ois tullu muuten hommattua. Mutta onhan se ihan kiva. :)
  11. iitahoo

    Perjantai

    Työpäivä alta pois ja sitten bimmerpartyyn! ;) Ihana oli herätä nättiin aamuun. Vähän oli kylmä, mut ei sentäs vettä sada niin ei haittaa. :)
  12. iitahoo

    Air finland.. :(

    Lentoyhti Tuossa on tuommoista tietoa. Onneksi joskus rahat tulee takaisin.
  13. iitahoo

    Air finland.. :(

    Joo no onhan niillä ne 1000 matkalaista nyt jumissa maailmalla, että kyllä niillä asiakkaita on! Mihin lie ovat tolskanneet rahat.. Kun mekin se matka silloin heti maksettiin, siitä kuitenkin aikaa jo monta kuukautta. Minuakin se ihmetyttää, että mitenkä voi mennä semmonen firma yhdessä...
  14. iitahoo

    Air finland.. :(

    Kyllähän sinne menee muutkin, tuolta vain kun sai sen matkan neljälle juuri sopivalle ajalle ja hinta oli kohdallaan. Nyt olen muilta firmoilta katellut ja ei siihen hintaan enää pääse. Sekin harmittaa, kun nyt on se matkaraha jumissa konkurssipesässä. Kyllä sen kuulemma joskus sieltä takas saa...
  15. iitahoo

    Air finland.. :(

    Meinaapas ketuttaa kun mokoma meni konkkaan. Se ois ollu unelmaloma Dubaissa tiedossa, nyt alkaa uuden reissun etsintä. :(

Yhteistyössä