Noni, nyt kerranki tietokoneella, ni jaksaa keskittyy paremmi teiän höpinöihin.
Tesla Toivon siule kaikkea hyvää, toivottavasti siellä ei oo kuitenkaan mitään ihan kamalaa tapahtunut
:hug: :heart:
babyfever Saattohan se ollakin kiinnitysvuotoo. Se ku on niin vaikeeta sanoo. Toivotaan parasta
miss_piggy Terolutithan ei aiheuta itsessään ovulaatiota. Se voi jättää jopa ovulaation tulematta, mikäli alat syödä niitä ennen ku ovulaatio on tullu. Sen takia monet venyttää terojen alotuspäivää joka kierrossa, jos ovista ei sitä enne tuu. Luulen että siun stressi laski niin paljon ku sait asiat luistamaan, että kroppakin älys missä mennään
Plussatuulia ja tärppionnea, heilutelkaa peittoa :heart:
Marpallakin jännäpäivät esissä :heart:
maimai ite tulee monesti mietittyy, et mitä jos ei koskaan saadakkaa omia lapsia? Toki kiva olis mennä hoitoihin sitten, mutta ne kun tuppaa olemaan niin saakelin kalliita että itku varmaan tulis jo siitä. Miehen kanssa ollaan kans puhuttu siitä, ja ollaan yhessä päätetty että mennään niin pitkälle ku sielu ja lompakko kestää, mutta adoptioon asti ei mennä. Ja sitten tuosta yhdessäoloajasta. Ei myökään olla oltu pitkään yhdessä. Kahen viikon päästä tulee vuos naimisissa oloa ja kaks vuotta muuten tätä yhteistä eloa. Ei miusta oo silleen väliä että kuinka kauan on yhdessä ennen ku tekee sitä ja tätä. Oma sydän sen kertoo. Meil on kaikilla vaan tää yks elämä, miks ei elettäis sitä täysillä? Siullekin tärppionnea tähän kiertoon
Vilijonkka Onneks se ovisplussa sieltä tuli sitten kuitenkin
Ainaha sitä kerkee pikaiset jyystää jossain vaiheessa ;D Miul oli pikkusisko yökylässä tossa viikko sitten ja kyllä myö yöllä pupuiltii hissunkissun
hih.
Tärppionnea
sitten vielä omia juttuja Oltiin tänään taas rannalla. Oon palanu päästä varpaisiin
Vaatteet hiertää ja on niin perkuleen tukala olo
Sattuu istuakin ja kävellä!
Tissit on edelleen kipeät, tuntuu et se kipu olis nyt enemmän levinny koko rintoihin eikä pelkästää nänneihin.
Lämmöt yli 37'C kolmatta päivää. Toki seki voi selittyä sillä aurigossa ololla. Tosin eilen en kyllä ollu. Alaselkää on vihlonu välillä. Mahaa ei niin paljon. Vaikee kyllä sanoa että johtuuko raskaudesta. Tietenkin toivon että johtuis. Mut ainakin siinä uskossa oon että oon varmasti ovuloinu ku ei ikinä oo ollu noita rintaoireita. Ja pissi haisee muuten tosi pistävältä tai sellaselta oudolta. Finnejäkin alkanu puskee pintaan.
Mies just tekee meile ruokaa tossa selän takana. Tosi terveellistä syyä näin illasta, mutta ku ei vaan oo saanu aikaiseks aikaisemmin. Kissa leikkii suolatikulla ja kruisailee pitkin lattioita
Nooh oliha siinä taas löpinää.. Toivottavasti ees joku jakso lukea