Air finland.. :(

Kyllähän sinne menee muutkin, tuolta vain kun sai sen matkan neljälle juuri sopivalle ajalle ja hinta oli kohdallaan. Nyt olen muilta firmoilta katellut ja ei siihen hintaan enää pääse. Sekin harmittaa, kun nyt on se matkaraha jumissa konkurssipesässä. Kyllä sen kuulemma joskus sieltä takas saa, mut iso summa on jumissa. :(

Meiltä oli sieltä valmispaketti, eli siis suora lento ja hotelli.

Ähh.. :( :(
 
Mä en ymmärrä näiden firmojen vastuuttomuutta. Viimeisen minuuttiin asti myydään matkoja ja lennätetään ihmisiä kohteeseen. Vaikka tod. Näk. On ollut tiedossa jo silloin et takaisin ei pääse. Sit vaan ihan yhtäkkiä ilmotetaan että hups nyt ollaan konkurssissa ja ei voi minkään. Eikä ole ihan eka lento/matkafirma joka toimii noin.
 
"Jep"
Mun mielestä oli pöyristyttävää, että mulle tuli eilen 13.20 vielä sähköposti, jossa mainostivat heinäkuun lomiaan - iltalehden juttu konkurssista oli kirjattu joskus 17 jälkeen. Miten hitossa ne voi mainostaa kun konkurssista taatusti tiedettiin puolenpäivän jälkeen???
 
Joo no onhan niillä ne 1000 matkalaista nyt jumissa maailmalla, että kyllä niillä asiakkaita on! Mihin lie ovat tolskanneet rahat.. Kun mekin se matka silloin heti maksettiin, siitä kuitenkin aikaa jo monta kuukautta.

Minuakin se ihmetyttää, että mitenkä voi mennä semmonen firma yhdessä päivässä nurin, ilman ennakkovaroitusta.. :(

Ja voi harmi niitä, jotka eilen ovat turhaan odottaneet kentällä koneen lähtöä. Kuulema ei aluksi kerrottu, kuin että lento on myöhässä. Sitten tuli kuulutus konkurssista. Huhhuh!
 

Yhteistyössä